Pages

Wednesday, November 22, 2006

Ruth's Chris Steak House

數年前光顧過金鐘的Ruth's Chris Steak House (茹絲葵), 那時以為它是類似Dan Ryan或Ruby Tuesday等family restaurant(聞說美國的Ruth's Chris是很family restaurant style的). 記得那天是聖誕節前數天, 剛購買了一大堆禮物, 衣著十分casual, 甫進入餐廳, 侍應連忙幫我拿購物袋, 然後領我到已訂的座位, 即覺有點不對勁. 心想: "Oh my God, 這回underdressed!"

接著是一桌桌的燭光晚餐, 紅色的candles, 客人都不太casual, 而且整晚餐廳雖然座位都半滿, 但寧靜得不得了. 記得餐牌上的steaks十多安士的都要$480以上, 很昂貴的一頓晚餐.

這回再去Ruth's Chris, 是因為覺得它的steaks真的很味美, 我們選了數間餐廳, 包括Mandarin Grill(要數天前訂才有位), Jimmy's Kitchen, Morton's, Louis' Steak House, 都是我們及家人光顧過的(JK更是老父的"ex飯堂"). 另本也訂了新開張的Lawry's, 但最後都決定再去Ruth's Chris.

到了Ruth's Chris才知道現在有點不同, 難怪它曾供電影"黑社會2"作拍攝場地(古天樂與女友吃中菜那兒). 餐牌上竟然有中英對照, 不再只有英文, 而價錢好像都相對地調低了, 還有set dinner.

我們都叫了sets, 12oz Ribeye Steak($620)及16oz New York Strip($680). Set包括sparkling wine, 湯或沙律, steak, dessert(1 scoop of icecream), 及咖啡/茶. 如湯及dessert想轉只需加錢. 他的湯轉龍蝦湯, 我的dessert轉Bread Pudding with whisky sauce. 二人結帳$1600有找.

沙律普通得不得了, 有點失望

12oz ribeye steak, 滿分!

16oz New York Strip

side dishes: mushroom差, 他煮得好很多; mashed potatoes, OK啦

右邊那碟是creamed spinach, 很creamy, 有點膩

bread pudding我給7.5分

Ruth's Chris的steaks真是十分滿意, 值得再試, 上菜時, 碟是熱騰騰的, 吃至最後一口, steak仍然是熱的. 忘了一說, 我那杯咖啡也十分不錯.

餐廳不再是那麼寧靜, 人客也不再那麼拘謹. 不過一個女侍應給我們的感覺是, 她比較適合在大眾化一點的餐廳工作, 如港式餐廳之類.

Technorati tag:

18 comments:

冬冬 said...

六百幾蚊一位係貴左D﹐美國既Ruth Chris每人大約只要USD$40咋。不過香港食美國扒真係貴D﹐聽聞Lawry's也在港開了分店﹐也是比美國貴。

個人比較喜歡Lawry's多過Ruth Chris﹐因Ruth Chris的牛扒是用很多很多牛油去燒的﹐所以感覺較肥膩。

Anonymous said...

阿mad dog姐,你好似話減肥架呵?叫埋阿巔出黎話下你先﹗阿巔...你響邊樹呀?
美食當前又點忍?明架啦﹗有無俊男/美女相伴先?莫非呢餐慶祝貴blog一週年?

梁巔巔 said...

在 IFC 一期間 Grill Union oD牛扒都超正!

Anonymous said...

冬冬: 我地本來訂左Lawry's, 但有人不太想吃prime rib, 所以都係揀左ruth's chris. 牛油味真係好重, 尤其是隔離桌上菜時味道特別濃, 自己果碟又唔係咁覺. 可能我腸胃唔係咁叻, 返到屋企有少少唔舒服, 唔知關唔關D牛油事.

另外, 我地check過Lawry's價錢, 每位約$280至$480左右, 個prime rib都係set黎,連salad/soup, pudding, drink等, 分分鐘便宜過Ruth's Chris.

