Pages

Thursday, January 25, 2007

ER 語錄

昨晚ER Season 12 finale "21 Guns", 於Neela丈夫Michael Gallant的葬禮後, Neela問Pratt: "Is this something that I'll never get over?"

Pratt告訴她:"It's something you find a place to put and let it make you stronger, and you go on living your life because that’s all you can do, that’s the way Michael would have wanted it."

這一幕令我想起八年前父親的逝世. 我們知道永遠都不會忘記他, 但亦擔憂我們以後都不能康復過來, 哀傷不知會持續多久. Pratt這番說話, 道出了喪親者要面對及會面對的. 傷痛依舊, 但離開了的他我們不會忘記, 他會埋藏於我們的心底. 而那傷痕會令我們更堅強地生活下去, 因為這亦是我們唯一可以做的, 亦是他也希望我們會做到的.

9 comments:

Anonymous said...

Yes, the scene is really impressive. The episode last nite is really great, though sad.

Anonymous said...

hi carrie, u've been so quiet. how r u? didn't expect the finale will end like this. my colleague said it's too sentimental, looks like TVB drama. :)

Anonymous said...

Gallant一角已經淡出, 奈何er仍要整成他.....可憐的Neela *_*

Anonymous said...

agnes: ER順便加入下反戰既立場卦... 前排公佈美軍響Iraq死左三千幾人.

Anonymous said...

Gallant都係我鍾意的角色之一架. 呢一段對答我都覺得印象深刻呀. 但唔算最感人, 始終我覺得最感人都係dr green 死個幕 (n 年前) (詳見http://kumadon.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=302199)

好緊張呀. abby 唔好有事呀. john carter 的bb 又保唔住, abby 又保唔住. 好慘?... luca 會唔會有事呢. 找好鍾意佢架又... 次次個 finale 都咁. 吊住癮... (p.s. 就算你知跟住劇情, 唔好講我聽呀. ^^)

Anonymous said...

紫熊: 我都有睇過Dr. Greene果幕, 好慘. 我唔會上網睇Season 13既內容, 有人知都叫佢唔好話我知. 好似Prison Break咁, Season 2既碟都有, 網上亦有人BT and 講內容, 我都會避開架.

Anonymous said...

Abby同Kovoc藕斷絲連, 我覺得好悶~~

er內男女關係都好混亂呢. Carter同Susan Lewis都拍過一陣拖!

Anonymous said...

oh mad dog, i've working crazy...and very tired, that's why so quiet lor...*sigh*

Anonymous said...

agnes: 係啦, 可能日日工作咁多個鐘都響ER度, 生活圈子細卦. Abby 同 Luka 都幾夾丫, 不過近排睇番ER Season 6, 佢兩個先剛剛加入, Abby young好多, 瘦好多. Luka好瘦.

carrie: oh i see. take care ah!