Pages

Sunday, September 09, 2007

李安

恭喜李安, 再度於意大利威尼斯影展獲金獅獎! 對上一次奪同一殊榮是2005年的"Brokeback Mountain"(斷背山).

這回憑著"色 . 戒"(Lust, Caution)獲此大獎, 不得不替他高興.

今天起床時聽到這個消息, 不但覺得他犀利, 且覺得他是個很懂得玩這個電影界遊戲的導演. 你奧斯卡喜歡什麼? 我可以拍這些給你, 你們歐洲人欣賞什麼? 我也做到給你. 且他又不像要妥協些什麼. 最難得是, 他的作品題材及格調都可以很不同, 絕不受自己過去的作品所局限.

看看他過去的作品, 不得不寫一個服字.

相信曾經歷過六年沒有工作的日子的李安, 比好些導演更明白怎樣在這個圈長做長有.

BBC ~ 李安於Venice Film Festival上台獲獎片段.
BBC ~ "Lust, Caution"片段及李安訪問.
"色 . 戒"trailer

8 comments:

Anonymous said...

期待...
你會看嗎?

Anonymous said...

bear: 一定會睇. 不過HKAFF已經無位啦, 要等上正場.

Anonymous said...

我買了25號HKAFF飛,好期待呢!

正場排左期未?

Anonymous said...

小蓓: 你咁醒呀? HKAFF會睇嗎? 我個friend原來拍咗齣戲有份做開幕電影, 但想睇sunday場都full house咁滯... lust, caution正場好似中秋左右.

Anonymous said...

今年買飛好混亂,仲煩過hkiff!!無宣傳又無盛,我都係上個禮拜亂打亂撞先發現月頭已經開始賣飛,咁咪即刻買囉!我睇三齣,"戒色" (haha!), 密陽同埋另一套日本cult片。

mad dog said...

小蓓: 你都只係睇三齣? 我一向唔多發癲睇亞洲片, 諗住捧個friend場, 但又full... 算啦. 都係睇英國&澳洲電影節算.

小蓓 said...

無錯!!!因為要留彈藥呀!!!好大獲,英國、澳洲,仲有中國電影展添呀!!!未計睇幾場演唱會...好金呀!!!!! @_@

P.S. 你會睇西班牙flamingo嗎?舞蹈...開正你果瓣喎~ =)

Anonymous said...

小蓓... 仲有個mediterranean art festival, 人都癲... 宜家又睇吓會唔會去旅行... 都話仲未知自己想點... 乜都唔知... :P
flamingo可能唔睇啦.