Pages

Wednesday, October 10, 2007

看跌打聽故事

母親週日扭傷了腳眼, 腫得像豬蹄.

陪她往看跌打, 今早跌打館人不多, 看著師傅幫她整腳時, 我便在聽故事, 蠻寫意啊!

抵步時有一對老夫婦, 離去後, 一師傅說那男的是個退休警察, 對他以前的好賭略知一二. 於是他們便說起警員及他們的一些故事.

有一些差佬可以有幾千萬身家... 有一些又怎樣怎樣... 因為其中一個師傅兒子是當差的, 於是兩個師傅說得興起, 他們都說給我母聽, 我母又偶然"答嗲", 我就一直沉默地聽, 很享受這些平日聽不到的故事.

他們都說Philip陳是好人, 其實他一早應該已做了一哥.

看著那個幫我母整腳的師傅, 記得中學時他也曾替我整手.

15 comments:

Anonymous said...

我今早陪媽媽去做body check.

Anonymous said...

:) 阿媽隻腳仲要敷多成個星期...

Anonymous said...

有人同住能照顧她嗎?

Anonymous said...

有啊. :)

梁巔巔 said...

手尾唔長就好啦! 祝伯母早日康復.

:)

Anonymous said...

Din: thanks!

Anonymous said...

我今日都特意在工作空檔, 飛奔去陪阿媽睇耳科醫生.

提醒繁忙嘅都市人,齊齊唱吓[親情]先 ...
"令我面對一切, 回復無盡信念, 人類親情中, 係有真愛見!"

Anonymous said...

kc: 哈! thanks!

Anonymous said...

沒動到骨應該沒大礙?
不過在家也要常坐著,洗澡也很麻煩...
希望伯母的腳早點消腫。

mad dog said...

cosmicrays: 對, 只是扭傷筋, 但很腫. 希望可看多數天跌打便沒事.

Anonymous said...

philip chan = ?

hmmm...

以前打過同退役差佬嘅工,都真係好多故仔聽。

祝伯有早日康復喇。你快d整返個無蛋蛋糕氹下佢啦。

Anonymous said...

3: 娛樂圈果個呀. 阿媽都唔係太捧場我啲蛋糕架咋, 下次再同佢去ritz carlton食tea buffet囉! :) thanks!

Anonymous said...

差佬靠得住, 豬x會上樹呀.

梁巔巔 said...

我都好 X 憎差佬!

Anonymous said...

uncle ray: 都有例外卦...

Din: 咁都有好差佬嘅.