Pages

Monday, September 24, 2007

三段

魂遊

喜歡魂遊, 其實不應該說是喜歡, 可能這是我的缺點, 因為總不能阻止經常性地魂遊, 不論我正在做什麼, 思緒總會去到自己不能控制的地方.

即使是我喜歡的電影, 跳舞課, 吸引的電視節目, 新聞, 雜誌, 報張, 又或是週日崇拜, 和朋友對話, 總之無論我正在做什麼事情, 總難以避免自己的腦袋逃到別處.

不明白我的人可能覺得我不重視某些東西, 又或不在乎, 甚至可能輕佻吧. 但其實並不如是.

多年前曾看過一個中醫, 都說我想得太多, 晚上又多夢(我也不明白為什麼把脈可以看到那麼多). 相信這是性格特質吧. 日間魂遊沒有為我帶來太大不便. 有時都是因為思緒不停, 就是有那一個moment, 讓我可以有這麼多構想, 這麼多意念, 又寫到這麼多不同的東西吧.

我似邊個?

即管說我有點自戀吧, 有誰不?

自大學至今(太久以前的不說了), 不同髮型, 不同衣著, 不同打扮, 身邊的朋友總愛說我像這個像那個.

當然好些我都不認同, 尤其是醜樣的. 漂亮的, 即使我不認同也不管了, 漂亮就是嘛.

曾有人說我像她們: 任葆琳 / 葉玉卿 / 樊奕敏 / 鄧小艾 / 胡櫻雯 / 陳法蓉 / 關心妍 / 林燕妮 / Ally McBeal (不要問為什麼, 我也不明白) / 郭可盈 / 譚小環 (記得起再加... 呀, 有個都幾堅, 但超級荒謬... 林青霞!) 基本上大都風馬牛不相及...

懂得愛?

愛, 所以任由對方想怎樣便怎樣, 哪管旁人拿二人沒法子?
愛, 所以不管對方, 也不要對方管自己?
愛, 所以明明十分氣憤也一再寬恕對方?
愛, 所以忍耐包容又反目然後再忍耐包容又反目?
愛, 所以叫對方遠離, 也叫自己走遠?
愛, 因為有足夠空間才可以繼續愛?
這叫寵? 這叫愛?

23 comments:

梁巔巔 said...

i. 話時話, 妳究竟剪咗個咩髮型?

ii. 發白夢, 遊魂係最便宜嘅減壓方法同娛樂節目.

iii. 鄧小艾, 郭可盈, 譚小環, 陳法蓉, 葉玉卿 ----> 黐~~~~ 線~~~~

iv. 愛, 當真係愛上一個人, 真係甚麼也已不再重要!

mad dog said...

Din: 一樣啫, 剪咗幾寸, 上面補番啲負離子, 下面唔洗電, 因為仍然好鬈. 成個頭做treatment咁囉. 一個字: 正! 我唔介意郭可盈(後生少少時)同 陳法蓉囉.

Anonymous said...

但今時今日似郭可盈就唔係好事,又老又乾﹗
你其實似邊個?

Anonymous said...

Bear: 無錯, 郭小姐宜家又瘦又老. 我咪似自己囉. 你咪似媚媚囉. :)

Anonymous said...

.......鄧小艾?

hhahah

Anonymous said...

pk_: 鄧小艾, 呢個係最唔想寫出嚟... :( 有話我似某男人添呀, 費事講啦.

Anonymous said...

i. 亂講兩句:多夢、思慮太過,導致心氣脾虛。先要戒吃寒涼冰冷食物,少吃多餐,閒時雞湯進補。
另外,子時養肝,早D瞓喇...女!

ii.ally mcbeal...slightly neurotic? heheheh...:)

似林燕妮at least身材好,她好像也跳芭蕾。

我被說過像現在最不受歡迎的梁詠琪,再早些還說像李若彤...還有小家子氣的章子怡,周迅。都幾唔高興。

iii. 這些在熱戀期都不是問題。相處久了,考慮是否繼續了,才會想這些。XD

Anonymous said...

cosmicrays: 我諗我寒底卦, 所以都真係多飲熱開水, 凍嘢一星期幾杯咁啦. :) 夜瞓, 好難戒. Ally McBeal其實係阿媽話我似, 佢話樣似喎, 抓頭. 林燕妮, 講果位哥哥話我似佢咁寸&講嘢刻薄喎... 果種格卦. 嘩, 你似果啲個個都靚架喎, 雖然我勁憎gigi leung... 但係你一定係眼大架囉. 李若彤好靚吓, 章子怡同周迅都有氣質噃!

Anonymous said...

信我,在下同佢地一滴都唔似。
竊以為,章小姐同周小姐嘅樣都屬小家類。
章小姐有氣質?咪玩喇!鄉土氣質呀化?

Anonymous said...

唔係喎,章小姐幾好個喎,不過係傳媒憎人富貴之嘛, geisha真係好靚個喎。

我覺得話你似邊個邊個果d唔係一定指樣似嘅……

Xavier said...

漂亮的MD小姐,

我都祝你都過一個愉快的中秋節!!

Best Regards.

Anonymous said...

3: 對, 章小姐其實真係幾正. 不過邪. :)

xavier: 中環才俊, thank you!

梁巔巔 said...

Cosmicrays & Xavier 兄:

佢好靚咖真係!!!!! 似仔呀真係!!! 知唔知邊個係麥當雄.....

mad dog said...

Din: 你咪又發癲. 緊係唔係麥當雄啦. 低B!

Anonymous said...

怎可能集美麗和醜陋於一身?

你這樣說真想有機會見你了, 看看像不像...祥嫂?!

梁巔巔 said...

Uncle, 靚女阿大好特別 ga!

sa said...

魂遊這part與我很相似呀!

不過我經常因為咁而聽唔到朋友講緊咩....=.=""

Anonymous said...

uncle ray: 美麗和醜陋, 無錯. 鍾意我會覺得我正, 憎我會覺得我醜陋. :)

Din: 又想講咩?

sa: 我就成日睇睇吓戲唔知去咗邊, 或者跳跳吓舞跟唔上. :)

laichungleung said...

Have a wonderful Mid-Autumn Festival.

Anonymous said...

章子怡樣貌很普通,但最傷嘅係正如cosmicrays 所講很小家子氣,很土。

很喜歡周迅,不算很美,但特別。

Anonymous said...

laichungleung: thank you! happy Mid-Autumn Festival!

Anonymous said...

林青霞,真係好難想像,但又好似有丁多氣質似,哈哈!

Boss

mad dog said...

boss: 都幾荒謬架! :)