Pages

Monday, January 22, 2007

銅鑼灣Pho Hoa

前天買了昨晚7:50的電影, 時間"半lung kung", 不習慣早吃晚飯, 但又逛不了那麼久, 我們便吃了兩次晚餐, 一前一後, 都是快夾便宜的.

之前看過雜誌介紹, 又見多個網友推介, 於是在看戲前跑了去登龍街的Pho Hoa吃越南牛肉粉, 結果十分失望.

人們說這間越南餐廳是美國來的, 以為真的有那麼好吃, 我們在美加澳甚至夏威夷(美)等地的唐人街都吃過越南牛肉粉, 相比下差得太遠了, 或許來到香港又加了一點港式味道吧. 其實我的另一半以前也帶我去過旺角一間小店吃越南河粉, 味道十分好, 但他說現在也沒有了.

我叫了生熟牛肉牛筋河和越式熱咖啡, 他要了類似"火車頭"的, 還加了牛丸和加大, 也要了芽菜青檸等.

牛河一般, $30多元, 不能有什麼要求吧, 只可以說是普通過普通的越南牛河. 那杯越式咖啡十分濃卻只給一小杯煉奶, 完全喝不下(我不是喝齋啡的人). 叫了侍應多添一杯煉奶, 叫了三次(兩個人), 煉奶來時咖啡也涼了. 港九隨便一間越南食店的越式咖啡都比它好味.

結帳$110, 十分便宜, 不過我寧願去總統戲院後面那兩間老字號好過了.

說到那些店長, 我們不知道他們是否人家說的ABC店主, 不過我的另一半打趣說: "如果他是ABC, 那我不是CBC?!... 去了紐約唐人街兩三年吧!" LOL...

17 comments:

Anonymous said...

I have tried that before and the food there is just average.

However, there is always a long queue outside the shop everyday during lunch time.

I guess it is because the price is cheap there.

梁巔巔 said...

"不過我寧願去總統戲劇後面那兩間老字號好過了."

對.

尤其是 "蜻蜓".

另, 呢篇令我諗到, 香港已不是真正美食天堂.

店主六至七成盈利已交了租金給吸血鬼大地產商, 剩下來就只有從 "料" 方面節流才有利潤.

唉~

mad dog said...

uncle ray: queues everyday? wow... yes, $30 a bowl of noodles, good deal.

LDD: 銅鑼灣D租又係癲D既, 不過香港人好醒, 好食就有排做, 唔好食好快就無人去.

Anonymous said...

我開始要check下我個食野budget,你地次次話唔貴、平,對我黎講好鬼死貴喎!$30食碗粉 => $110 兩位仲淨係食粉.... 你殺?我好過喇!

$198 tea buffet,又係打死我都唔制?價錢... 乘4(or 6)加埋一過千食tea... hmmmmm... 買到3-4隻PSP game、半部wii、1/5部雞牌HD電視、一部電話+1年台費、大半年寬頻、大半年now,屋企煮夠成個月用lu...

Anonymous said...

aulina: $110仲有杯咖啡架. tea buffet 3送1喎, 酒店喎, 睇唔睇到有網友話響內地點都食唔到咁抵又有咁既質素呀? 仲有, 我地唔打機?, 你洗既錢我地花左響食度唧. :P

梁巔巔 said...

Heee heee~

Anonymous said...

睇到,但係都係囉!我搵得少嘛,食,自己煮最好味,唔好益人賺咁多,呵呵!

梁巔巔 said...

"自己煮最好味,唔好益人賺咁多,呵呵!"

mo 錯 o勒! 就正如我整南非十頭鮑 o甘, 正!

梁巔巔 said...

"仲有, 我地唔打機?, 你洗既錢我地花左響食度唧. :P"

係 ya!

"我搵得少嘛"

-____-"

Anonymous said...

aulina: 不過你好似唔煮架喎... 仲每個月買$2000+ 超市野... 我就好少買咁多野... :P 你緊係唔係搵得少啦, 媽媽...

LDD: "南非十頭鮑" 點呀老細?!

Anonymous said...

呢間唔好味. 都唔明點解咁多人0既...

mad dog said...

紫熊: 就係雜誌介紹過, 有點效應囉.

Kajie said...

oh...i noticed this restaurant too, but heard from friends it is not good :)

冬冬 said...

呢間我都寫過﹐係美國間pho hoa好唔掂架~~~

冬冬 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
冬冬 said...

找到了﹐看看跟妳吃的有甚麼不同﹐嘻嘻~

Anonymous said...

冬冬: 快D睇睇先... 宜家睇緊你篇Cafe One, 我近排都成日去! :)