Pages

Saturday, September 29, 2007

假如有這樣的一天...

有網友的gmail忽然login不到, 好像是被侵被盜, 聽起來有點驚嚇. 我們用blogger的, login也是用gmail的password, 如果發生在自己身上, 會否連blog也login不到?

一向都懶backup blog, 寫了快兩年了, 暫時只save了四個月的文章, 近一年來都用blogsend function把文章send了去gmail上. 不過如果電郵都不安全, blogsend也沒用.

那麼, 假如有一天, 我不可以再更新blog, 又或整個blog就此消失了, 我會怎樣?

凡事都要作最壞打算, 這一天確有可能發生.

假如有這樣的一天, 又或我不再寫了, 我也不會忘記曾經在這裡遇上這麼多友善的網友及讀者. 當然也希望你們都不會忘記, 你曾經不只一次上來看過我的所寫所想.

11 comments:

Anonymous said...

我試過icq同email被人拎左個a/c,果個人仲改埋我password,我無辦法用到﹗好彩無太多confidental嘢響入面,如果唔係就勁危險...

aulina said...

個別事件……

Anonymous said...

我是先寫在word上, 才copy上blog的.

Anonymous said...

Bear: 驚驚.

aulina: 但都可能隨時發生響自己身上...

uncle ray: 咁好氣? 但你有無再backup word嘅file?

notasyouthink said...

我也想過這問題,所以曾寫過一篇"幫 blog 買保險",哈哈!不然,文章都搞丟了,會很傷心的吧。

Anonymous said...

muggle: 好擔心啊.

Anonymous said...

MD: 當然有backup, 我的是"嘔心之作"ma :)

Anonymous said...

好奇怪,login唔到gmail,但用gmail註冊的所有網頁卻全部照用gmail來login,包括:msn,msn blog,stickam,photobucket,friendster,facebook...

借問聲...點樣backup blog...?死...從來無做backup的...

Anonymous said...

小蓓: 咁奇? 喂乜你咁夜瞓? 忙到"爬"低? :) take care ah! 我諗我會用最原始copy and paste onto word document嘅方法囉, 暫時只save咗四個月嘅文. 寫咗快兩年啦, 真係要攪攪.

虎茶 said...

我真係無諗過呢個問題喎! 你突然提醒晒.

如果真係突然唔見晒, 又幾得意呀, 天意要你由零開始. 其實都唔係差! hehehehe

mad dog said...

虎茶: 天意? 得意? 我覺得會極度沮喪囉... 宜家攪咗幾個鐘先save咗六個月嘅文... 人都癲! 點解我寫咁多嘅???