Pages

Wednesday, January 10, 2007

T-Bag


看了十多廿集的Prison Break, 一眾演員當中, 最喜歡的當然是飾演Michael Scofield的Wentworth Miller, 不過論到演技, 個人認為最出色的非飾演Theodore 'T-Bag' Bagwell的Robert Knepper莫屬.

不是麼, 他的一舉手一投足都給人不寒而慄的感覺, 是劇中最令人心寒的角色. 不論一個眼神, 走的每一步, 就連轉個頭後背著鏡頭的一兩步都在演戲, 入型入格, Scofield及Captain Brad Bellick(Wade Williams)都給比下去.

早陣子番看ER, 也發現Robert Knepper曾經客串過一集, 飾演病人的丈夫. 原來他有豐富電視演出經驗, 看看上面他名字的連結(imdb.com)便知道, 且於2005年的電影"Good Night, and Good Luck"也有份演出(我未看).

生於1959年的Robert Lyle Knepper身高5尺10寸, 出生於Ohio的Fremont, 父親是個獸醫, 而母親則在社區劇院的道具部工作, 因此他自少便有機會接觸戲劇, 亦在社區劇院及中學時代參與多個演出. 大學就讀於芝加哥的西北大學(Northwestern University), 主修戲劇.

下面幾張相片可見他不同的造型:



更多有關這個演技精湛的男演員, 可看:

tv.com

tvguide.com

Empty Pockets (個人fan site)

Technorati tags: , , .

15 comments:

Anonymous said...

我鍾意Veronica,個女醫生都唔錯,兩個都好靚...:)

Anonymous said...

aiya, 最怕果個veronica, 永遠得一個樣, 個咀又怪, 女醫生都幾好, 果集影佢係?君子都幾似. 喂1/21禮拜日晚9:30pm 2-hr finale呀!

Anonymous said...

唔係27咩?都係你?多,尋晚追返哂外遊期間d電視,仲邊睇邊rip歌(仲有8-10張倫永亮同1x張林憶蓮同2x張王傑未整哂,真係漫漫長路)睇返錄影時都已兩點,應該你清醒過我。

醫生都係drug addict果段最正,幾頹呀!

Anonymous said...

我3:30am訓... 清唔清醒過你唔知. 但琴晚係episode 19, 下星期(16號)播20, 21號就連播兩集.

admin said...

我都鐘意睇T-bag,記得頭幾集時,Bellick講出T-bag身世之謎後, T-bag那"夠啦!我唔聽呀~你收聲~"的反應極有張力極入戲!女醫生幾似?君子,我也認同!

(youtube 更有knepper"床上戲"的片段,不過是comedy)

mad dog said...

maki: 嘩, 係咩? 睇下先!

Anonymous said...

yes ah... the episode when they had this real chaos, bellick was really mean and 爆o左 T-bag's background.

but i'm v scared of him! he looks/acts so much like a psycho. now even when i look at his old photos, i still picture him as a psycho >_<

don't like veronica at all. she's very dumb!

Anonymous said...

lu: but he could look quite smart/handsome when he were younger. good actor.

admin said...

http://www.youtube.com/watch?v=M0q--dpVJq8
It's flagged but it's safe...
T-bag/ Knepper恐怖在唔知佢係假變態,定係扮正常人!

Anonymous said...

我都覺得t-bag 做得好呀. 你睇佢個眼神, 好邪惡. 因為俾女人出賣所以入獄之後搞男人. 佢又做到gay feel 喎 (唔係佢真係係咪呢. hehe). 咩er 有佢架咩? 唔覺0既?

我都唔鍾意veronica, 佢把聲好擦呀. michael 得個型字. 有個獄警咪好針對michael 0既. 個個都做得好.

醫生drug addict 個集, 我好唔明架. 點解有咁0既background 都可以做到醫生. 係香港應該冇可能罷.

Anonymous said...

thanks maki!

紫熊: 佢只響ER客串一小集, 好似係season 4啦. 個獄警 - Captain Bellick丫嘛, 不過我唔鍾意佢, 好樣衰. 我諗醫生成功戒毒都可以再執業既, 香港都得卦. 無理由唔俾second chance人.

Anonymous said...

WOO...我都好鍾意T-Bag呀! 依家中外都有好多T-Bag fans, 撰文、甚至剪片來表揚佢!

得你提醒, 我要寫下文記低先.

Anonymous said...

係呀, 我響technorati都見到好多人寫佢!

Anonymous said...

提到Bellick果個演員, 原來佢讀醫架! 如果ER出現如此一位醫生~哈!! 但Bellick入型入格啊. 記得要留意全體人員係水管向Bellick告別一幕!

Anonymous said...

agnes: 佢讀醫咁堅?! wow! 唔好講預告呀下!