Pages

Tuesday, September 18, 2007

最辣的乘客都是女人

今早截的士時三度給人捷足先登.

第一輛: 我開了左門時, 右邊竟有一女一男上車, 完全當看不見我, 氣憤!

第二及第三輛: 是正在過馬路時看著兩車相繼開出

第四輛: 是我的了. 正準備揮手時竟然有一女子不知從哪裡跑來, 視我而不見. 我望著她, 告訴她我也是等的士的! 她幸運, 隨後已有另一輛吉車. 當然我先上了這輛, 她乘後面的那輛.

甫一上的士, 我便自言自語說: "傻架, 見車就截, 咩人嚟架!" 然後告訴司機我的目的地. 司機見我的神情便問: "咩事呀?" 向他解釋經過. "你個樣太仁慈啦緊係!"

"我都估可能我個樣太好人, 唔怪得咁多人問我路... "

接著的車程我和司機便談論著不快的乘/駕的士經歷. 我告訴他我上次罵司機然後踢車尾的事件經過; 他又告訴我今早遇到一個無理女乘客. 大家都談得興起.

最後我問他: "你都應該遇過唔少惡人, 咁最惡頂通常係咩人? 男人? 飲完酒嘅男人?"
他說: "女人!"
我: "哈哈哈! 都係女人最煩!"

13 comments:

虎茶 said...
This comment has been removed by the author.
虎茶 said...

最辣既客人都係女人,
最豪爽既客人又係女人,
最容易sell既客人又係女人,
越麻煩既女人,可能係你最忠實既客人

mad dog said...

虎茶: 哈哈哈! 相信你一定很明白亦見過不少! :)

Pinocchio said...

台灣的辣妹跟香港女生沒有得比...我指的,不是台灣的不漂亮,而是說香港的女生真的很潑辣

如果選全球最惡女性,我猜香港最少入三甲

mad dog said...

pinocchio: 我都覺得香港女子惡起嚟好得人驚! :)

lu said...

可能少坐,通常坐的士時我都會很鵪鶉 >_<~

Anonymous said...

lu: 鵪鶉得多就被人"hub", 所以我鵪鶉都變惡人. :)

Anonymous said...

這個不會和你urgue.

mad dog said...

uncle ray: ha!

愛美 said...

鵪鶉得多就被人"hub", 所以我鵪鶉都變惡人. ~ 我都想溫柔D, 可是身不由己.

我諗我都係最辣的女乘客之一

mad dog said...

愛美: 哈, 我睇心情啦, 通常都唔會太辣嘅.

aulina said...

坐親的士都唔荒好事……所以辣不起。

Anonymous said...

aulina: 咁弊? 咁第日無乜事都坐吓啦. :)