Pages

Monday, January 22, 2007

友 工作 隨想

好友剛從印度工幹回來, 說公司本想她在當地駐守九個月, 她當然一口拒絕了. 我問: "假如給你double pay, 你會否考慮?" "Double? 三倍或許會, 九個月, 悶死人!" 她答.

和二姊談及此事, 她反問我: "如果公司派你去印度九個月, double pay, 你去嗎?" "噢, 這個當然了!"我說. (真貪錢!)

真的, 如果知道歸期, 對我來說又有何干. 但如果不知歸期, 忽然要我去外地, 即使是美國, 就算是三倍人工也要考慮吧. 畢業後返港, 一直都留在此地, 為的是家人, 沒有歸期的話, 多多錢也補償不了.

7 comments:

Anonymous said...

去落後地方工作,又未必差的。
有次和一班國泰航空的職員聊天,原來他們曾派駐到比印度更窮的蔓孟加拉。據他們說,由於當地生活水平低,隨便請幾個工人。
住的是外國人區,基本上沒甚麼衛生和環境的問題。
消費很平,可以常常到豪華酒店開餐。
總之一句,嘆到極。

Anonymous said...

印度的話, 未必考慮啦. 個度0既衛生環境不得啦.

我本身好想有機會去外地公幹, 只要目的地唔係太落後. 我都係驕生慣養. 但係結0左婚考慮多0左好多.

mad dog said...

chris: 同意, 朋友都說到印度工幹住的是六星級酒店及天天有車接送, 但說要駐守九個月, 無得見家人/朋友, 她不願意啊.

紫熊: 當然有小朋友便更要考慮, 一兩個星期還可以, 太久便很難了.

Anonymous said...

印度那地方先?

去過Bombay,情形仲差過70年代反大陸。

Anonymous said...

佢去New Delhi. Bombay咁差? 以為有Bollywood會好好添. 咁Calcutta咪仲弊?

Anonymous said...

bangalore無問題,舊公司派員個個住鬼佬區。

Anonymous said...

bangalore近邊頭?