Pages

Wednesday, September 26, 2007

賞月@迪士尼

天文台說今晚未必看到月亮, 但其實整夜都看得頗清楚, 只是偶然有雲遮掩了. 是夜與家人到了迪士尼酒店過節, 吃的當然是buffet了.

去年十月曾到Chef Mickey那邊, 因那次是即興去的, 之前沒有訂位, 所以Disneyland Hotel這邊是fully booked. 這次大姊一早提出去迪士尼過中秋, 當然要訂位了, 差不多滿座, 十分熱鬧.

第一次可以與這群動物無限次地拍照, 大人比小孩更興奮, 當然了, 她們都說: "第五次嚟食buffet, 入去玩咗三次... "(還住過多次酒店吧... 不過好像她們的母親更興奮!)

多隻卡通人物, 當然都是她最受歡迎!
鄰座兩位女遊客買了多袋手信, 一身迪士尼服飾, 又叫米奇和美妮替她們的相片及影集簽名, 美妮細心逐本寫:
由於卡通人物都不可開口說話, 期間我替米奇解話, 向他們的同事解釋, 簽名的筆是米奇自己的, 十分搞笑, 米奇連忙多謝我的幫忙.

吃了很多, 食物比Chef Mickey那邊更精美, 當然還有月餅和十月Halloween裝飾, chocolate fondue還有白朱古力, 我都是喜歡傳統的朱古力味.

仍然是那句, 很欣賞buffet的誠意, 有酒店的級數, 即使吃到尾聲還不停有熱騰騰的食物供應, 令人滿意.

相片連結:

13 comments:

Anonymous said...

wow~ 好得wor~
係一家果然洋化﹗哈哈 :) 甥女又無同米奇影相? 咁你呢? mad dog,咪咁cool啦﹗
oh, 你唔駛同呀邊個一家食咩?
過時過節,我身邊d女朋友就開始煩呢樣嘢﹗
未結婚又煩, 結左果d又有聲氣﹗話奶奶乜乜乜...好鬼驚﹗

梁巔巔 said...

第一幅真係竟然影得好靚好有水準! 尤其是個月光影得超水準!

.... 係唔係妳影 ga!?

仲有, 中秋去迪士尼?! 聖誕會唔會去海洋公園集古村!? 阿大一家果然神奇!

XD

Anonymous said...

Bear: :) 所以人地咪話我地"騎呢"囉. 我緊係有同啲卡通人物影相啦, 不過啲細路真係唔係好興奮, 因為佢地嚟咗N次, 燈籠都無帶, 話幼稚喎. 頂佢地唔住. 哈, 你結咗婚就知咩叫分身乏術, 慢慢嚟啦.

Din: 不過我部機麻麻, 如果係靚機會正好多. 緊係我影啦, 我讀咩架? 每日都睇成千張相, 點都有少少料嘅. :) 我一家一向神奇.

Anonymous said...

一家大細,有野玩,勁多野食,真開心!

Anonymous said...

cosmicrays: yeah. :)

aulina said...

都好耐冇入過去。Chef Mickey幾$$??? hollywood果間呀呵?

Anonymous said...

aulina: 唔記得啦, 睇番篇post應該有寫. 今次有折, 因為阿家姐有year pass. 今次係Disneyland Hotel果邊, 有卡通人物, 貴過Chef Mickey.

愛美 said...

嘩, 你今個假期都好好口福啫!

流口水添

Anonymous said...

愛美: 係要即刻節食! :)

Anonymous said...

wa~ seems to be a very happy mid-autumn festival for you :D

i really like the moon photo!!

but it seems the building was a little too bright?

btw, was it troublesome to upload the photos like you did? somehow it wouldn't show up on my side like yours...

mad dog said...

lu: yes, it was a perfect night. :) photo uploading is ok boh.

李小球 said...

迪士尼酒店呢間餐廳我都食過呀,佢d食物真係幾好,同埋我阿媽舅母一見到卡通人物就好似傻左咁猛叫我地幫佢地影相,好好笑~

Anonymous said...

小球: 係呀, 之前無諗過呢度嘅buffet咁有水準, 又極有誠意. 啲卡通人物, 擺明serve大人多過細路. 個個大人都開心都傻咗.