Pages

Friday, November 02, 2007

前兩天和網友們聊天, 說到寫blog其實都是在曬. 我常常寫有關電影的文章, 某程度上都是在"曬"我看了許多電影... 是嗎?

曬, 廣東話意即炫耀.

唔. 我喜歡寫電影都是因為想作個記錄. 寫了又有人覺得好看, 當然亦鼓勵了我繼續下去.

網友說即使是寫不開心的事, 寫自己怎樣苦都是曬, 曬苦... 吓?!

那麼我們不是天天都在曬窮, 曬苦, 曬悶, 曬俾人"烚", 曬淒涼, 曬悲傷, 曬可憐, 曬孤獨, 曬低能, 曬無聊, 曬有聊, 曬魔鬼, 曬邪惡... ?

我只覺得, 自己的地盤, 自家起的地方, 要它來作什麼都當然是我的問題.

起初寫是為了找個空間透透氣. 寫寫生活, 寫寫雜想, 寫寫自己的興趣. 相信bloggers們都是如此吧. 難度不懂的東西亂寫一通麼? 當然是寫了自己高興才寫吧.

人, 有時自大, 有時自卑. 其實正常不過. 曬, 曬冷. 都好吧. 有得曬, 人生才活得爽啊.

好, 你可以認為我在曬學歷(其實不高), 曬看電影的數量(不過少看書噃...), 曬吃得多(大把人寫食又影得靚), 曬有性格(自以為是), 曬識跳舞(不過唔識琴棋書畫)... 怎樣都好. 我喜歡便可以了.

說到喜歡在blog上呻的, 我覺得為什麼不可以? 我們都是人, 平日生活沒有空間地方讓我們呻, 自己架個地方日寫夜寫日呻夜呻, 有什麼問題? 大不了你不上去看了.

我就是喜歡真的網誌, 生活感味濃厚的網誌. 一篇一篇的文章, 一個個真實的人活現眼前, 多麼真, 多麼實. 曬苦的人, 我撐, 曬命的人, 我亦不怪.

後記: 其實寫blog和身份認同都有點關係. 我們寫, 可能某程度上也是想得到一些認同. 在現實生活中我們會找這種身份認同, 在網絡世界亦如是, 所以我們會去看一些和自己興趣差不多的網誌來看, 又去連結一些和自己有關的網頁. 又如現在人人都玩facebook, 那些groups, networks, 都是身份認同的一種吧.

20 comments:

梁巔巔 said...

如果係咁, 咁其實 oD作家寫小品文, 咪又係所謂 "曬"~

最重要係保存真!

另, 唔計 oD虛假包裝 Blog, 一個人喺 Blog 內寫嘅嘢, 係可以睇到一個人嘅大概.

好!

Anonymous said...

乜同我玩唔瞓呀? 間屋亂過頭呢?

梁巔巔 said...

唉~~~~

好亂!!!! 真係好亂!!!!!

就瞓 lu~

Anonymous said...

心唔亂咪得囉. :)

梁巔巔 said...

:)

Goodnight!

Anonymous said...

如是晒命文字,怎會有這許多忠實讀者支持。
手寫心情,何須言晒?誰寫blog不是晒自己的經驗感受?不喜歡就別看。
說到底,晒,又如何?

mad dog said...

cosmicrays: YEAH! :)

Mugen C said...

死lor! 我良久想不出我"曬"D乜! :hitwall:

MC~

aulina said...

睇嚟我又要加一篇。

曬冇問題呀,自己地頭,喜歡就行。:)

(發現bloglines要好久才出現你的feed,所有blogspot博都是這樣!)

Anonymous said...

理得佢地吖!自己鍾意就得啦!

又唔係同佢地打工!

Anonymous said...

I guess you are also kind of 曬 your charms since you articles attracts so many readers :)

Anonymous said...

mugen c: 曬相, 曬加拿大... :) 哈, 講笑. 兩樣我都鍾意睇! 仲有曬"神"! ha!

aulina: 從無用bloglines. 等你寫.

雙子座男人: 呢個當然! :)

uncle ray: wow, i'm so flattered. u have more readers lah!

虎茶 said...

估唔到寫下blog都令人聯想到晒呀!!! 觀點與角度. 係又點唔係又點喎.
晒既過程係開心, 都唔係壞事.

我都要晒多d至得. 晒死你地!!!!

mad dog said...

虎茶: 你就一定有曬貓同曬茶! :) ha!

paulsin said...

你都算「曬」,咁我算「暴曬」:D

看到一個寫得好的 Blog,心智健全的人只會欣賞,只有自卑又自虐的人才會一邊怪你炫耀、一邊卻繼續看 :)

我們一不是政客,二不是作家,愛寫什麼便寫什麼吧,別理別人發神經。

Anonymous said...

我覺得曬又好唔曬又好, 寫BLOG最開心就係可以名正言順的講: 呢度係我地頭, 我鍾意寫乜就寫乜!

mad dog said...

paul: 哈, 我地幾個網友傾開, 我諗意思可能係響某啲人睇嚟, 我地都係曬呢曬路咁囉.

閒遊: "呢度係我地頭"呢句相信係各bloggers都覺得啱聽!

admin said...

講得好呀... "當然是寫了自己高興才寫"
平日做人已經要收收埋埋,慌死唔夠modest... !

said...

我就是喜歡你的“曬”~哈哈~
邊個叫你arm arm “曬”正我鐘意個範~所以我會黎呢度~

Anonymous said...

maki: 所以響度可以無限自大! :)

小茶: :) 我都有追你個blog架!