Pages

Wednesday, November 07, 2007

Pointe Work Night

兩星期沒有上pointe work(足尖練習), 今晚上了, 一如上次一樣, 很累.

數數手指, 原來也上了不只半年的pointe class了, 雖然不是每個星期都上(斷斷續續九個月), 每次都有些新的東西學, 難度比初時加深了.

今晚的課, 即使是barre work, 也有點難度. 當然沒有左圖的penche[pahn-SHAY]那麼艱難.

但原來平日常常做的forward port de bras(下圖)上了足尖做是有點難度的. 落也還可以, 再上來, wow, 簡直要wow一聲! 不要忘記, 腰腿都要直, 是180度的往下去, 不是雙腳放地, 是on pointe. 還有backward... my God!
於centre的échappé sur les pointes(video demo)也照樣是三十二個不停, 還加了點variations. Pas de bourrée couru(video demo)更是必然的了. 三十分鐘的pointe work(之前是個半小時的ballet), 下課前雙腿已開始顫抖... 相信明天有我好受的了!

9 comments:

Anonymous said...

真係服咗妳,日日都可以寫篇嘢出嚟,如果對生活無細緻觸覺,無番咁上下寫作實力都做唔到。


字我寫咗啦,俾啲意見 ;)

梁巔巔 said...

"下課前雙腿已開始顫抖... 相信明天有我好受的了!"

關唔關.... 年紀大事.... ;P

Anonymous said...

tourist: 我都服咗自己, 點都要嘔少少嘢出嚟, 你手字好型! 唔錯呀! :)

Din: 唔關事, 跳少一輪就攰, 女人個個月都有幾日特別攰...

Anonymous said...

LDD- give me five!

MD- I will do the gym tonight. But my muscle still hurt from last section on last Saturday.

梁巔巔 said...

Uncle, YEAH!!!!!!!!! Keee keee~ Hi 5! Give me Ten!!!!! ^~

mad dog said...

你兩個再嘈, delete你地comments架!!! :(

梁巔巔 said...

呀哈哈哈哈哈哈哈~~~~~ 阿大 <--- 扁嘴好 Q 呀!!!!!!!!! 呀哈哈哈哈哈~~~~ 可愛過 oD少女!!!!!!!!! XDDDDDDD

Anonymous said...

謝讚賞,多拉姐d 字亦非常好,很有高級行政人員 feel。

很羨慕妳對生活嘅感受細膩,希望將來我也可以像妳一樣,細心品味生活 ;)

mad dog said...

tourist: "高級行政人員"未有耐... 對生活嘅感受細膩? 我只覺得氐對生活有不滿咋... :)