啤啤熊: 慶祝blog一週年唔洗食咁貴下嘛... :) 慶祝咩要賣個關子...

Anonymous said...

LDD: Grill Union? 未試過喎...

Anonymous said...

無福消受呀... 一來真係好鬼貴,未食已經肉都赤。二來我根本唔食肉,大條道理做個慳家c9... heh heh...

小秘密:每次行過這些扒房,本能反應很想嘔... 不是大肚,而是十多年沒碰過會發出叫聲動物的肉,所以單單聞到那種味道已覺難受。

魚,如果係social reasons都會食少少,但其實我又好鬼怕腥,shellfish / crustatian (sp?)又怕出紅疹,都唔明點解咁多野唔食都仲會咁肥!

貴,冇所謂,最緊要食得開懷嘛!開心吃時,卡路里會和開心一同燒走。:)

Anonymous said...

我太愛紅肉了. 也認識一些不愛吃肉的朋友, 也有一個舊同事吃了廿年veggie. 試過有同事叫外賣, 好像是pork chop飯, 佢頂唔住陣肉味, 出左去避一陣.

Anonymous said...

oh god! 金鐘o既 Ruth Chris 係我o既飛佛啊~ their rib eyes I gave full mark also! but I can only finish a 8oz., too full~ haha.

我以為是我 said...

我有一個意見給你。
下次你拍食物時﹐千萬不要開閃光燈。
如果你不開閃光燈﹐食物拍起來比較美麗。
然後角度要從斜橫的地方拍。

這樣才夠美味、吸引人。

Anonymous said...

素顏: 有8oz咩? 我12oz都食得唒呀. 不過真係好飽, D牛油好多, 考慮左好耐先決定試埋個bread pudding.

我以為是我: 謝. 緊係試過唔用閃光燈唔成功先用閃光燈啦, photoshop執都唔得. 角度方面, 我又唔係該餐廳代言人, 拍得夠真實重要過有幾靚喎.

Anonymous said...

嘩!Mandarin Grill, Jimmy's Kitchen, Morton's,還有 Dan Ryan's... 這個 exactly 也是我的 list (JK 亦也是我老豆的至愛,但他愛吃的卻是“Sole Aberdeen”和一道我不記得叫甚麼的 Indian dishes)。

By the way, Ruth's Chris lunch menu 的 steak 同一個 size 平過 Dan Ryan's.

mad dog said...

五師兄: 哈, 我諗我地都俾老豆影響好深. :) "sole aberdeen"你鍾唔鍾意? 我最懷念baked alaska... 細個時仲有個什麼kilpatrick既steak, 非常正. 中環店裝修完都未去過呀.

Anonymous said...

嘩!唔好提 baked alaska!通常飽到要除褲 button,部長才會送個特大的 baked alaska 過我地,是俾面先有得送!食又唔係,唔食又唔係。不過個火焰效果真係好鬼靚!

Anonymous said...

另外,各位,下次去 Ruth Chris 可叫牛油 on side(冇咁肥),而且改用暖碟(唔會變 well done)。

Anonymous said...

咦~ 係wor係wor~ I'm very sorry, 係 12o.z. 因我記得係 $360 only. haha~ *shy*

佢o的 dessert 太大份啊~ 唔敢試啊~

Anonymous said...

個bread pudding份量OK啦, 但佢拿個sample埋黎, cheesecake同apple crumble都夠三四個人分!

easonic said...

em...早幾日去過pasadena o個間,我覺得名過其實...我會prefer stinking rose, houston, lawry's都未到佢,o個餐食咗us$80,service係好好,我會比100分,但係野食真係嘛嘛,medium rare,入面仲有少少係好鮮紅,雪味好重...我朋友個Filet 有陣內臟味,仲有食完有人唔舒服...成身麻痺....我諗我唔會再去

mad dog said...

anky: 乜美國RC唔係好味啲咩應該?