Pages

Thursday, September 04, 2008

一些又一些

1. 今年已經吃了不知多少次1/8個美心雙黃白蓮蓉月餅了... 那天在地鐵上看到廣告, 很想買那個Pappagallo七星伴月雪糕月餅!2. 那個Suzuki益力多廣告, 我真的未看過! 那晚才第一次看了一點.

3. 姚明瞓過張床都有人想買? 咁劉翔跨唔到躝嗰對鞋有無人要???

4. 智利的老人 ~ 看新聞片段, 見他們每逢八月都慶祝又跨過寒冬, 令人鼓舞. 生命是何等寶貴!

5. 喜歡上不同的老師的ballet classes. 昨晚的老師總會"細執"其他老師不會"執"的地方. 尤其是我的手及上身. 常常給我恍然大悟的機會.

6. 昨晚下課時和一不太熟識的同學比較大家的腳型, 原來很相似. Tapered toes, low arch.

7. 不喜歡做家務的星座女生排名

1/ 天秤座

2/ 天蝎座

3/ 射手座

4/ 雙子座

5/ 雙魚座

Wow! 我家有三個!!!! 不過應該雙魚勁過雙子噃. 天秤都算整齊.

8. 我們不是口是心非 ~ 看了這篇, 對啊!

"他們都是為了說而說,當中沒什麼意義,只是factual的東西,所以我常說不要對他們的話太認真,他們只是講下以免dead air!"

9. 母親偶然一句: 唔係跳舞咩? 又話跳咩新嗰啲? :) 母親不過是希望我常常開心吧了.

10. 近日常常見到MD字頭的車牌. 我是否應該快點買架車呢? :)

11. échappés en pointe ~ 那晚落堂前連續做咗48個échappé en pointe. 無停過.

12. 總有一些不太喜歡的ex吧?

那時不太喜歡他. 都是天時地利. 維持了很短的數個月.

不過, 他也應該感到高興. 因為起碼我不會忘記他.

13. 悼

承認有點八, 上facebook找找那位被大樹壓死的少女.

只能view friends. 五百多位朋友, 許多都在status一欄上寫上懷念她的句子. 很sad.

不過看了一篇短短的分享, 也感到一點relief.

這位Kitty, 家人都信主. 數月前更對好友說自己感到有罪, 正與神和好(原文是英文). 所以筆者叫各好友都可以放心, 因為Kitty已在天父那兒了.

14. 三隻 ~ 好無聊"養"咗三隻寵物放喺sidebar上. 嗰隻羊係咪default有聲架? 都煩架噃…

15. 會...

A: 佢老豆遊艇會架嘛...

B: chiu... 遊咩艇吖, 佢有無遊艇吖?!

A: 咁呀邊個夠係馬會咯, 佢地有無馬吖?!

B: 佢地唔買咋嘛, 想要咩買唔起

A: 咁人地個老豆夠可以買遊艇咯, 不過唔買咋嘛...

16. Mary Ellen Matthews ~ 她拍的明星相片都不錯.

17. Facebook新group ~ sonyericsson之紅姨溏沁紅色電話掉左幾多次競猜遊戲

18. 這兩個都有興趣看:

Paul Taylor Dance Company (Oct 10 to 11)

Nederlands Dans Theater I (Oct 23 to 25)

9 comments:

Tessa said...

1. 我公司有個同事好似suzuki...haha~

7. 竟然無我份, 我係好懶好家務, 所以星座唔準!

13. 她的爸爸是我的腸胃科醫生, 知道其女兒出事, 好難過...

mad dog said...

tessa: 似Suzuki咁特別?! :)

愛美 said...

"Facebook新group ~ sonyericsson之紅姨溏沁紅色電話掉左幾多次競猜遊戲"
我未看過溏沁, 不過呢個group幾搞野wor

Anonymous said...

噃 呢個字點讀啊?

Anonymous said...

隻箭豬好過癮,會跳和"番轟斗"的。

隻熊貓好鈍。

隻羊好懶,都show個樣。

Anonymous said...

Saw the girls photo in the news, quite pretty as well. What a pity... We should really treasure our life and treat us better, aren't we?

mad dog said...

愛美: 係好好笑.

anon: 音"播"

uncle ray: 有無餵佢地呀?

echo: yes, very sad

imak said...

1. i tried mooncake from starbucks, "難吃之極"!!!

Anonymous said...

imak: 佢有試食, 我無試過添. 有一年食過Mrs. Fields, 都好正.:)