Pages

Tuesday, September 02, 2008

著高踭鞋賽跑

一年一度於澳洲Sydney舉辦的Stiletto Sprint, 看來蠻好玩. 此項比賽是30 Days of Fashion & Beauty其中的一環.

穿著高踭鞋追車或許試過, 賽跑則會否有點危險? 想必都是"專業"穿高踭鞋的女士(穿慣三四寸鞋四處逛又面不改容)才夠膽了!

相關新聞: Girls crash and learn at Sydney Smooth Stiletto Sprint

7 comments:

c.r said...

果然不怕死……我踩住高踭行少少坡都唔掂……好瘀呀……

Anonymous said...

雙腿不會很痛的嗎?

imak said...

佩服萬分! 我自愧不如喇..........

Anonymous said...

我唔會穿高踭鞋追車,因為平日都不時仆親~
又,這張相令我想起四個字"劍步如飛"~

mad dog said...

cr: :) 我都係著high heels果日通常係唔多洗行先著.

uncle ray: 我都想知啲參賽者有幾掂.

imak: ha.

karelian: 追車都唔易呀.

tofufa said...

I feel sorry for their feet...

mad dog said...

tofufa: and most of them wear mini skirts!