Pages

Thursday, October 11, 2007

新吉士 XinJiShi

慶祝七友中三位小姐的十月生辰(她們的生日是連續三天的啊, 不是緣份是什麼?), 揀了十多個地方, 直至今天下午三時左右才正式confirm是銅鑼灣的新吉士. 因為不是這裡裝修便是那裡太迫, 又或聞說有人吃過不好吃.

她們晚上七時左右到達, 我卻要死趕爛趕才可以七時多離開公司. 那時大家正在吃前菜. 她們懶得揀, 叫了個"合家歡樂"套餐(八人份量, 我們只有七人).

沒有拍照的前菜有:

蘿蔔絲海蜇皮
脆皮黃瓜卷
雞絲粉皮
糖醋小排
四喜烤夫

然後是這些...

煙燻銀雪魚(兩份): 我頗喜歡燻的味道
金沙大蝦球: 吃了兩件, 正!(吃了大半碟才記得拍照)
新吉士蹄膀(一隻): 不錯, 但太多吃不完, 有人要負責拿走leftover
油淋子雞(半隻): 一般
芙蓉膏蟹: 非常味美, 不過有點膩(相片不夠清楚, 蟹膏外圍是白色的芙蓉, 侍應之後替我們拌勻再分)
全家福砂鍋, 已分了的:
上湯時菜:
生煎包, 熱騰騰得燙口的, 不錯:
甜品是南瓜豆沙餅, 黃色的南瓜皮吃不到南瓜味, 夠熱:
八人套餐我們七人分享, 結賬二千元有找(恒生白金卡有折), 三人生日, 四人付錢, 位位$490, 皆大歡喜!

地址: 銅鑼灣恩平道28號利園2期2樓
電話: 2890-1122

OpenRice連結

12 comments:

Anonymous said...

好……好貴呀……下次有$490八個人分通知聲。XD

虎茶 said...

2K/8 二百零蚊一位, 坐得舒服, 都OK!!

Pinocchio said...

話就話請三個人,不過要比$400幾蚊就真係幾肉痛(比著我)

不過都冇得講,唔通同佢講話佢生不每逢時咩! 我朋友堆中都好多係8月,每逢8月就頭痛...

Anonymous said...

新吉士不錯。但月前去的一次,等上菜等得不耐煩,由落單到上完最後一道菜竟需時近一個半鐘。

銅鑼灣、灣仔一帶水準差不多的上海菜選擇也很多:鷺鷥(南洋酒店內)、小南國、金滿庭、留園雅敘……。

Anonymous said...

我覺得lee間野幾好食, 但唔知點解d食評寫得佢好鬼差...
我就鐘意佢個蟹粉豆腐喇 \(^o^)/

Ter

Anonymous said...

3: $490八個人分... 食pret咋喎...

虎茶: 都幾ok. 超飽, 食唔哂.

pinocchio: 一次過同三個人慶祝喎, 算抵啦. 自己生日朋友都請啦.

閒趣: 琴晚又上得ok快噃, 可能因為套餐卦. 鷺鷥(南洋酒店內)、小南國、同留園雅敘都無試過添. 金滿庭就成日都去.

ter: 果個芙蓉膏蟹就係"蟹粉豆腐"啦呵? 超正! 食評寫得佢好差咩?

Anonymous said...

鷺鷥同留園雅敘坐得較舒服,小南國就較擠。

mad dog said...

小南國都好似去過, 糖街果個年代... :)

Anonymous said...

hmm...但我食個個無蟹蓋係面既...

係呀, 你去opxxrxxe 睇下...

Ter

Anonymous said...

我地琴晚都好似唔記得食個蟹蓋添!

愛美 said...

去過上海吉士, 覺得麻麻,

新吉士初初開時去過一兩次, 味道都係普通, 而且那時冷氣太大, 食物很快便涼了, 特別是蹄膀, 起了膏的樣子真吃不下.

不過見你D相好吸引噃, 好想試那份芙蓉膏蟹.

今年原先打算不吃大閘蟹的了, 不過近日看到排山倒海的廣告, 決定擇日大吃一番!

Anonymous said...

愛美: 今年食大閘蟹都係買番屋企食好啲, 可以慢慢食.