Pages

Friday, November 17, 2006

看得見的T-back

剛才在樓下吃完午飯時, 見到一身材窈窕的女士的背面, 身穿一黑上衣, 下身穿一貼身米色半節裙, 還有一雙修長的美腿, 走路時有點阿娜多姿. 什麼年紀看不清楚, 因為她與我距離廿多尺. 她的臀部, 可以說是個nice butt. (當然比此相片的女士瘦削許多)

不過, 看真一點, 發現有個高Y字, 一看便知道是T-back了. 現在許多女人都愛穿T-back, 目的除了為免穿貼身裙褲時給人看到內褲外, 想必以為更性感, 因為穿T-back確實是苦事, 正如好友都說, 好易有痔瘡啊! 但如果連穿了T-back也給人看到那個高Y字, 她穿T-back的目的便沒有達到了, 實在是自找麻煩!

其實有許多無邊的薄內褲可穿啊, 何解要受苦又給人看到個Y形呢?

6 comments:

Anonymous said...

這個不算恐怖,有次在銅鑼灣見到個"auntie"穿低腰白褲,但條腰..."突"左條黑色lace出來,仲要係T back,想嘔兼洗眼﹗
d auntie果然夠勇﹗

btw,阿mad dog 姐happy friday!計劃好節目未?

mad dog said...

big dinner tonight loh.

Anonymous said...

有冇邊都是鬼但啦,邊個咁得閒成日昅住丫,最緊要著得舒服嘛!

做多d squats and lunges, butts自然nice... ;p 我冇乜點輕,但係據同事講,我成個個扁左... haaa...

mad dog said...

aulina: 恭喜哂喎! 我都係差不多, 前兩日無心機食snacks, 好似瘦左D咁囉.

admin said...

你真勁,這樣的stock photo也讓你找到!

Anonymous said...

maki: 我都無諗過咁都俾我找到!