Pages

Monday, November 20, 2006

手肘與腳跟

一向都頗注意這兩個部位的皮膚, 一年三百六十五天都必每晚臨睡前塗上潤膚霜, "女仔人家"手肘及腳跟怎可以"鞋sarp sarp"!

手肘的潤膚霜沒怎麼講究, 一般品牌的body lotion我也會用, 許多時都是友人送的禮物或旅行手信又或聖誕時收到的禮物. 不太喜歡一味是薄荷味的foot lotion, 太乏味又單調. 坊間許多品牌都是薄荷味, 最多只有Lavender味. 之前用過Boots的Mediterranean系列的foot butter, 愛得不得了, 用過兩三樽, 可是最近友人不論去英國或泰國旅遊及公幹都遍尋不獲, 香港更找不到, 於是放棄了. 上個月在超市見到這個Freeman, 十分便宜, 還減價, $29.9便有一支大大的foot lotion, 不但味道不錯, 滋潤又不油膩, 沒想到"平野都有好野".

友人年初去歐洲, 我要了一支body lotion的手信, 還有一大支未用完, 上星期二姊見Body Shop大減價, $69便有以下這個原價$115的body butter, 她自己要了passion fruit味, 送我mango味, 很香啊. 用了兩三晚, 塗在手肘上, 又塗在腳跟上, 效果都很好, 和Boots的texture很似, 既便宜又有效用.


5 comments:

Anonymous said...

我都係日日要曬潤膚膏的滋整女人仔。body shop果隻真係幾ok架,等我行閒都去入下貨先。

不過,今年好似唔見我最鍾意既bazil nuts味,上年用完一盒之後就再買唔番,灰爆。

另外,推介下 M&S 既出品,比Body Shop平少少,品質一流。我最鍾意可可味,呵呵!

mad dog said...

M&S? 什麼來頭, 邊度有得買?

Anonymous said...

M&S = Marks n Spencer (馬莎),是嗎?

Anonymous said...

勁同意kitb講呀,Body Shop已經不錯,M&S仲平。body butter / hand lotion呢樣真係唔得唔贊下d英國鬼,$$唔貴,但質素好好。

mango是呀細最喜歡的,每天必全身抹勻! 小肥說mango太甜味,寧用olive... 其實,你還可以留意可遇不可求的開倉,我同事說他們就試過$49一盒,入了很多貨!

Anonymous said...

哦, M&S 係 marks and spencer, 差D忘記了. thanks emily.
aulina: 個mango味係for very dry skin, 所以非常適合我.