Pages

Monday, October 29, 2007

關島遊: 酒店

去了五日三夜的短遊. 揀了今年四月才落成的Sheraton Laguna Guam Resort. 價錢其實不算昂貴, 比酒店區好些酒店的package更便宜, 因為地點較遍遠. 選擇它都是因為在網上見到它的Infinity Pool.

這次旅遊會分幾篇寫. 這篇先介紹酒店.

從房的露台往外看便是迷人的Infinity Pool及Philippine Sea, 右邊的小玻璃屋是酒店的Chapel, 給新人行婚禮用:泳池旁拍的:水中可看到菲律賓海:從池邊看到Chapel:
一對日本新人剛完成婚禮:準備結婚的可考慮在這裡行禮, 景色甚是醉人:
酒店大堂一隅:
從電梯到房間看到一樓通往泳池的一處:
房:早餐的地方 ~ La Cascata:
五日三夜連機票的package都是$4500多左右(另加機場稅及雜項), package連機場來回酒店接送及半日sightseeing.

其他關島文章:

去咗邊?

關島遊: 食

關島遊: 名勝

關島遊: 手信及收穫

18 comments:

Anonymous said...

人影都無隻...?
為食鬼問:有咩好野食?

Anonymous said...

我都懷疑係咪淡季, 就算係街同mall都唔算特別多人, 又竟然有pool景房俾到我地. 不過有晚去食飯睇show又全場滿座噃.
聽日先寫食, 都ok呀, 有幾間酒店嘅buffet囉, 不過我地有晚食seafood buffet又有show, 就無再去其他酒店buffet啦, 另有一間italian restaurant, 有日本拉麵(藤一蕃), 同美國chain restaurants e.g. Outback, TGI Friday's, Tony Roma's嗰啲囉, 美國嘢就無乜點食啦.
個泳池就係無乜人, 攪到我失去警覺, 無乜點搽sunblock, 傷哂!

Anonymous said...

Outback仲係度呀...離好遠都會見到個牌。
隱約記得好似好多日本餐廳...?可能記錯Saipan都唔定。

Anonymous said...

一定係我幻覺,我真係記得我去過,但係我嫁咗成10年喇喎……今年落成???定係翻新過??

今晚返屋企搵相先。

Anonymous said...

It seems very quite and not many people there.

It is good though for you to go there at this time.

虎茶 said...

好嘆呀!!!!

李小球 said...

嘩......果然係景色優美喎~ 今期「漏」下屋企人一齊去先 :P

你曬傷左冇乜野丫嘛......如果真係太痛太傷就一定要去睇醫生喇~

Anonymous said...

cosmicrays: Saipan好玩嘛?

3: 以前唔係Sheraton, 聽聞間酒店好舊, 相信係Sheraton買咗番新卦. 你十多年前去過都唔出奇.

uncle ray: actually there were others by the pool when i took those pictures, i tried to avoid them ma. but there were times when we were the only ones there.

虎茶: 係呀!

小球: 都值得一去, 不過一次都夠. 我睇咗醫生啦, 要食steroids添呀, 幾幣!

Anonymous said...

我的dream wedding就係在關島之類的島嶼舉行,正呀!!!! :)

mad dog said...

小蓓: 咁祝你願望成真! :)

lu said...

MD: how's your sunburn??

wow... your photos look really professional! can't tell if you've taken it or it was from some travel magazine.. hehe

the weather seemed to be great. when i went... we had 1 day of cloudy + showers and then 1/2 of thunderstorm. lucky it was sunny during the wedding ceremony (my friend's).

mad dog said...

lu: the steroids gave me a swollen face... :( guess i won't take them anymore starting from tonite. some skins started to fall off. some turn darken... scary ah. :(
thanks for your kinds words on my photos. i do love them too! :)

李小球 said...

唔好食太多steroids呀,對身體非常非常唔好架~ :(

可唔可以問下醫生有冇其他方法代替呀?

Anonymous said...

swollen face... very troublesome. a friend was having similar problem before. she ended up going to chinese doctor to give her accupuncture to get rid of the swollen face.

(re photos) i'm only speaking the truth la... :D

mad dog said...

小球: 我停咗無食啦. 上網搵資料, 都話有blisters先要食steroids. 可能我醫生驚唔知我會有咩reactions, 要我食. 我見都有好轉, 唔食啦, 都仲有消炎藥未食完.

lu: guess the swollen face will go away gra, my sis took that before, she said i'll be just fine.

李小球 said...

消炎藥就食完佢好d~

希望你快d好返啦~~

Anonymous said...

小球: thanks! 開始甩皮啦...

Karelian said...

呀~咁下一次旅行我都要去關島了~我最鐘意美麗的海洋!謝謝分享!