Pages

Sunday, September 16, 2007

幾句

四時睡, 十二時醒來, 一時才肯離床. 滿足.

喜歡感覺行事.

感覺也好, 直覺也好.

感覺叫我放下一些東西, 我便叫自己放下. 忍痛也要暫時放下. 因為我不喜歡沒趣的感覺, 我不喜歡看到褪了色的東西.

對那首歌的歌詞沒有印象, 但一起來Eason那首"落花流水"便在腦裡播放著. 只記得一兩句歌詞, 要上網找找才記得歌名. 原來歌詞又很能道出我的心情.

感覺行事, 喜歡如此.

有時寧願一個人. 孤獨精是我.

有網友說有人說我像個大小姐. 我也希望是, 但從小都沒有做大小姐的機會. 我是孻的, 但也不太享用到孻女都有的優待.

不過脾氣, 我承認我是有的. 相信是老父遺傳給我的"優"質. 對, 看不順眼的人和事, 我會黑了臉, 我會用刻薄的說話對付.

又如見到一些沒腦的blogger寫的文章, 看不順眼時, 我也會不太留情面留言. 哪管你用什麼白痴回應, I don't care, 我說了我舒服便可以了, 點吖?!

原意幾句又變成一篇...

43 comments:

梁巔巔 said...

大小姐脾氣, 唔係一定要大小姐先有嘅.

"I don't care, 我說了我舒服便可以了, 點吖?!"

Haaaa! 仲唔係大小姐脾氣?!

正!

但係, 唔好遇到我呢 oD瘋癲大少囉~

好彩, 妳係阿大, 我係細嘅. ^~

mad dog said...

有無快成咁呀? 我有我脾氣, 就係正! :)
出去lu. 等睇你啲美食相!

梁巔巔 said...

^~

Josefina said...

"有時寧願一個人. 孤獨精是我".....我有時也是這樣想。一陣子沒來,覺得你最近有點不開心。不過點都好,開開心心寫下blog都是一種樂趣:)

Anonymous said...

josefina: 你九月開始好像較忙是吧? thanks for stopping by! :)

Mugen C said...

"沒腦的blogger..." :汗ing:

"感覺叫我放下一些東西, 我便叫自己放下. 忍痛也要暫時放下" - 還真不容易辨到呢!

MC~

mad dog said...

mugen c: "汗ing"你洗乜汗ing, 你係有腦之人嘛! :)

admin said...

你的文字不太孻呢.... 阿孻通常都愛tum人開心& draw attention (no offense...) 請繼續有個性!

Anonymous said...

maki: 係咩? 我啲文唔多孻? :) 不過我性格其實都唔多似孻女.

sa said...

哈~
妳好似講緊我咁呀~~~

Anonymous said...

又如見到一些沒腦的blogger寫的文章, 看不順眼時, 我也會不太留情面留言. 哪管你用什麼白痴回應, I don't care, 我說了我舒服便可以了, 點吖?!

三字出頭, 愛電影, 愛芭蕾舞. 大學主修電影及心理學, 碩士主修傳播???

對你真是有些失望!!

mad dog said...

sa: 物以類聚. :)

jack: 好失望咩? well, you know what? i just don't care!

mad dog said...

jack: 起碼我去人地度留言都有留link, 唔會寫完批評說話, 作個nick name又無link咁小家先吖.

Anonymous said...

哈哈...不要咁勞氣...
10分鐘內回兩個messages...
我叫阿jack是真的, 不是作個名啦...
無留link是因我無link可留, 不是小家啦...

重有,我不是批評你, 這只是我的感覺而巳, 我對你失望, 因我對你有期望ma...

我無惡意啦... 冷靜點.... ^^

Anonymous said...

You are a Part of Me

everybody loves
everybody cries
everyone has feelings on the inside
everywhere you go
everything you do
feelings are a special part of you
are you sad
or mad
or silly and glad
find a friend and tell'em how you feel
are you scared
or shy
or bursting with pride
share the news that's what makes it real
everybody hopes
everybody dreams
everybody wonders what do feelings really mean
everyone you touch
everyone you know
feelings are a part of how we grow
are you tired
and down
or just kidding all round
find a friend and tell'em how you feel
are you jealous
or bursting with pride
share the news that's what makes it real
everybody loves
everybody cries
everyone has feelings on the inside
everywhere you go
everything you do
feelings are a special part of you
feelings are a special part of you

http://www.songtaste.com/song/16731/

Anonymous said...

jack: 咪對我有期望啦咁. 我只係一個普通人而已. 我, 有時真係有火架.

雙子座男人: thanks! :)

Anonymous said...

雙子座男人: 隻歌好好聽呀! :) 多謝哂!

Anonymous said...

對不起, 打攪晒!
請請..!!

Anonymous said...

mad dog:

上周我演了一齣話劇,這首歌是其中一首主題曲。圍內的演員在blog 或 xanga 把此曲互傳,紛紛感動到喊,看了你的文章,覺得很適合,所以send 俾你!hope you like it!

Anonymous said...

Mad dog,話之人地點睇,唔啱聽嘅真係唔使理佢。
咁大個人,講咩做咩仲點會話意氣衝動,就算有,都預咗承擔後果。
我信你絕對唔會無的放矢惡意中傷。
直抒胸臆真性情,好過虛假逢迎假惺惺。

Anonymous said...

