Pages

Thursday, September 06, 2007

三上日本料理 SanQiaoYiYi

約了七友的一晚, 又是星期三, 因為"老闆"總是要這天才可以休息. 是夜另一節目其實是housewarming, 因為又有人置業了. 到訪她的新居前我們先去附近吃晚飯.

原來我差不多八時才抵達也不是最遲的一位, 還有兩位姐姐未到. 大家都很忙啊.

我到步時, 她們四人已吃得七七八八, 我們晚一點的三個再點了一些, 拍了好些美食. 名字都不太記得, 因為又餓又說個不停.

這個魷魚很不錯, 吃了一件:
她們的壽司及手卷:
有人吃的炙燒三文魚壽司:
蟹??帶子炒飯, 吃了一點, 不錯:
有人吃的蟹肉壽司? 及赤貝壽司:
有人吃的鰻魚壽司:
加州手卷:
我叫的吞拿魚反卷壽司:
我的軟殼蟹手卷:
又是我揀的芝心牛肉反卷壽司, 超正:
鹽燒雞翼, 味美:
雞軟骨串燒:
還有雜菜及其他. 七人吃結賬$800多, 不錯. 不過分店都位於住宅區, 相信很少人會專程越區跑去吃吧.

地址: 堅尼地城卑路乍街26號A, B舖

9 comments:

Carrie said...

好似好吸引呀,等我下次試下先!

aulina said...

你尋晚咩?我坐門口你見唔見到我地呀?不過好似早你好多,八點左右食完走喇掛……

mad dog said...

carrie: 幾好食又抵食!

aulina: 係咩? 我差不多8:00pm先到, 勁多人, 行咗入一邊, 搵唔到佢地, 出番嚟坎另一邊先係. 8:45pm就走人.

aulina said...

佢地晚晚都勁多人架。排到成條街冇哂位行,如果唔係尋日七點未夠就開始食,一定冇位。

我地多數食定食,你有冇見個價錢?32!!!

lu said...

i've been there... but didn't quite like it :P

and it's such a rush, they asked us to give them the table back in an hour (of coz it's ok with just 2 ppl but didn't like to have that sort of requirement...)

they have 2 shops next to each other... maybe that's why you didn't see aulina?

mad dog said...

aulina: 我琴晚趕到死, 邊得閒四圍望, 搵唔到我班friend咪出嚟行去另一邊囉. (我地坐房)

lu: 我啲friend7:20pm sms我叫我快啲, 因為8:30pm要交枱, 咁我咪快手去囉, 原來仲有兩個人未到, 拿拿林又叫又食又傾. 佢仲衰到下一枱客到時要我地轉枱, 問題係有碟嘢好耐都未到... 無計, 人多就煩. 最後我地堅持埋單後先走.

Carrie said...

I gonna try it...frequent to western district these weeks...

sa said...

找天一定要去試~!!!!

mad dog said...

carrie: yes, good deal, food not bad.

sa: 深水埗有兩間分店, 元朗都有. 不過你好似都係港島人噃呵?