Pages

Tuesday, January 02, 2007

又一個第一次

想說的是這對足四寸高的高跟鞋, 為的是配襯我那條Max & Co.的長黑裙(也是新購的)來出席友人的結婚晚宴.

鞋子購自太古廣場Lane Crawford, 是BCBG Max Azria black suede platform 'Mustas' pumps. 原價$2200, 大減價後只是$1320, 十分高, 但試穿上後, 根本不會給機會自己離開, 太漂亮了! 其實試穿時已覺得不容易行走, 三寸高的高跟鞋穿得多, 四寸的真是首次. 不過由於前面有近一寸的platform, 穿起來也不是太困難.

畢竟, 試穿還試穿, 即使在家中走過多少次, 到真正要走上街又真是另一回事.

幸而, 雙腳完全沒有受損, 只是要小心翼翼地走, 以免跌倒及穿得elegant時大出洋相.

就是為了這對靚鞋, 還得要跑去做個pedicure. 女人, 要美都願意付出! 穿了變成五尺八九, wow, 看到許多人的頭頂啊!

P.S. 想必有人會問, "你還會再穿它嗎?" 唔, 一定清楚那天不用怎麼走路便行.

13 comments:

Anonymous said...

4吋!點著呀????我最高那雙才僅僅3吋,就算粗跟也得舉步為艱呀... 不過我人比較粗魯,應該是無法體會4吋高跟的優雅的了... :)

Anonymous said...

嘩!藝高人膽大呀!

我有個同事可以著3吋(定4吋??)鞋追巴士,一樣好勁!

:O

Anonymous said...

4 inches high heels shoes is really amazing.

I wonder how tall you will be after wearing them.....

mad dog said...

aulina: 其實真係唔易行.

carrie: 三寸追車我都仲得, 四寸真係只可以慢步兼的去的回, 到門口.

uncle ray: about 5'8 to 5'9"! :) isn't that amazing?! and most importantly, legs look more slender!

Kajie said...

女人真是厲害!

我很少這樣穿,因做廣告/公關公司成日要走來走去開會,尤其是做event前經常要落site通場跑,到event day也要一眼關七,行慢點都吾得,所以我很少這樣穿啊!

Anonymous said...

哈哈,真係比我高了~
不要穿得比新娘還隆重就行了;p)

Anonymous said...

kajie: 當然唔需要跑來跑去先穿啦, 仆死咩. :)

anonymous: are u MC? 當然唔會隆重過新娘啦.

Kineyi said...

4吋?匪夷所思!我試過穿3吋,行斜坡(Lower Albert Road, CGO那條)時差點仆死!不過高人一等個feel又好正

mad dog said...

kineyi: 那天穿了四寸, 車不能停在晚宴門口, 被迫在斜坡上向下走幾十步, 一步一驚心, 要人扶呀!

愛美 said...

我都覺得著得靚涼鞋就一定要做pedicure.

mad dog said...

愛美, 係囉, 冬天比較少機會show腳趾and nail polish... :)

kristie said...

我仲係小妹妹,著過最高已經係波鞋~~@_@

Anonymous said...

kristie: 唔好扮細喎! 喂Happy New Year! 睇左你blog上D相啦!