Pages

Wednesday, September 12, 2007

XX是...

討厭是, 幫同事做埋啲無謂嘢浪費我時間

快樂是, 又有人話我瘦咗

興奮是, 電影節睇完一個又一個

安慰是, 三張幾嘢仲有力一星期跳三晚舞

犀利是, 晚晚三四點瞓都仲得

幸福是, 有阿媽飯食

感恩是, 我仲曉祈禱同諗吓神

好爽是, 呢個星期好多人唔喺公司, 又有同事放假, 一樂也

好彩是, 晏晝餐飯同一地區多年來搵極都有好多好嘢食

荒謬是, 腸胃好時, 偶然攪到公司洗手間屎塔塞... :P

開心是, 發現又有人引用我的文章或句子

有趣是, 我偶然可以好有火

甜蜜是, 還會去愛

滿足是, 一天內幫到幾個人

又開心是, 有人打電話搵我

滿意是, 個blog寫極都仲諗到嘢寫

感謝是, 唔係篇篇好睇都仲有人上嚟捧場

Thank God是, 我個人睇得好開, 俾人攪到唔開心, 一兩日後當無嘢

22 comments:

Anonymous said...

MD貼文,撐!!! ;)

Pinocchio said...

你漏咗讚你自己好努力寫blog喎^^

mad dog said...

小蓓: thank you!

pinocchio: 咁: 努力是, 我天天寫blog. :)

admin said...

俾人攪到唔開心, 一兩日後當無野...乃至高境界也!

Anonymous said...

maki: cos' 要學會i don't f**king care嘛. :)

sa said...

有時妳都幾樂觀~

Anonymous said...

sa: train出嚟架嘛... :)

Anonymous said...

oh, u slept at 3/4am in the morning? what time do u normally get up?
I drop by your blog every single day no matter how busy i am, although i am not always drop a line. haha

Mugen C said...

傑作!
努力!
要學會天天感恩! :)

MC~

梁巔巔 said...

不少作家文人都曾寫出十大或幾十大自己覺得最不亦樂乎 (過癮) 的事情,如金聖歎、李敖、蔡瀾、李碧華等。我特此也來過一下作家文人之癮,寫出自己一系列不亦樂乎,以紓一己情懷兼過癮一番。

排名不分先後:

與親人知交久別重逢,不亦樂乎!

以前欺負你的人,現在變成被你欺負的人,不亦樂乎!

平生有恩必報、有仇更必報三倍,快意恩仇、恩怨分明,不亦樂乎!

在廁所裏吞 pop,不亦樂乎!

忙極之後,回家洗完澡,攤在床上像死猪一樣,不亦樂乎!

見俗不可耐的女人自以為是現代小龍女化身,不亦樂乎!

拆穿偽君子、假文人面具,令其原形畢露、出醜當場,不亦樂乎!

指出老師之錯處,見其窮途面懵懵之情,不亦樂乎!

考試出貓成功,那像從龍潭虎穴中闖出來後的興奮放鬆勁 high 心情,不亦樂乎!

成功幫助有需要幫助的人,不亦樂乎!

早上起床一枝煙、飯後一枝煙、便中一枝煙、不亦樂乎!做愛後一枝煙,另一半不介意的話,更不亦樂乎!

落 Bar 飲酒;去餐廳食嘢,結賬時侍應錯給另一張便宜很多的單子,不作聲付款離開,不亦樂乎!

去超級市場買嘢,收銀員找多了錢,自己當正常,走人,不亦樂乎!

看見當初撇下自己的舊情人與一牛頭馬面;人扮猪、猪扮人;層次甚低的另一半在一起,不亦樂乎!

Bar 經理請飲酒,不亦樂乎!
請人飲洒,自己出$,見別人出命,不亦樂乎!

努力付出後得到收成,不亦樂乎!

不勞而獲,仲加不亦樂乎!

和愛人做愛,柏拉圖神交與 AV 女優肉慾交融,靈慾一致,連環高潮,不亦樂乎!

樂團演出,一開始那一刻自己不小心早拉奏出了半個音,嚇得指揮慘白着臉滴着汗又不能從頭開始逼住繼續指揮下去,不亦樂乎。

見弱者茁壯成強人,不亦樂乎!

堅持自己原則不淪為俗流,不亦樂乎!

最新附加:得見 Ruth 心情好轉,忘掉不快,開開心心到希臘行婚禮去,不亦樂乎!

^~

梁巔巔 said...

補番條 link 先~

http://victorvictor.blogspot.com/2005/09/pop-high-bar-bar-av-ruth.html

Anonymous said...

我想問你是否在causeway bay番工?

Anonymous said...

成日唔開心成日呻,人會老得快啲架!經常保持心境開朗就至高境界啦~

香港地壓力已夠多,自己再迫自己,遲早癲癲!! :p

Anonymous said...

幾時都要保持呢種正能量!加油呀!

Anonymous said...

echo: i woke up quiet late ga. :) thanks for visiting my blog so often!

mugen c: thank you! 感恩是, 在網上認識不少基督徒, 時刻提醒我不要遠離神. :)

Din: 又要人去你度睇嘢呀? 得啦!

uncle ray: no. 不過我係唔會公開俾人知響邊頭岐返工嘅... hee...

Anonymous said...

hello! 偶然睇倒你既blog, 而家日日keep住睇! 我對電影好有興趣, 依家好努力準備自己入U讀電影, 都十分希望0係你身上學野! 努力寫! 我會用心睇!

Anonymous said...

小蓓: 無錯, 人要懂得令自己開心.

cosmicrays: yeah, 正能量!

Anonymous said...

anonymous: wow, 多謝!!! 你有無blog a呀? 會去邊度讀電影??? 我好無大志架, 讀U時一心要返嚟做導演, 點知電影圈都未入過, 宜家淨係識睇電影同寫呀寫... 有個朋友終於拍到部戲, HKAFF仲有得響opening放映, 羨慕死我... 俾個nick name我吖, 希望多啲見你留言! :)

啊澤 said...

"滿意是, 個blog寫極都仲諗到嘢寫"

你就好喇

我冇時間寫 T_T

mad dog said...

嬲記: 出完job啦吓嘛?

Anonymous said...

hi! 我係尋日果個anonymous呀! 我冇blog呀, 淨係識周圍睇人地寫既Blog! 係呢, 咁你依家係咪都係做同電影有關既工作?

我依家先中七, 其實入唔入到U都係問題, 我都淨係識睇, 想寫, 但完全唔知點樣開始, 所以更想讀電影!

你朋友好厲害呀! 身邊有咁叻既朋友真係行步路都自豪D! 哈哈哈!

Anonymous said...

sandy: 原來你咁young. :) 我宜家做嘅同電影都幾唔同, 雖然都係visual嘢. anyway, 你隨意點寫就點寫啦, 當寫嚟自己睇就得架啦, 係好好嘅練習. :)