Pages

Saturday, October 13, 2007

你的名字 我的意思

網友虎茶的一篇"人身label"提到名字令人聯想到他/她們的性格及特徵, 下面是我想到的版本 (說了你的名字請勿介意 :P ):

Peter: 都是悶蛋
David: 面懵心精
Michael: 都受歡迎
Tim: 靚仔
John: 醒字派

Betty: 都是肥妹
Louise: 性感
Michelle: 靚女
Catherine: 叻女
Elaine: 高傲

虎茶又提到顏色作為人的labels. 她說我是紫色. 很高興啊. 我以為自己是. 母親說我是. 或許小時候很喜歡色吧. 一盒顏色筆往往都是最快用完色的. 二姊也說我是. 某人說我是, 因為我癲... 代表danger喎... =__= 佢? 佢都係噃!

不如說說我覺得一些網友是什麼顏色吧:

虎茶: 她寫blog的日子不太長, 暫時給我的感覺是色, 或許因為她和茶的關係吧.
Aulina:
梁巔巔:
lu:
cosmicrays: 粉藍
uncle ray:
五師兄: 深藍

七友的顏色:
保險界女強人:
會計公僕:
老闆:
有腦公僕, 未來高官:
嬌小靚會計: 粉紅
大家閨秀: 粉藍
沈默賢人: 墨綠

31 comments:

梁巔巔 said...

喂, 阿大, 點解喎係綠色?

梁巔巔 said...

我本來都將會寫一篇類似嘅, 等我呢幾日寫出嚟先~

mad dog said...

Din: 無呀, 感覺, 唔識解.

Carrie said...

MD, what is my colour? :P

mad dog said...

carrie: ok, u... let me think. 粉藍.

lu said...

i'm red? hehe... becoz i'm 躁底? :P

sa said...

我其中一個ex叫Tim,我覺得佢幾靚仔架~ :p

Anonymous said...

lu: no, just my intuition. :)

sa: :) hee...

Anonymous said...

粉藍哦,好亮麗,真係過獎。
你見到我應該唔會咁諗囉,可能係灰色。:P
我都覺得你似黃色喎,好sharp.
紫都有D, 因為複雜。:)

冬冬 said...

咁我呢?? :)

mad dog said...

cosmicrays: 哈! 你唔係灰色. :) 紫 = 複雜?

冬冬: 你? 唔... 粉紅.

Anonymous said...

對,不是粉紫,是原色。
紫色,深沈、內斂,有點憂鬱,難以看透,但不神祕。所以複雜。:)

mad dog said...

cosmicrays: i c. :)

aulina said...

我一直以為我係綠色嘅。哈!

mad dog said...

aulina: 綠都有啲.

Pinocchio said...

我呢?

mad dog said...

pinocchio: green. :)

Pinocchio said...

都好,我都鍾意綠色:)

虎茶 said...

原來我係啡色呀! 好好呀, 朱古力係啡色, 茶都係啡色, 我鍾意!!!

mad dog said...

pinocchio: :)

虎茶: :)

Anonymous said...

不知自己是甚麼顏色。我的英文名字跟紫色有關,就當自己是灰紫色吧。

Anonymous said...

不知自己是甚麼顏色。我的英文名字跟紫色有關,就當自己是灰紫色吧。

Anonymous said...

閒趣: 你叫Violet?? Viola? :)

Anonymous said...

MD,不是啊。是很少人用來做名的一個字。

mad dog said...

閒趣: purple? :)

Anonymous said...

哈哈,梗係唔係啦。

Anonymous said...

閒趣: 唔通你係lavender? :)

admin said...

不知用什麼顏色形容你,只覺得你的blog的黃綠波點background 不襯你 :P

mad dog said...

maki: 哈, 我想轉全白底加我自製banner, 但一直都懶. 所以一直都係波點算. :) 有咩好提議?

admin said...

全白好呀,你都快D轉template啦~~

mad dog said...

maki: 但之前有啲error, 轉極個banner留咗忽啡色響處... 唔知點攪... 等我放大假時度度. :)