Pages

Saturday, September 06, 2008

無位

想說的是靈位.

半夜三更寫這個, 不是想嚇人.

的而且確, 香港的靈位越來越少. 即使是火葬, 要找個骨灰位都不易.

我覺得, 其實靈位都是給後人來紀念先人的, 為後人著想為重. 他日可能無兒無女, 不如把我一部份的骨灰撒下海, 留一些分給至親. 見過新聞介紹, 德國有一種戒子, 可以盛放先人骨灰的, 又可造成頸鏈, 至親可以戴著或留作紀念.

沒有兒女的話, 他日只會煩倒甥女們. :)

想紀念我嗎, 我寧願至親和好友吃頓豐富晚餐, 高高興興地懷念我, 總方便過老遠去墓地.

唔, 不過暫時想不到哪個海特別值得撒骨灰. 要想一想. :)

最好就是家人好友們遊船河出海幫我撒骨灰. (我知, 大吉利是! touch wood touch wood! :P)

去年看的英國電影"Last Orders"就有這樣的一幕. 幾個生前好友把友人的骨灰撒到大海上.

14 comments:

Anonymous said...

我也這樣想,隨風而逝,不用煩。

mad dog said...

readandeat: :)

Anonymous said...

出海撒骨灰.... 除非係公海... 否則係犯法架...

不過香港既位真係買小見小... 我先人走果時去揀位, 個四眼姐姐話, 揀到就係果個, 無得換, 你可以選擇唔要, 但放棄左就唔會再可以揀過.

你話如果做一門咁必須既獨市生意就不得了

mad dog said...

peg peg: 要公海先得? i c... 咁咪好遠囉? 要揀海外囉咁 :) 獨市, 不過香港果啲係政府架係嘛?

Coffee said...

我本來都想買miumiu長個個~但係友人用緊殘得好快~~~就唔敢買..:(~~但真係好靚ma~哈

講開撒骨灰~我就想起一套gay film~
佢最後把成個骨灰龕放在海邊~都唔錯~~

mad dog said...

coffee: 我宜家都用緊一個Miu Miu, 都好似快兩年. 未殘未爛, 有啲悶啫. :)

mad dog said...

coffee: 就咁擺個urn響海邊? 咁唔怕俾人丟?

Coffee said...

個下好浪漫下~冇想過呢個問題~哈哈~~

呵呵~可能人夾人~攪到我又想買番miumiu~~coach係咪你杯茶?佢地都有唔少長銀包~

aulina said...

睇電視睇返嚟的,可以將灰佢變鑽石……幾好呀呵?

Anonymous said...

先人的骨灰,若公家沒位,安放家中。
自己的,如無後人,請人代撒公海。
戒指之類的,總覺得不太可能流傳很久--好難一世帶在手上,三代以後大概就無人知道由來,人已不再,留下的骨灰還被糟蹋,算罷喇。

愛美 said...

我亦向有此想, 回歸大海, 多好!

香港撒骨灰落海, 要得政府批準, 所以玻璃之城那幕是犯法的!

香港有一間善團提供這項服務, 早兩日聽朋友說過, 但不確定是那家了.

Anonymous said...

我早已跟家人講好,要海葬。

香港去年已有所謂海葬了(其實是先火後海,不是直接送到海中。哈哈!),不用擔心;不過現在還未普及,可能比火葬還要煩。

http://www.hkseaburial.com/

Anonymous said...

喺北歐有種新既葬法, 冰葬

將遺體用超低温處理後crushed into "ashes", remains可以埋喺泥土到...

比起火化環保好多~

mad dog said...

coffee: 係呀, 我下一個可能又係Miu Miu. :)

aulina: 鑽石? 唔值錢果種? :) 當飾物唔錯呀呵.

cosmicrays: 安放家人唔多安全咁喎... 先人有後代都係有個位好啲. 三代以後大概就無人知道由來又係真.

愛美: 好似無睇玻璃之城...

荒靈: 嘩, 有資料添! thanks! :)

peg peg: 冰葬, 好idea喎!!! 正!