Pages

Thursday, September 13, 2007

談天: 目標 追求

前兩天, 與某網友談天, 對話中有點啟發, 亦令自己想到一點. 之後把自己說的保存起來, 節錄如下, 相信網友不太介意吧.

她說看了我那篇"想點?"有感, 提到有段日子很喜歡Robbie Williams的兩句歌詞"I don't want to die But I ain't keen on living either", 因為覺得是自己的寫照.

我的回應是: aiya... 我係咪真係好鬼死灰? 灰到好似無乜人生目標? :) 有朋友話我對life無passion... =__=

網友說其實這幾天很想問我, 我現在對人生有甚麼目標、有甚麼追求.

我說: ha... what a good question... 我人生本就是灰嘛... a bit tragic
目標? 活得開心啲, 瘦啲, 睇多啲正戲, 跳多啲舞... 愛吓人, 被人愛吓... 玩多啲... 做啲廿零歲時無做嘅嘢...

或許網友以為我可能被好些太灰的人影響, 不過其實"我身邊無乜灰人, 個個都幾多顏色, 我最灰架啦..."

網友也問到我工作上有沒有野心, 我說現在都沒有了, 只當是job, 不是career... 好像已放下career這個想法多時了... 坦白說, 寫blog給我的滿足感比工作還多. 或許就像某網友曾說, 我們都被生活磨得平平... 很唏噓的樣子...

"I don't want to die But I ain't keen on living either" 唔, 我又不至於這樣灰. 不過, 說真的, 我不太怕死, 不怕要提早返天家, 我是不是很熱愛生活, 我又不知如何回答. 就只有take a little step a day囉.

什麼時候開始我已不知道怎樣回答"你的人生目標是什麼?"這個問題. 許多人都會說, 沒有夢想沒有目標的人是可悲的. 那天就即興地答了"活得開心啲, 瘦啲, 睇多啲正戲, 跳多啲舞... 愛吓人, 被人愛吓... 玩多啲... 做啲廿零歲時無做嘅嘢... "相信都反映了我現在的心態.

雖然不是什麼偉大的理想, 不過就只是這些也不太壞啊!

10 comments:

Anonymous said...

目標越簡單越易達成,一點兒也不灰!

Anonymous said...

我知我咁樣講唔係幾 appropriate,但真的想告訴你,對於我來說,我其中最大的人生意義就是 Jac Jac 的存在!希望這可以讓你有一個狹義及一個廣義的參考。

Anonymous said...

一早讀這文, 搞到人都down.

想想下, 我是沒甚麽人生目標呢.

Anonymous said...

我其實是想說,如果你自己很灰,就要小心避免走近同樣都很灰的人,因為會互相影響,大家都會越來越灰。有時兩個灰人互吐苦水的後果可能是更加覺得人生沒希望。

其實那天還有很多話想講的。

sa said...

做乜要用目標set死自己呢????

人生係有好多野控制唔到,生活得快樂,身體健康,食得走得訓得已經好好了...

mad dog said...

3: 你咪就係啲顏色朋友囉! :)

五: 咁唔同人唔同路就緊係有唔同嘅目標/理想. 恭喜你有jac jac令你人生咁有意義. 不過或者神都認為生仔唔係我要追尋嘅目標啦.

uncle ray: oops... sorry loh. cheer up cheer up. :)

xq: 我都知道/明白. 不過你要知道有時物以類聚, 灰人講吓講吓就有另一啲灰人一齊傾架嘛. :) 有咩話想講添? email我知吖! :)

sa: 好多謝你嘅input. 我覺得你好多時講嘅嘢都好有啟發性, 好有見地. thanks sa!

sa said...

唔駛多謝~ ^^

我有一個複雜的背景,某些事比別人看多了而已~

Anonymous said...

所以我說有個狹義及一個廣義的參考囉!

Anonymous said...

其實我覺得唔使一定要set個好明確/好宏大/好正途既目標囉...
我覺得人既目標係點樣"run"佢既人生, 同你點樣run你既business有d相似, 唔使一定要做list co格, 可以做中型既, 亦可以只係做過日神既舖頭仔, 完全係自己選擇既...

咁"活得開心啲, 瘦啲, 睇多啲正戲, 跳多啲舞... 愛吓人, 被人愛吓... 玩多啲... 做啲廿零歲時無做嘅嘢...", 都係你既目標呀, 我都係咁既目標架炸...所以唔好看小呀, 要日日都做到, 唔易架!!

仲有呢, 我都相信接近多d正面既人會好d... ^^

Anonymous said...

sa: thanks!

五: :)

ter: 對, 即使無咁簡單嘅目標都好正面架.