Pages

Friday, October 05, 2007

幾支好介紹

首先說說洗頭水. 兩星期前剛修剪過頭髮, 又做了treatment, 於是聽好友推薦, 試試Aveda的髮型用品. 那天在Facesss的Aveda駐足了一會, 發現了這個Be Curly系列, 應該適合我的曲髮. 買了洗頭水, 護髮素, 還有一支叫Curl Enhancer. (三支連九折合共六百多元)
Be Curly Shampoo
Be Curly Conditioner
Be Curly Curl Enhancer
(於洗頭後濕髮未乾前塗在曲髮上, 可減少frizz,
又令曲髮效果更佳, 試了效果不錯!)


前陣子開始用Nars Aqua Gel Hydrator, 有十分神奇的效果, 皮膚明顯改善了不少, 不過, 正如某網友告訴我, 用了一陣子效果不太顯著, 要停用一會, 然後再用. 果真如此! 那些神奇改善肌膚效果不及初用時明顯, 於是打算買另一品牌的night cream, 尤其是天氣開始乾燥, 我的偶然出現的豆豆又來了!

又是在Facesss見到的, 早前有網友提過這個Ultraceuticals品牌, 但只知道許多auntie級都用. 經sales姐姐介紹一會, 揀了這個適合乾性皮膚的Ultra Moisturiser Cream, $550, 有Facesss咭有九折, 不過只有50ml, 都頗昂貴. 用了數天, 不錯啊. 原來產品來自澳洲.
這個則是前陣子在L'Occitane購買的Shea Butter Foot Cream, $195, 是十個盞! 必買!

16 comments:

Unknown said...

其實我都有用L'Occitane那隻Shea Butter Foot Cream,同其他人借我用的牌子真有分別,真係感覺好好多。

其實我仲有用佢隻hand cream同潤唇膏,因為我嘴唇同雙手在秋冬會爆得好嚴害,時不時乾到流血…

mad dog said...

以前都有用它的hand cream, 不錯, 就是比較貴.

冬冬 said...

Aveda的確好用。不過妳用be curly﹐我則用相反的smooth infusion﹐呵呵呵~ 另外他們的damage remedy真的好正﹐我以前乾巴巴的頭髮也被起死回生了~

梁巔巔 said...

皮膚靚, 好似我咁, 駛鬼咁麻煩~

Anonymous said...

今晚終於可以有時間看你的blog,嘩!你果然很productive!有很多篇要追:)

Anonymous said...

冬冬: 係呀, 宜家係曲髮嘛. 雖然係貴啲, 都值得.

Din: 你行開啦, 我皮膚如果有七分, 你我負二咋... 嘔.

kajie: 你唔覺我減產咗咩? 上個月少咗十幾篇... :)

Anonymous said...

Din: typo. 你得負二.

Anonymous said...

正如某網友告訴我, 用了一陣子效果不太顯著, 要停用一會, 然後再用. 果真如此!
----->係咪講我?

皮膚靚, 好似我咁, 駛鬼咁麻煩~
-------> 想嘔...

下次有好野再話你知﹗

weekend 去邊?呢排好攰...

Anonymous said...

Bear: 緊係話你啦. Nars呢輪無效啦, 豆豆出來了. 要急救, 可能天氣乾燥. 你仲有兩星期就大日子實忙到par低, 要有足夠休息, 做多啲mask呀! (大日子前晚晚敷estee lauder stress relief eye mask, 上妝更好!)

Peg Peg said...

been be curly's fan for years.... love it

Peg Peg said...

ooo... u hv to try skin ceuticals.... works like magic...

i'm using b5 and ce serums.... well i never thought i could say bye to my very visible pores.. but then they r all gone quite a short while after i started using these 2 products... worth a try...

www.strawberrynet.com

mad dog said...

peg peg: 佢都送咗兩個sample俾我, 其中一個係C-10 serum, 但顏色好怪, 碘酒色, 咖啡味... 搽上面時有少少驚, 成朝都聞到陣味... ok啦. 不過都算貴. Nars aqua hydrator gel貴, 但好大罌, 呢支50ml, $550, 唔平. 澳洲skin care, 第一次用.

lu said...

l'occitane shea butter foot cream... have used it for a while but didn't really work on me >_<~

maybe because i was too lazy and didn't put on it every day.

Anonymous said...

lu: it's really good ah lu. i use it every single nite before bed.

Peg Peg said...

md: check out www.strawberrynet.com, i can't tell u enough how glad i m to hv found it.... saved alot of money on skin product...

be honest, i hv always had great skin, but i'm aging, and tat even if i care for my skin, it wasn't as significantly modified as after i started using skin ceutical... and not only me... my fds' responses r positive... i'd definitely recommend the travelling size, i know it smells kinda funky, but works like magic... tat's all i care abt... haha

Anonymous said...

peg peg: thanks a lot for ur input. now i'll consider to buy more ultraceutical products! :)