Pages

Tuesday, September 16, 2008

小蟹后

A和B提到某內地新蟹后... 然後又談到某前新聞女主播... 現在已把自己視作ball場星星, 好像也成了小蟹后... 話說她入了數百萬什麼什麼... 數百萬股噃!

A: 嘩, 佢咁有錢... 肯定屋企好有錢... 幾百萬股!

B: 佢會幾有錢吖? 屋企? :) 咪講笑啦... 屋企有錢點會去做記者呀...

A: Anchor喎...

B: 嗱, 有啲行業係屋企有錢唔會去做嘅... 警察, 消防員... 記者都係...

A: Anchor出鏡嘛... 你睇Kelly Chan...

B: 喂, 娛樂圈又唔同喎... (想做anchor/採訪然後識有錢佬就大有人在... 屋企有錢都去做就好少囉... )

事實上, 有錢人家, 如果可以俾錢個女買幾百萬股乜乜, 又洗乜俾佢去讀新聞跑街吖... A真係太天真了.

小蟹后一向鍾意"老細"架嘛... 好似自小家住東區, 南X新X咋.

5 comments:

imak said...

佢屋企有無都唔係問題, 入左數百萬股乜野先? 依家可能當上蟹民之后 (以蟹貨揸得最多計)啦!!!

mad dog said...

imak: 你睇睇新聞啦. :)

Anonymous said...

有趣~ :)

Anonymous said...

咁你都知?消息很靈通的說。

mad dog said...

karelian: :)

uncle ray: 呢行消息靈通... 又, 香港有本雜誌叫壹周刊嘛... :)