Pages

Thursday, October 04, 2007

幾段

"色.戒"題外話

仲有嘢想講架. 其實雖然我有點討厭劉德華, 但那天電視播放"墨攻", 我沒有看, 只見劉華一兩眼, 然後我想, 易先生的角色, 如果找劉華飾演, 可能更勝任.

對啊, 梁朝偉一出現在商業電影中, 魅力大減. 有說他這次飾演漢奸, 怎能太迷人. 而劉華其實唱歌雖然爛, 他演戲, 我一直都認同. 他總能亦正亦邪. 看他在"無間道"中的演出, 說真的, 梁朝偉根本沒有他自己認為那樣"出神入化又或爐火純青"那麼犀利. 我覺得, 如果"色.戒"中的易先生找劉華來演, 起碼個子高一點, 深藏不露, 他一定演得更好. 當然他的粉絲更想看他與湯唯的床戲了!

昨天收到"色.戒"原著的網上版, 哈! 有時間可以細閱了.

原來不少內地同胞打算組團來港看"色.戒".

修身

星期六去了探望產子個多月的中學好友, 她比我高兩寸左右, 一見到她依然窈窕的身型便十分不順氣! 只是腰圍/肚還有點肉未回復原型.

一問之下, 我更氣憤, 因為她現在比我還輕兩磅! 什麼人來的?! 她說還有七磅便回復到未懷孕的體重. 而且一直都實行母乳育嬰(bb一次奶粉也沒有吃過!), 所以更有效.

看到她的身型, 加上上星期我連吃了兩天buffet已順利幫我增了兩磅, 很沮喪! 這兩星期頗多飯局, 可能要吃幾天全生果/粥水的減肥餐了!

工作及blog

那天與公司總部開大會, 從今之後, 工作量有增無減. 相信不可以再有那麼多時間看blog寫blog... 慘. 不過搵食緊要, 你都唔想我因為寫blog連工都無埋架? 相信大家不會再以為我是全職blogger了... :(

不過幸而我想得快打中文又算快, 仍然可以堅持一天一篇以上(一天三四篇是不會再發生... ).

不過看blog的時間真的少了. 有時看到一些想細閱的文章, 都會把連結save起, 晚上或有時間時再看.

唉, 今時唔同往日呀... 辛苦命也!

23 comments:

calculist said...

如果以後的像這篇一開三, 沒問題呀. 不過妳似乎不只一個地盤喎!

Anonymous said...

計算士: 一開三, 哈! :) 果邊都唔係日日寫, 讀者得一個, 唔同.

醉貓 said...

份工緊要. 有career 既女人, charm好多架. 同埋要搵錢去LC掃貨架嘛.
加油, 我支持你

Anonymous said...

醉貓: 去LC掃貨, 呢個係個好重要嘅motivation! :)

Anonymous said...

咁以後使唔使早起?

Anonymous said...

五: 唔會. 不過返得晏自己做唔哂嘢自己受...

Anonymous said...

as a token for your bolg-fans, can we share the "色.戒"原著網上版 here? .... link link (wink wink)

to work hard & to blog hard at the same time may make life busy yet beautiful ga :)

Anonymous said...

kc: ha, give me ur email and i'll send u the word document. :) thanks!

Anonymous said...

"劉華其實唱歌雖然爛"- 同意得不得了.

你升了職嗎? 鳴~嗚~呀大减產, 點算呀, 唔制呀, 冇野睇了, 謀殺呀! (想起家有喜事中一幕)

Anonymous said...

uncle ray: 我都想有職升, 唔洗炒都偷笑啦!
為口一0唨保住飯碗, 宜家都未走得人... 今晚再寫.

Anonymous said...

我一工作,blog 就差不多變成無產。

btw,謝謝你關心。

Anonymous said...

古思哲: 你都要努力!

Anonymous said...

kc: 原來有link(剛找到)--> 原著

Anonymous said...

yo, thanks! will read this weekend ... from an "Ang Lee" angle.

keep blogging & chat later. have a good day.

Anonymous said...

我反而想如果梁家輝出演易先生會是怎樣。

Anonymous said...

閒趣: 梁家輝又再老啲啦喎

said...

我倒覺得梁朝偉演得不錯。。。以前對他沒什麼感覺,但這戲中他還是頗有味道的

至于高度,因為是先看了文本再去看戲的,文本中的易先生本就不高,女主角穿了高跟鞋是會比他高的,書就是這樣說。

至于梁朝偉的老了,我想也有特意展現他的皺紋的可能性,因為文本的易先生是個四五十歲的人。

其實我也覺得這齣戲很荷里活,卻不夠張愛玲。不過也不錯看啦~

Anonymous said...

小茶: 有好多鍾意原著嘅都勁鬧李安呀. :)

田中小百合 said...

劉華可能頂多露兩點bor,尺度無梗開放,大陸影視處把關無梗嚴格,會少游客落來看它(多數人來港看都是為了拿份原汁原味),刺激唔到香港旅游業,發展局可能要穩劉華上電視講:今時今日XXX的服務態度唔得咖!:)

mad dog said...

kc: so do i know u??

田: ha! 咁華哥響大陸又的確巴閉過梁生好多.

Pinocchio said...

>劉華其實唱歌雖然爛, 他演戲, 我一直都認同

鍾意^^

Pinocchio said...

啊! 後補...其實上次睇"傷城"朝偉兄做奸角小弟已有不解的心痛...

mad dog said...

pinocchio: 未睇傷城