Pages

Thursday, November 15, 2007

網友提起林燕妮週日在明報寫的一篇散文: "男人如雨傘". 昨天看了.

她說, 只要想一下雨傘, 女人便不會對男人太不滿, 因為一個男人沒有可能變成三種不同的傘: 最大最牢固的雨傘; 中型雨傘; 細小的縮摺傘.

最弊是扮傘的男人, 根本連傘也不如.

**********************************

雨傘, 我有數把. 就是不同雨勢便用不同的雨傘.

有些人不喜歡用雨傘, 尤其是老外. 他們喜歡"照頭淋". 究其心理, 其實不太明白.

我會帶雨傘, 因為我不是天天也洗頭, 隔天吧.

公司有一兩把, 家裡又有數把.

很偶然才會下雨天沒有雨傘用. 我會找東西遮頭, 公文袋也好, 跳舞用的大布袋也好, 在公司借人的雨傘也好. 要保住個頭, 手袋, 和皮鞋.

林小姐說, 男人是應該保護女人的.

不過, 除了父親, 我好像懂性以來都不慣和懂照顧女人的男人一起. 是性格? 是自討苦吃?

有些女人天生一副要男人呵護的模樣. 沒有男人, 她們真的是會死的. 但又的確, 她們一世都有男人照顧周到.

我這類女人, 不要怨遇人不熟, 又或男人不懂照顧. 因為有些女人, 本身就是一把強悍的雨傘, 更是可以一變三的雨傘.

22 comments:

Anonymous said...

"一變三的雨傘",如果伊們高興也沒甚麼不好。
若是心不甘情不願被迫一變三,很容易心理不平衡滴(如在下)...唉

mad dog said...

cosmicrays: 哈, 都唔知係咪"心不甘情不願", 定係潛意式自己攞嚟啦. :)

Anonymous said...

其實唔需要下下撐衡o既,做人。
頂唔順就無謂死頂囉,查實周圍o既人唔係想像中不濟。
適當時候退一兩步,韜光養晦,不知幾嘆。:)

Anonymous said...

cosmicrays: 韜光養晦, 好深呀! :) ha. 嘆, 都唔知係咪嘆啦.

lu said...

阿大...好到肉囉.

唉...

>本身就是一把強悍的雨傘, 更是可以一變三的雨傘.

本身並不強悍...不過一變三的傘應該也離不遠了. >_<~

[哇哈哈...原來阿姊也是.慘!]

Anonymous said...

lu: 你, 算唔算強悍? 獨生女又另作別論噃有時, 你地受過特訓嘛.

啊澤 said...

according to sociology, you are the eldest of your siblings? am i correct?

Carrie said...

"獨生女又另作別論噃有時, 你地受過特訓嘛."...嗯嗯!我完全明白你講咩!

我成日都話,要我撐住,能力上係無問題0既,同埋when situation demands,都無得選擇唔撐啦‧‧‧不過係咪好想/好樂意永遠咁樣撐呢,就絕對係另一回事lor...

昆田 said...

"不要怨遇人不熟, 又或男人不懂照顧. 因為有些女人, 本身就是一把強悍的雨傘, 更是可以一變三的雨傘."
一矢中的!勁呀!

Anonymous said...

嬲記: 你想講Psychology吓嘛? sorry... 我孻架. :)

carrie: 我都識唔少獨生子女. 好多女的都好女仔, 不過由細到大, 係迫住要自己獨力面對好多嘢. tough過我地有兄弟姊妹嘅.

昆田: 你個link去唔到blog嘅? thanks for visiting!

said...

就咁...「因為有些女人, 本身就是一把強悍的雨傘,」...睇你點define強悍啦;如果强如希拉利,真係好難有男人會令佢甘心既...

Anonymous said...

米: 好多強悍女人, 都未必有Hillary咁誇.

lu said...

算唔算強悍... me? not really.

just like carrie's said, i can be lor, but i prefer not to ma. haha

啊澤 said...

no, sociology, from what i know, people who tend to take care of others are the eldest in the family.



WELL, SO MUCH FOR SOCIOLOG -_-" i was wrong!! lol

Anonymous said...

lu: single child, no choice. :)

嬲記: 係架? 無讀過sociology. 不過我屋企比較特別, 我好識take care大家架. :)

梁巔巔 said...

"最弊是扮傘的男人, 根本連傘也不如."

直頭係雨褸 ma~ 仲勁!

"不要怨遇人不熟, 又或男人不懂照顧."

命苦咯~~~~~~

"更是可以一變三的雨傘."

~~~~~~~~~

呢句..... 意思即係.... :O

mad dog said...

Din: 你係雨褸呀? 最尾果句, 你咪亂演繹, 我無咩特別意思呀吓...

admin said...

我相信大部份獨生女都對「可以一變三的雨傘」感到認同... 唔一定係覺得自己Tough,而係無覺得只有自己可以依靠!

另外,讀到梁巔巔兄的雨褸論,忍不住笑出來...

admin said...

~_~ sorry 打錯字... 係"而係覺得"先岩

Anonymous said...

maki: 你係咪都係獨生女?

admin said...

係呀.... :P

aulina said...

三咪響度囉