Pages

Monday, September 10, 2007

La Vie En Rose 粉紅色的一生

看了"La Vie En Rose"(La Môme), 有點期待, 且不易買票, 週六半夜上網購買週日傍晚的票也只剩前三行, 還要只有Palace IFC放映. 電影算可以, 但沒預期中好看.

本身對Edith Piaf認識不深, 和許多港人一樣最熟悉都是Danny仔唱過她的"La Vie En Rose", 而Danny的版本名為"粉紅色的一生". 之前看明哥演唱會也知道他返唱了Edith Piaf一首曲, 看畢電影, 回家拿了"若水"CD出來看, 原來那首"給你"就是改編自Piaf的"Hymn To Love"(1951).

電影對Edith Piaf的一生描寫得頗細緻, 從她的童年說到死前. 時空交錯, 不過都十分清晰, 不會把觀眾弄得一頭霧水. 關於歌者的電影, 音樂當然是非常重要. 電影中穿插多首Edith Piaf的名曲, 許多都聽過, 令人更懷念歌者.

故事內容豐富, 沒有悶場, 不過沒有給人很深刻的感覺. 或許始終會把電影和同類型的比較, 個人覺得關於Johnny Cash的"Walk The Line"(弦途有你)(2005)比此片更優勝.


飾演Edith Piaf的Marion Cotillard
是法國女演員, 不太認識她, 演出過而我又看過的電影只有"A Very Long Engagement"(2004), 完全對她沒有印象. 1975年出生的她, 其實頗年輕, 不過演繹不同階段不同年齡的Edith Piaf時都算恰到好處, 但個人認為她樣貌不錯, 但在電影中卻不太吸引, 為什麼導演要如此? 不知道Edith Piaf本身是否走路時都是那個怪模樣, Marion Cotillard就整齣電影都是走得怪怪的, 有點神經兮兮. 回家看youtube上Edith Piaf的片段, 她可是個美人兒, Marion Cotillard卻演得有點醜化了她, 何解?

飾演Piaf好友Mômone的Sylvie Testud十分面善, 原來就是多年前參與電影"Beyond Silence" (Jenseits der Stille)(1996)的女孩子. 這回雖然是配角, 不過給我頗深刻的印象, 真想找齊她所有電影慢慢看. 另一面善男演員是Pascal Greggory, 飾演Piaf的幕後要員, 原來HKIFF時看過他有份參與的"The Page Turner"(翻琴譜的人)(2006)及"Gabrielle"(嘉比愛)(2005). 大鼻子情聖Gérard Depardieu也有份參與, 不過戲份不多, 飾演發掘Piaf的經理人. 當然還有飾演Titine的Emmanuelle Seigner(The Ninth Gate)(1999)也是許多觀眾熟悉的, 這回演技依然出眾.

可以一看, 不期望太多便不會失望.

Rotten Tomatoes有75%好評.
IMDB連結


















Technorati tag:

17 comments:

小蓓 said...

我都未睇,好似好難買飛咁...但朋友講,套戲睇完有點失落,係睇完心up果種。若果想個人開心啲,可以改睇hairspray。不過呢個禮拜超忙,都唔知幾時有得睇!

Anonymous said...

前週看的,頗為沈重呢...

Anonymous said...

小蓓: 咁我睇完又無心up... 個個都話Hairspray正, 有人睇唔只一次. 真係要睇啦. 你會唔會睇"Evening"?

cosmicrays: 好沉重? 我又覺得ok. :)

Anonymous said...

um...我的承受能力比較低。

Anonymous said...

cosmicrays: 可能我睇得太多深沉嘅戲.

Anonymous said...

Hymne À L'amour

clediapynk said...

heyy
i love ur blog... hopefully u speak english...lol
talk to u later

Anonymous said...

pk_: oh thanks!

clediapynk: yes, i speak english, but i usually write in chinese. :)

Anonymous said...

有meryl streep,梗睇!(我仲等緊dark matter上呀!!!)

不過呢個禮拜超忙,要wkend先有時間。想睇becoming jane, 但full house了!

我都對沉重的戲特別有癖好呢!

Anonymous said...

Marion Cotillard是"Big Fish"Billy Crudup的法籍女友/妻子.

Anonymous said...

小蓓: "becoming jane" at british film fest is full house?!??!?!?!?!?! 唔係呀化? dark matter你都睇咗啦. meryl strepp響"evening"戲份好似好少, right? 睇沉重或灰暗嘅電影"零捨"有味道. :)

agnes: 我都係剛剛睇某英文review先知佢有份做big fish, 無印象添.

Anonymous said...

becoming jane只映一場,8號開售,尋日已經無哂位...黐線!!!!!

dark matter好睇嘛...劉燁真係做得正!!! =) (呢套都係沉重戲呀~)

Anonymous said...

小蓓: becoming jane得一場?! 癲嘅, 諗多陣都唔得. 算啦, 等正場.

Donald Kwan said...

MAD DOG: "BECOMING JANE"等正場先睇啦, 都應該唔係非睇不可0既片嚟...."la vie en rose"睇完時都沉咗一沉, 女主角做得好好, 我都要搵下youtube有冇edith piaf的片段先...

mad dog said...

donald: 我都估becoming jane上正場會起碼兩個星期, 應該唔會無得睇. 我睇youtube都好多edith piaf片段呀, 明哥首hymn to love原版好好聽.

Ruth Tam said...

Watched it last Thursday. I think it's good. I like the songs.

mad dog said...

ruth tam: yes, i like the songs too.