Pages

Tuesday, January 09, 2007

不吐不快


事源收到那個"沒有了英超"的電視台的通知, 正享用的優惠下月便到期, 會從每月$199加至$303加$30解碼器費用. 要三百多一個月的話當然"有權"打電話去嘈了(已不是第一次). 認識許多友人及同事都不用付這個價錢, 我看了該公司提供的電視已有十年, 永久loyalty price都應該有吧.

有禮貌地與那職員討論了好一段時間(分別兩次), 後來他給我一個優惠, 就是$180一個月(但要重新安裝which is我不明白), 但不可接收所有體育頻度(六字頭那堆)(與我的另一半商量過, 我們都不看球賽), 於是便接受了. 否則另一個計劃則是$239一個月(與母家現時月費一樣). $239與$180的分別, 我接受了方案, 但問題是他們要叫維修部上來換那個解碼器.

不說解碼器也不知道原來兩年前做了水魚.

以下節錄我與那公司的電話查詢服務的工作人員某些電話對答內容:

"我好多朋友都cut左你地, 之後你地又好平咁俾優惠佢, 我唔想用咁既手法囉..."

"... "

"下, 原來我果陣俾左成千蚊買果個解碼器?! 你宜家又要換左我既去, 咁我咪做左水魚?!"

"小姐, 你唔好覺得被"昆"先..."

"哈, 你都識用個"昆"字呢!"

"唔係, 咁你有咁既感覺丫嘛... 拿, 因為你果部解碼器個保用都過左架啦, 如果有問題, 搵我地D同事上黎, 都要收費. 宜家同你換部解碼器, 以後有咩事都唔洗收錢..."

(其實仍然不明白為何要換了我的解碼器, 要取消那幾個體育台也不用如此啊...)

"咁我個解碼器自己拎去賣都得啦!"

"但係人地買黎都睇唔到架"

"你地連英超都俾人搶左, 宜家個個都裝"現在"啦, 你地就應該..."

"係呀, 宜家競爭大, 所以..."

總之兩次電話對話, 一次令我下的士時遺失了手提電話袋(只是個袋, thanks God!), 另一次是公司同事聽到對答也笑了出來.

現在最令我不快是兩年前無端端付了$1000+去買一個只可以用兩年的stupid解碼器! 我的另一半說我們或可向消費者委員會投訴, 大家有什麼意見?

15 comments:

梁巔巔 said...

應該係呢個台~ mo 線, right?

呢個台比人投訴?好多劑 (真係好多) ga 喇! 被投訴的事項包羅萬有, 基本上妳講得出 o既, 呢個台都犯過, 之餘, 仲有其他可以提供!

我讚成寫去數字週刊 o曹下 (有好多時都幫手)呢間 o野兼向消費者委員會投訴.

或許會有意外驚喜. 最起碼, 做 o左自己應做 o既事.

Anonymous said...

你time cost貴,我都係買?部解碼器,又係因為俾$$那個不是我,hubby係一句唔該唔要攪掂。睇now啦。HBO 6個台$50,邊度搵!

Anonymous said...

寫寫下唔知自己寫乜添,收工心情係咁架喇...

咪啋佢,等佢beg for your patronage!!投訴信都費事寫,time cost貴。

梁巔巔 said...

Time cost 係重要. 但寫封 o野去郁它一 o野, 需時有限.

郁一 o野, 對得住自己, mo 反應先 forget it 囉.

另, 轉 "而家" la 真係. 大方好多亦正好多! 唉, 九 X o既唔乾正出名刻薄兼算死草. 好無良的.

Anonymous said...

我響個死人"無英超"既台有好多鍾意既台... CNN X 2, BBC X 2, 新聞台(多個), 娛樂台(12/13), 52-57 (discovery/nat geo), 電影台都ok, 創世電視, axn... :...( 我大家姐屋企都轉左"N"台, 佢話好多英文cartoon, "arm"D 細路...

梁巔巔 said...

壯士斷臂喇要~

Anonymous said...

口頭上續左約啦.

梁巔巔 said...

.... o甘仲諗住投訴 o黎做 "mood"!?

-___-"

A~ er.... 口頭上 o者, 有唔認數呢樣 o野 ga ma~ ^~

Anonymous said...

唉﹗佢有通知你咪有良心﹗我試過睇返信用卡月結單先知佢地自動同我繼續,但無優惠價(below 200)﹗比成接近$300﹗咪打去嘈﹗初頭仲話我自己無留意一年優惠期已過,根住我發揮小女人本色,話取消,先比返個優惠我咋﹗而家大把收費電視,又無英超就好心唔好吊高個價啦﹗不過又係自己衰,睇慣左某d台,所以對其他台(n字頭)唔駛抵都無太大興趣,明比佢賺都無辦法﹗

p.s. 終於可以留言,收工!

Anonymous said...

CNN X 2: 316, 217

BBC X 2: 320 (BBC World)

新聞台(多個):都幾多個,不過會冇?立法會現場直播果d,反正唔得閒睇,應該唔會miss?

娛樂台(12/13): 呢個幫你唔到,但係兩小冇?11都ok。國語d睇唔睇?TVB都好多,不過勁貴我覺得唔值,所以都冇要。

52-57 (discovery/nat geo):全部都有

電影台都ok:HBO Pack + Hallmark + TCM (111-139),係少d外語,但係我會用慳?果d買碟囉。

創世電視:呢個又係幫你唔到

axn: 512,呢個正,同埋cable licence都好快到期,你要諗!

Anonymous said...

Pay $300 without the premier league? I think they are just crazy.

However, I think I will keep them since some of their other programs are also quite good.

Anonymous said...

LDD: 我係唔服當年俾左$1000買斷部解碼器... 只想知夠唔夠料去Consumer Council投訴.

啤啤熊: 我同你一樣, 屋企人睇慣左, 個個都鍾意睇呢個收費電視台, 好多時無記果兩個台一無野睇, 個default就係呢堆台...

aulina: 多謝提供資料. 佢個新聞台我都支持左成十年, 24小時真係太方便同update, 基本上每朝返工前裝身時必睇. 娛樂台又幾掂. 呢D trade off都好大. 仲有, 就算轉(which is we won't), 我都係無左果$1000... :(

uncle ray: yes, then how much are u paying a month?

Anonymous said...

I am paying $259 per month now...

Don't need to pay depoist for the box.

Anonymous said...

呢個台真係好唔掂架. 紫熊主人個陣世盃(係半年前有多的事), 講明睇一個月, 俾0左3 千蚊按金. 裝個陣得得得, 仲教埋紫熊主人點cut. cut 完之後一陣, 收0左張單話我地欠交月費,仲話唔交要告我地之類. 佢地?0既. 又冇簽約cut 0左仲交咩呀? 打去投訴. 又話出錯單. 但係個3 千蚊按金一直唔肯退, 紫熊主人同佢媽媽打0左N 咁多次電話佢, 一直話處理緊處理緊, 處理0左半年都未退到.

Anonymous said...

uncle ray: how long will your contract last (i.e. that your payment won't be raised?)

紫熊: $3000?! 都仲未追討到? 會唔會就咁算?