Pages

Wednesday, September 05, 2007

零星落索

以下結集了數星期以來在twitter上寫的絮語, 有自己寫的, 有名人寫的(都有署名), 另也有些是現在寫下的:

Life is a process of learning to make things happen. ~ mad dog

浪漫是, 和你同一個時間, 不同的空間, 看著同一樣的東西.

好耐好耐無俾錢乞丐... 但頭先有人無咗一隻手, 企響度吹口琴... 我好想放低少少錢... 後來俾咗兩個五蚊.

If you want things to stay as they are, things will have to change. ~ Giuseppe Tomasi di Lampedusa (Italian Writer, 1896-1957)

If love is the answer, could you rephrase the question? ~ Lily Tomlin

我是個很簡單的人, 有時, 很細微的事也可以令我樂透一個晚上.

近來兩次有人問我是否瘦了, 其實完全沒有. 都是我買衣服比較醒的原故.

其實那架A380低空飛翔, 我是有點害怕的, 幸而那個鐘數好像還在床上... 不然在上班的地方看到, 會嚇個半死.

"寧願你不知道"這首歌, 近來成了某網友和我喜歡玩的無聊絮語.

原來有網友覺得我的公仔樣似在"發酒癲". 哈哈! 發酒癲, 曾幾何時是我享往的Friday night樂趣. 成個幾decade前啦, 宜家仲邊有咁好興致吖.

Women will never be as successful as men because they have no wives to advise them. ~ Dick Van Dyke

Remember, today is the tomorrow you worried about yesterday. ~ Dale Carnegie

火龍果得個樣, 就好似一個靚女, 外面好正, 但原來悶到爆...

和整天都想念著的人一起時, 腦袋就可以想其他.

那天知道好友"保險界女強人"和我一樣, 當年五虎中最喜歡都是湯鎮業時, 我倆立時在餐廳內高呼! :) 果然係志趣相投! 佢第日個老公一定係同我同姓架啦! (佢個男友真係同我同姓同鄉架咁啱!)

喜歡等待, 捕捉的感覺.

The heart does not want coffee or cafe. The heart demands conversation with friends. Coffee is the excuse in this case. (from someone's blog...)

原來Ingmar Bergman對Woody Allen講過希望自己死那天不是晴天.

一本可能是最駭人的童書.

本想上網訂一條跳舞著嘅褲, 只售$7.95USD, 但郵費一日後先話我知... 要$41USD!!!! 黐線, 緊係唔要啦. 低能.

有一天夢中見到與七友一起移民去了美國.

每天就像活於現實與夢境當中, 有時七分現實三分夢境, 今天是六分現實, 四分夢境.

A good film is when the price of the dinner, the theatre admission and the babysitter were worth it. ~ Alfred Hitchcock

Whatever you may look like, marry a man your own age - as your beauty fades, so will his eyesight. ~ Phyllis Diller

Eighty percent of married men cheat in America. The rest cheat in Europe. ~ Jackie Mason

A webcomic of romance, sacasm, math and language

14 comments:

Anonymous said...

我卻覺得火龍果好. 清甜, 淡淡然. 像一個豔女, 外面新潮熱情, 認識下去, 卻發現她原本淡雅素潔, 學貫東西, 還會結果子的. 最正~

Anonymous said...

星: 因為我非常怕吃火龍果...

啊澤 said...

""火龍果得個樣, 就好似一個靚女, 外面好正, 但原來悶到爆...""


哈哈哈 XD OMG 我最中意哩句!!!!

mad dog said...

嬲記: 正呀呵? 我都好鍾意! :)

Anonymous said...

"Women will never be as successful as men because they have no wives to advise them. ~ Dick Van Dyke"

or no wives to "support" them...

做女人好似永遠都要係企係先生既身後, 支持佢地既理想; 但有幾多個男人可以調番轉咁做呢?!

Anonymous said...

ter: 或者男人係emotionally做到嘅, 某程度上.

Anonymous said...

唔好講火龍果壞話啦!我挺愛吃的!

可以用“霧蓮”,香港好似叫蟠桃果,not sure!

霧蓮得個樣, 就好似一個靚女, 外面好正, 但原來悶到爆燈!

Anonymous said...

sc: 蓮霧我又食噃... 不過唔會特登買嚟食咁囉.

Anonymous said...

妳係Twitter摷返咁多句出來,都幾花工夫!

頭先漏左哩句無謂野,補返!

Anonymous said...

sc: 花功夫, 不過唔洗諗寫乜嘛... :) 咁又一篇啦.

虎茶 said...

火龍果<呢句絶呀!
佢果一種soap味,有苦自己知咁

比起蓮霧,我鍾意用火龍果去形容多d

mad dog said...

虎茶: 我好似只試過一次, 已經唔敢再食... 有時食salad, 人地撈埋落去我避唔到先食幾粒.

Anonymous said...

大家都講緊火龍果?

是白日夢的CD呢? 有沒有聽?

mad dog said...

小鞋子: 白日夢CD? 什麼來的?