Pages

Monday, September 10, 2007

想點?

有時覺得有點迷失, 連自己也不知道自己想怎樣.

曾經這樣形容自己: 忽冷忽熱, 外冷內熱, 優柔寡斷
而母親形容我: 無從稽考, 難以捉摸, 熱愛家庭

哈. 果真無從稽考. 我也覺得自己無從稽考. 究竟想點?

今年還有十五天假期未放, 想怎樣用呢? 和母親去個短途旅程? 抑或自己去? 仍未想清楚.

Appraisal一直未提老細今年仍未做... 什麼時候告訴他呢? 這樣拖其實只會令薪金調整推遲... 我在等什麼?

其實有時這樣迷失真的有點弊... 想點呀?!

20 comments:

Anonymous said...

想太多,傷神,不值。

1. 15天假:分兩次去,一次陪母親,一次陪自己。5天等於7天,短途的話可以分三次了。
2. Appraisal: 喝杯咖啡,定一定神,冷靜下來,三兩句話簡單提醒老闆,要不email行不行?

Anonymous said...

cosmicrays: 如果我有好多錢, 唔洗諗添, 自己去兩個week, 同mum去一個week. :) 但問題係錢唔多... :P appraisal一向都係email提老細... 問題係覺得自己無乜achievement, 唔想做appraisal後反而帶來更多煩惱... 加咗人工都補唔番...

lu said...

interesting... actually you have to remind your boss to do the appraisal :)

Anonymous said...

1. 哪兒都不去,就放假陪母親,睡睡懶覺。
2. 姿態問題。既已心中有數,平常心面對,無論結果如何,主動提老細起碼表示有誠意聽意見。

不了解具體情況,亂說亂講,說錯了不要介意。

sa said...

人總會有不想去面對的時候.......

Anonymous said...

lu: yes... actually this is my big big boss, he is very busy. after my boss left, we have to report directly to this big boss... sometimes don't want to bother him ah ma...

cosmicrays: 仲諗緊, 但太遲就度度都凍架啦. 老細方面, 我都打算快啲提提佢... 咁同時間我提完佢要好努力做嘢咁囉...

sa: 對, 太多嘢唔想面對, 有啲攰.

sa said...

有假期可以去離島散下心,現在的天氣很舒服,是散心的好時機~

mad dog said...

sa: 離島都成日去... 好悶...

Anonymous said...

仲記得我嗎?

之前問你點樣維繫long distance relationship 的

不知不覺己一年

o岩o岩見完佢
依家再分開仲唔開心

應該點好?

mad dog said...

lemon: 我記得你, 你好嗎? LDS? 咁大家有無committment? 例如幾時可以一齊生活之類? 或者一直都只可以LDS? 希望你可以figure out會點啦... 感情事永遠都係當局者迷, 我識同人講, 到自己有事時都一樣係非常迷失... :(

Anonymous said...

我都成日唔知自己想點,人生、事業、更甚的是愛情。從來唔知自己想點!而家學識,見步行步,自己感覺想點就點,會舒服好多~ =)

Anonymous said...

佢話要等多2年

我覺得好漫長

mad dog said...

小蓓: 但係成日唔知點就害死自己, 又傷害埋人地... :(

mad dog said...

lemon: 兩年, 咁係咪好有誠意嘅兩年先??? 會唔會其實都會拍散拖??? 小心小心... 唔好苦咗自己. 不過如果真係覺得最愛係佢, 我睇都要等囉... 我諗我地都係同類... 愛情大過天. :)

梁巔巔 said...

間中迷蹤迷失, 可能係為撥回正航正軌之前嘅不自覺準備呢.

另方面, 唏, 妳都慣 ga 啦!

小蓓 said...

係,尤其愛情問題,自己都唔知想點,累人累己,搞到一獲粥! =(

而家一支公咪幾好,呵~ XDDD

Anonymous said...

Din: 嘩, 好有哲理咁... 不過我個人好簡單架咋... 亦慒慒地... :P

Anonymous said...

小蓓: 一鑊粥... 形容得好. 我都成日一大鑊粥... =__= 我有friend話我睇太多戲, 攪到自己人生都咁戲劇化... sigh...

Anonymous said...

鍾意諗野的人其實都幾大獲,因為經常不自覺地將件事複雜化。相信你都係鍾意諗野的人,係咪? me too!!!

Anonymous said...

小蓓: 所以成日得個諗樣... :) wahahaha!