雙子座男人: 嘩, 你有玩話劇? 講唔講得演咩戲? 我好耐無玩話劇啦, 曾經好熱愛演戲! 我宜家都有朋友攪緊劇團. 首歌非常正! 旋律都記住咗啦, 聽咗兩次.

Anonymous said...

cosmicrays: thanks! 你啲中文真係好鬼勁!

Anonymous said...

我幾十歲人學話劇,跟灣仔劇團何偉龍先生學了個半月,上周演了畢業作品----幻想人生,小品劇之間有劇場遊戲串連,這首歌是頂網球跳舞換景時的主題曲!聽很多次都很感動!

mad dog said...

雙子座男人: 唏, 興趣無分年紀. 何偉龍教添呀, wow. 幾開心噃!

Anonymous said...

打錯了!

是 "幻彩人生"! 罪過!罪過!

Anonymous said...

雙子座男人: ha, 我都搵到個劇名啦. thanks.

Anonymous said...

mad dog: thanx.
以台灣女生語氣說句:你人好好喔~~!(記住尾音要O嘴同拖長)

Anonymous said...

喜歡你是你﹏呵呵

Anonymous said...

cosmicrays: 哈! 我普通話好屎... :)

閒趣: :) thank you!

Anonymous said...

友人況似受到傷害, 身邊人額上刻上"友情"二字 (或有著更深的情誼!), 懷著關愛互信的心, 透過文字大叫大跳...又一處神聖不可侵犯的聖地...可喜?可悲?

"I don't care, 我說了我舒服便可以了, 點吖?!" 此等態度, 與以認同, 肯定及讚美, 這世代真是光怪陸離!

喜歡你是你, 我就是如此, 我有我的自由及態度, 這就是我的生命, 別人無權過問, 你知道什麼? 你憑什麼呀...?

從來筆桿與女人就是不可輕視的... 但我還是把我的"對不起"收回吧...

以上的回應會換來一連串的聲討嗎? 會令更多的人站出來嗎? 還是如布袋和尚般拿得起, 放得低呢... ? 有趣有趣!!

mad dog said...

jack: 多謝你的認真留言. 有興趣想知, 你看了我的blog多久?

Anonymous said...

不久, 因想找 Helen Sjöholm - Gabriellas sång, 所以找到來這裏, 跟住見你所睇的電影有些與我相同, 所以都有睇下你寫些什麼, 我想睇了1-2日吧, 不過想補充一點, 我無因你嗰句說話而否定你整個人, 因你這個blog也是寫得好有心機, 好多愛同思想係入面, 只是我來錯地方啦, 所以還是算吧! 你就當我無留過言啦...

Anonymous said...

jack: 對, 你絕對是"來錯地方", 你當自己鬼"um"眼啦, 農曆七月過咗架啦, good luck!

Anonymous said...

哈哈... 我估我講錯野了..
講真, 你有些孩子氣呢!!

請請!

虎茶 said...

十個女人, 九個都係感覺行先
十個女人, 九個都有脾氣
十個女人, 九個都有大小姐脾氣
十個女人, 九個會中左以上三項其中呀.
我 - 中晒!!! yeah! 萬歲

Anonymous said...

MD,看你的Blog都有一段時間了,覺得你是一個真性情的人,也相信你不會動不動以真性情為名而去傷害別人。你雖然說自己有脾氣,但我覺得這樣說的人,脾氣通常都不會太差,呵呵﹏

Anonymous said...

虎茶: :) 尤其是每個月都有一個week可以大搖大擺咁發火. 不過我呢幾day雖則火, 親戚都未嚟. :)

閒趣: thanks. 有人明白已ok. :)

Anonymous said...

對錯不論!任性卻絕對是你文字的魅力所在,哩種感覺你係Twitter上更暴露!哈!

純粹見留言多,趁下熱鬧!呵!

mad dog said...

thanks sc.

Anonymous said...

好!夠guts!

Anonymous said...

kajie: :)

Anonymous said...

很羨慕你可以在自己blog上暢所欲言。我很好奇想問問﹐你這個blog是anonymous的嗎? 你的家人/朋友/另一半等等知不知道你寫這個blog?

很久以前我都有一個blog﹐本來也寫了很多生活的感受﹐有甚麼看不過眼的﹐看不起的﹐讓我不高興的﹐我都會寫在blog中。雖從來沒有指名道姓﹐甚至暗示也沒有﹐但因為間中提及過自己的行業﹐從前讀的大學﹐現在住的地區... 所以後來就被朋友同事舊同學靠google search摸上門來﹐自此就再也不能清心直說了﹐後來我也沒甚麼興趣再寫了。(所以現在不留link是因為我真的無link可留..)

所以我在想.. 要在blog中保持自己的真性情真感受﹐匿名會不會是必需的?

P.S. 我看你的blog有幾個月了(從pcheung的link連結過來的)。不是客套話﹐但我很喜歡你的文字啊﹐尤其是shopping和跳ballet的﹐還有你的家人和"七友"。雖然不認識你﹐但卻好像對你很熟悉的﹐感覺很warm啊~ 請繼續用你的任性和脾氣去寫blog吧﹐因為這樣才好看呢~~ :)

mad dog said...

tasha: 多謝你的留言, 很誠懇啊. :) 我只告訴了幾個家人及一些認識了多年的朋友知道這個blog, 基本上應該沒有同事知道的. 所以我大可以暢所欲言, 雖然有時也擔心家人看了會擔心我, 因為有時我也寫得很灰, 但都不理那麼多了. 多謝你的支持! :)