Pages

Tuesday, September 11, 2007

娛樂一下

剛於威尼斯影展獲最佳女主角的Cate Blanchett就是憑電影"I'm Not There"中飾演Bob Dylan一角. 不過大家又知不知道, 原來片中有多人飾演Bob Dylan? Richard Gere和Heath Ledger也有份呢!
Woody Allen的"Cassandra's Dream"也於威尼斯影展參展, 今天與片中兩名主角Colin FarrellEwan McGregor現身威尼斯.
人有相似

有否留意娛樂界許多相似的面孔? 除了以下的一些例子, 你又想到哪些?

Natalie Portman vs. Keira Knightley
Adam Sandler vs. Ben Stiller (其實二人不似樣, 但不知何解我曾經常常分不清他倆)
這個是有點荒謬, 陳豪 vs. Miami Ink中的Ami James, 但真的好似樣啊!
單立文 vs. 張耀揚另外還有陳錦雄 vs. 周潤發!

15 comments:

Anonymous said...

張韶涵 Vs 周迅
佘詩曼 Vs 劉嘉玲
Zack and Cody. (根本是孖仔嘛,哈哈哈!)

Anonymous said...

MD- Natalie and Keira look quite alike in the photo.

3- 佘詩曼 Vs 劉嘉玲? No way la, 佘詩曼is much better.

Anonymous said...

真係好似呀!!!


係呀, 我都係愛情大過天架... 你就好啦, 結左婚勒... 我依家突然好想結婚同埋生仔, 係咪痴左線? 其實結婚生活係咪好開心?

Anonymous said...

仲有仲有,突然諗到跨國界嘅:

李秉憲 Vs 梁祖堯

uncle ray,佘詩曼出道時有是有小嘉玲之稱的,不過想起如果說像,她跟現在已不知所蹤的鄺文徇(可能打錯字)更像。

Anonymous said...

我都成日分唔清adam sandler同ben stiller,最慘兩個都係拍搞笑片多...

楊怡vs張可頤?

鄺文徇似嘉玲呀!!!仲有曹眾都幾似鄧麗君~

Anonymous said...

3: 張韶涵咩樣我都唔多記得... 唔多留意台灣嘢... 阿佘 同 劉嘉玲完全兩回事喎... 孖嘅唔計啦. 死啦, 乜你講親嗰啲我都伙唔多識嘅??? 梁祖堯咩樣呀又? oh yes, 鄺文徇!

uncle ray: yes, 阿佘邊忽似嘉玲. 反而之前有個無記女演員(唔記得個名 ~ 鄺文徇as 3 said)就似嘉玲啦...

lemon: 結婚同埋生仔, 我只可以話你知, 我覺得其實人生真係唔係一定要結婚同埋生仔囉... 某程度上我覺得我過緊單身生活架. :)

小蓓: 楊怡vs張可頤? 唔多lar更噃吓話... 曹眾都有三兩分似鄧麗君.

Anonymous said...

我成日都分唔到Stephy(鄧麗欣)同Theresa(傅穎)。

Anonymous said...

yellowline: theresa係傅穎咩? theresa靚啲, 無咁cheap. stephy就超級MK look囉. :)

sa said...

Natalie Portman vs. Keira Knightley

Adam Sandler vs. Ben Stiller

係呀,好多時都撈亂佢地既戲!:s

Anonymous said...

我同你一樣,時常分不到Adam Sandler同Ben Stiller,不能佢地的戲路(都是喜劇)好相似。

Anonymous said...

打錯字,係「可能」。

補充:依家香港好多新人啲樣斬差唔多,面目模糊也。

Anonymous said...

sa: 原來唔只我一個分唔清ben stiller & adam sandler.

happy prince: 我諗都可能係因為兩個戲路太似.

Anonymous said...

portman 同 knightley 係靠個胸來分架嘛,唔係咩?

張韶涵同周迅係因為對眼用同一種整法,所以。。。

Anonymous said...

baldwin 幾兄弟分唔分倒呀?

Anonymous said...

pk_: portman 同 knightley 靠個胸來分 - 頂... 張韶涵同周迅, 我都係前琴晚搵吓張韶涵個樣先記得, 又的確似. 兩個都整過對眼????
baldwin brothers易分噃又. 我鍾意threesome嗰個stephen baldwin. alec太肥又老... 仲用粗口鬧個女...