Pages

Saturday, September 15, 2007

心情

昨晚沒有寫, 因要發洩的已在私家blog寫了. 又提不起勁寫些大眾喜歡看的東西.

這篇會是碎碎的.

性格決定命運. 對, 都是如此. 或許我的性格總令我去愛人時都有點苦. 愛我的人也不見得好受. Well, this is it.

不太快樂的星期五, 今天會好點嗎?

我的直覺為我帶來方便, 興奮, 同時亦會令我很沮喪. 網友搞笑說我像是Superman或Spiderman, my power becomes my burden. 或許是吧.

心情不好時看電影或計畫一下看電影節也會令人有希望起來. 英國電影節, 成功訂了九場, 有新片亦有舊片. Something for me to look forward to. 十月, 應該是個開心一點的月份吧.

昨天工作上完成了多一點, 終於"的起心肝"寫了電郵給大老細, 提他appraisal的事宜, 又暫定了我的假期. 或許十月下旬出外走走吧. 現在在床上寫blog, 天有點陰, 冷氣未關, 忽然想起Cranberries的一首歌, 哼了起來. 是"Ode To My Family", 找了那隻舊CD (No Need To Argue), 現在邊寫邊聽, 一樂也.今早五時左右睡, 生理時鐘迫使我十時便起來, 上上洗手間, 幸而可以倒頭再睡過. 一醒來已是下午二時多, amazing! 許久沒有這種滿足的感覺.

買了"Hairspray"的戲票, 今晚看. 本想看"Evening"的, 但聽許多網友大讚"Hairspray", 更有人看了三次, 好像不可以錯過的樣子, 且近來很需要這些正能量, 都是看些令人開心的片子先. "Evening"應該是會哭得死去活來的, 或許明天自己去看. 傷心的電影, 我喜歡自己去看, 自虐的人.











怎麼Cranberries的歌曲聽了多年都這樣耐聽? Looked lovely, looked lovely... (Daffodil Lament) 愛死他們的歌. Dolores O'Riordan, you are Godsend!

OK, it's about time to find some positive energy. Write more later!

Have a nice weekend everybody, something much nicer than what I'm having! :)

18 comments:

梁巔巔 said...

係啦! 阿大, 開心啲!

Anonymous said...

咁多麻luck恅加同性友好想約妳,點會唔開心啊

Anonymous said...

五時才睡覺? 妳去當賊嗎?

Anonymous said...

Take care, Mad Dog.

Trying to catch up all your recent posts, I havent browsed your blog for awhile...definitely a lot to read haha...

Just read a short text about "goal", yep, fully understand your saying. Sometimes, 生活可以磨平人的.

Anonymous said...

嘩, 莫非 anonymous約唔到mad dog你?
喂, 咪咁down, u r superwoman!!

Ruth Tam said...

Will watch Hairspray next Wednesday. Highly recommended by our Jazz teacher.

Anonymous said...

Din: :)

anon: 又嚟發癲?!

uncle ray: 哈! 慣咗啦.

kajie: thanks. i know u r extremely busy lah, new job right?

bear: 嗰個? 癲架... 咪蝦我嘅人囉.

ruth: just watched it, quite enjoyable and fun.

Anonymous said...

看遠一點,放寬一些,沒有解決不了的事。過後回頭,也就那樣。再苦再痛,都會過去。
有愛你的家人、朋友,有關心你、為你打氣的網友。
不是說教,真的希望你能找到強勁的正能量...加油。

mad dog said...

cosmicrays: thanks! :)

Anonymous said...

睇完hairspray係咪好好多?呢輪係咪天氣問題,人人都有點情緒病和愁善...hm...我是每逢中秋左梗就會嚟料!

英國電影節你買左九場咁多???好似除左BJ外場場都買咁喎...有冇買remains of the day?好睇!十月要出外,無得睇囉~

anyway,cheer up la~ 笑!!!! :D

Anonymous said...

小蓓: 好啲啲啦, 聽日睇Evening. :) 係呀, UK Film Fest睇九場, 癲咗, Remains of the Day以前睇過, 屋企好似有碟添. 其他差不多睇哂咁滯. :) 返新工就要出外? thanks!

愛美 said...

Dear Maddog:
希望你心情儘快回復啦, 好多人關心你架!
Hairspray 之前都聽人讚過, 見你的評語, 要描時間去看看.

Anonymous said...

愛美: thanks a lot! :) 係呀, 去睇"Hairspray"笑一場啦.

Anonymous said...

想say 句sorry. 再看之前留言好像語氣重了些, 但你知我是說笑吧...

Anonymous said...

uncle ray: 傻咩, 咪客氣啦, 邊度語氣重呀. :)

Anonymous said...

係呀,十月要上京...買落的演唱會飛同flamenco都要搵人頂! :(

sa said...

我十分喜歡The Cranberries!

mad dog said...

小蓓: 咁大鑊? 你隻腳無咩吖嘛?

sa: yeah!