Pages

Thursday, September 27, 2007

五個女人個半墟

昨天與七友們去吃tea buffet, 一行五人. 環境比較靜, 但偶然都忍不住嘻哈大笑, 差不多三小時的聚會, 大家都很愉快, 還拍了合照. 沒有什麼要慶祝, 就慶祝友誼萬歲吧.

席間又是什麼都談. 有人翌日便與愛人去旅遊; 三人帶了相機, 便紛紛傳閱相機上近月來拍下的照片: 有新居, 有寵物, 有家人的小孩子, 有和家人去吃晚飯時拍的照片; 有人仍然熱衷股票, 有不少斬獲; 有人大談發火事件, 我踢的士車尾原來友人們都在我blog上得悉, 又有人知道我在網上遇到騎呢網民, 留言上互相"尊敬"一番, 不過, 一山還有一山高, 我的好友保險界女強人一向比我更巴辣; 又談到家人的健康問題, 希望各長輩都身體健康; 還有很多很多.

當中最搞笑莫過於女人嘢... 有人不太懂計日子, 當然是女人的生理日子吧, 我正在接電話, 也連忙加句: 我識我識, 等我講! 說真的, 計生理週期日子這回事真是小五時學校已有教, 不過可能有人一向都懶理. 然後又談到看婦科時的趣聞及驚嚇, 大笑一輪. 恕我不能在此詳談.

然後又談到有人如果不小心懷孕會有什麼結果... 會考慮結婚嗎? 男友會有什麼反應? 其實對方會否是跑去"篤"穿避孕套的男人? 我們什麼也談, 連她用什麼birth control也問了, 廿多年友情, 有什麼不可以問?

記得認識A君, 他/她在工作上認識了B君, 並不喜歡他/她, 而我卻在另一場合/途徑認識B君, 所以當A在我面前數落B君時, 我沒有同意與否, 因為我看不到工作上的B君. 所以我認為不同場合/環境下認識的人都可以是朋友, 但假如換了是工作環境下認識, 便可能做不成朋友了. 昨天我便以此為例, 說到我們八人都是讀書時認識的, 假如是工作上認識的同事, 可能連一餐飯也不願意一起去吃. 例如可以很火爆的人如我及保險界女強人, 便一定晨早已反目了. 真不明白, 她是天秤我是雙子, 雖然蠻合得來, 但如果她是我的同事, 可能我們都很討厭對方, 哪來會有廿多年感情?

所以大家都要珍惜讀書時建立的友誼, 因為都是長久又沒有利益衝突的.

下午茶後, 眾人都要回家, 而大家閨秀和我便去了IFC及LC逛逛, 說起來, 好像從沒有和她一起逛街, 又邊說邊逛個多小時, 女人, 真的可以說許多的話.

13 comments:

Anonymous said...

甚麽"騎呢網民"? 冇理由我唔知ga...

我還以為女孩一定懂計日子tim.

Anonymous said...

uncle ray: 你唔知? 我都無諗過我啲friend連留言都追埋. :) 好多女仔好懵架... 唔係點解咁多"攪出人命"吖! :)

Anonymous said...

計日子D準確率咁低ge方法...好易中招o者。

Anonymous said...

cosmicrays: 但係最基本嘅保障. 唔可以唔識計噃... :)

Anonymous said...

仲有, 識計日子先可以籌備去旅行嘛, 又或大日子/喜慶事, 方便好多!

Anonymous said...

"騎呢網民"? --->係咪巔?? 哈哈:)

我d好友都係讀書識既...
工作上的只係同事...that's Enough!

女人真的可以乜都傾, 我有d朋友連床上嘢都照講, 見到佢另一半時都會覺得唔知點...哈哈...

mad dog said...

Bear: "騎呢網民"單嘢你唔知? forget abt it. :) 女人, 永遠都需要好close嘅女性朋友.

Anonymous said...

Will u guys (7 friends) compare your boy friends/husbands among yourself ?

said...

女人都是一樣的。
我和我的好朋友們也常常在無厘頭地大談大笑一番。真的很開心呢。

sa said...

朋友一旦涉及工作,友誼就難長存,但如果由同事變朋友呢,就另一種說法了~

計日子是計何時親戚到還是計安全期呀?

mad dog said...

sam: 人比人, 比死人. 好少lu. :)

小茶: 女性好友都很可貴.

sa: 何時親戚到. 亦可延伸到其他事情上, 如身體健康狀況.

梁巔巔 said...

啤啤熊, 雖然我騎呢, 但唔係我噃!

話時話, 阿大, 我都唔知呢單嘢~

Anonymous said...

Din: 你都唔知單嘢? Anyway, 有緣嘅就睇到. :)