Pages

Wednesday, September 03, 2008

型男

雖然我不是這些品牌的目標客戶, 不過相比那些以女model作招徠的廣告, 這些更吸引!

仲洗講, Jude Law殺哂啦!!!!! (Dunhill)
金城武的Emporio Armani內衣廣告暫時還未見... 只拍了他的Emporio Armani的大廈外牆廣告.
Christian Bale的Armani廣告, 香港有嗎?

14 comments:

c.r said...

lancome那時用了clive owen,好型!
每次走過那個櫥窗,都要望多兩眼。

Anonymous said...

cr: 唔鍾意clive owen... 搵嚟睇吓先... :)

imak said...

jude law...... still not my cup of tea!

lu said...

Christian Bale的Armani廣告, 香港有嗎?

>> 有! at the window of the GA shop!

p.s. versace搵左partrick dempsey(哎呀,剛剛delete左d相....)

mad dog said...

imak: jude law! jude law! jude law! :)

lu: 等我去睇吓先! patrick dempsey正過christian bale 同 clive owen喎! :)

Anonymous said...

金城桑越看越順眼,剛出道時覺得他有點賊。

Anonymous said...

Patrick Dempsey的Versace廣告

Clive Owen的Lancome廣告

mad dog said...

cosmicrays: 我唔記得佢當年個樣. 我家姐都話佢當年有點駭人.

Anonymous said...

金城武很瘦啊~

mad dog said...

oasis: ok呀...

Miss Paranoia said...

3個我都超愛,尤其是jude,一口英國口音迷到我....如果遇著o既唔係dunhill o既佢, 而係closer入面o既佢,一定即時暈低o係街頭。

btw, 我係twitter入面果個flynana,留言比你希望唔唐突。

mad dog said...

娜娜: hi! :) Jude Law上次嚟香港, 剛響我返工幢大廈攪function, 我響樓下等咗一輪都等唔到佢... :(

Miss Paranoia said...

太可惜啦!

佢上次來港幫dunhill站台時,我都有留意呀,d阿太同星仔仲係咁貼實佢影相。佢真人一定仲吸引。

難得你仲咁痴心等,竟然等唔到,嗚~慘呀~

mad dog said...

娜娜: 我要遲到上堂都堅持等咗佢十多廿分鐘!