Pages

Sunday, January 28, 2007

日劇 我想跳芭蕾

昨天與好友們(七友)去了郊遊及玩樂一整天(詳情明天再在這兒分享吧), 友人說她剛看了一齣以芭蕾舞為主題的日劇, 是同事借影碟給她看的, 聽了我很想去買來看.

朋友看完忘了劇名, 說"好像叫什麼'我要跳芭蕾舞'", 聽時笑得我合不攏嘴, 怎會改個這麼簡單白痴的名字. 今天上網搜尋, 原來劇名為"我想跳芭蕾"(想跳芭蕾), 英文是"Ballet Dancer". 由黑木瞳主演. 一個四十歲左右的女演員跳芭蕾舞, 對我來說本不甚吸引, 但以我熱愛的芭蕾舞為主題, 怎也想看看, 且友人說這個劇不錯.

內容簡介:

本劇講述了一個表面上在家相夫教子的普通職業家庭主婦, 實際上卻開設有一家芭蕾教室, 更因此得到了光輝燦爛人生的故事. 黑木瞳扮演的就是這個家庭主婦, 她在劇中的名字叫做佳奈. 中森明菜在劇中扮演從少女時代開始, 就一直和佳奈一起經營舞蹈教室的嵐子. 而中森明菜本身就曾經跳過芭蕾, 且會不少高難度動作, 究竟她這次會在劇中表演出怎樣華麗的舞姿呢, 相當令人期待. 另外, 本劇主要是描寫中森明菜和黑木瞳的友情. (sensasian.com)



還有中森明菜! 嘩, 香港會不會播呢?!

可看劇照: CriOnline

剛找到劇集官方網站: Primadam

13 comments:

Anonymous said...

Dear Mad dog, sorry I have to write something irrelevant to the post.

I just noticed you've added my blog to your link...THANK YOU.

Since I've moved, pls change the link to
http://blog.pixnet.net/cosmicrays

Tkx again.

Anonymous said...

akina akina akina akina!!!!!!!!!!!!

唔係呀嘛?你快d睇睇完話我知,跟住我又去搵黎睇!

(一向都唔留意日本野,唔知唔出奇,多謝張貼!)

Anonymous said...

comicrays: i noticed that yesterday too, will do the change soon. thanks!

aulina: 我都想知邊度有得買, sms左我個friend, 叫佢問同事... 我睇可能係老翻啦... 係上年七月既劇, 宜家個個睇韓劇, 日劇無以前咁易搵... :( 我都係唔多留意日韓野, 除近排齣"Engine"(木村)之外. 不過呢齣一聽到都好有興趣!

admin said...

多口講句:黑木瞳後生時都有跳芭蕾舞
(不過我還未看這套日劇)

Anonymous said...

maki: 對啊, 朋友說她是寶塚出來的, 應該"有番咁上下".

admin said...

Mad dog, 俾你識穿左我意圖添...
(不過聽說黑木瞳跳舞不太行,不要有期望...)

Anonymous said...

maki: 我睇過你果篇"寶塚"架. :)

Anonymous said...

我有呢套日劇..
但未有時間打開來看.

Anonymous said...

abby: 我個friend個同事幫我買左, 琴晚一收到我即刻睇, 睇左第一集, ok喎, 不過中森明菜真係老左好多... 黑木瞳仲好掂下.

Anonymous said...

遲?添,剛剛想話你知西環椰林閣隔離間正(翻)版店有,一套$78。我成屋野未睇,繼續觀望。

Anonymous said...

aulina: thanks! 我個friend個同事響北角買, $63咋! 我睇左三集, 幾好喎, 不過劇中所謂既初學者我睇起碼跳過幾年囉, 有D仲一定有十年功夫添, 觀眾唔知以為初學既都可以做到. p.s. "椰林閣"響邊?

Anonymous said...

再輝大廈隔離,西寶城再往西沿卑路乍街行,魯班廟樓梯底。咁西你都未必熟...

Anonymous said...

再輝就知啦. (以前響附近睇醫生)... 有"魯班廟"咩?