Pages

Tuesday, October 09, 2007

送禮給女人

這個月份許多人生日. 有人說九月十月多人生日因為十二月有聖誕節, 喜慶的日子, 父母"造人"也特別起勁, 對嗎?

多人生日即買禮物便得多花時間及心思. 看Real Simple有好些提議:
  • wall art
  • necklace
  • gifts under $50USD
  • earrings
  • eco-friendly gift: bracelet
  • kitchen wear
  • lacquered gift box
  • makeup kit
  • memo pad
  • passport wallet
  • slippers (中國人不送鞋吧!)
  • T-shirts
七友中有三人都是十月生日, 我的二姊也是十月之星. 七友生日都習慣一起吃頓好的晚餐, 禮物都不買了, 八個人生日, 又要揀又要想很麻煩, 我們只會去旅遊時買手信及聖誕節交換禮物, 省了不少時間.

二姊生日, 我今年送了一件化妝品一件護膚品給她, 當然還會吃晚飯了.

Real Simple上面的提議, 個人則不太喜歡, wall art, necklace, kitchen wear, memo pad... 請不要送我, 除非是至親或愛人買我名貴的, 我不想朋友太花費, 我很少戴necklace, 現在戴的是戴了多年的Tiffany十字架鏈... 我不會戴些funky又玩嘢的騎呢necklace, 收過也只會放在一旁或轉贈他人. Kitchen wear, 我都不愛入廚, 玩我咩? Memo pad, 送給小孩子倒可以...

喜歡收的都是化妝及護膚品, 實際又合心意, 所以我也愛買這些給友人. 也會送袋, 書(較難), 衣物, 等等給女性友人(也喜歡收).

唔, 男士如果想買點"重手"的禮物有什麼好提議? 如果你們負擔得起又想逗對方歡心, 相信以下這些, 大部份女人都會喜歡的:
  • 手錶
  • 戒子(火鑽當然無任歡迎!)
  • 頸鏈
  • 一幢樓(wahaha!)
  • 一輪房車(wahaha!)
  • 一張沒有限額的信用卡(wahaha!)
當然許多時都是物輕情重更重要.

男士應該不懂買化妝品及護膚品的了, 不懂就請勿亂買, 買了她不用很浪費.

差點忘了, 年初這一篇也有好些不錯的提議: 25種令男/女人心動的禮物

9 comments:

梁巔巔 said...

送禮物真係一件極花心思嘅事. 尤其是送畀所愛嘅人.

田中小百合 said...

我也是九月份生日。

aulina said...

佢提議果d禮物全部收到都想死……不如不送。;p

Anonymous said...

Din: 你咪整個賽螃蟹佢食囉! 已經好冧啦!

田: oh, happy belated birthday!

aulina: 咪係, memo pad, kitchen wear, 死唔死!

愛美 said...

我生日通常都會叫朋友唔好送禮的, 人家選的東西未必合自己心意, 大家食餐飯已經很夠了.

Anonymous said...

老媽就生日, 有冇D"物輕"的建議呢? 她不用化裝品的. Thanks!

Anonymous said...

愛美: 係呀, 好多時食餐飯已經好開心.

uncle ray: hand cream, foot cream啱嘛? 手袋? 如去旅行時用嘅輕便袋. 又或coin bag. 有無老花? 可以買張放大鏡(咭片型)可以放響手袋裡, 出街時睇餐牌都可以用. 手機? 電話繩?

Ruth Tam said...

I am also a product of Christmas season. My birthday is in October.

mad dog said...

ruth: :) ha!