Pages

Thursday, November 29, 2007

再嚟多篇

電腦搶救當中, 不如來多一篇亂寫.

剛才玩tickle, 有兩條有趣問題:

You'd most love a boyfriend who:
1. Opens my car door
2. Compliments my outfit
3. Cooks me dinner
4. Kisses me passionately

你猜我會揀哪個答案?

我揀了4. Yeah! :)

另一條:
If someone tried to bribe you to run around your block naked during the day, what's the minimum amount of money you would do it for?

有多個選擇, 我揀了10 million(USD)! 哈! 某網友說多少錢也不行. 我說10 million喎! 如果街上的人知道我是為了那一千萬美金, 應該會明白吧! 哈! 只是跑跑吧... 然後或許搬屋算了. 或許人家只是以為我瘋了. 不錯!

哈, 剛剛問了美國一友人, 他說可以免費裸跑, 什麼人來的?!

11 comments:

c.r said...

哈哈~第5條係乜嘢嚟架?
裸奔好似係非法嘅噃。:S
不過如果有錢都好呀。咁,都唔駛好多啫,就100萬喇,捐1半做慈善,另一半自己keep。

mad dog said...

一百萬就肯啦? 不過你住嘅地方方便啲, 啲人開放啲嘛. :) 香港地, 難度較高.

Anonymous said...

I will do it for $1M :)

Anonymous said...

uncle ray: 男人可以大膽啲. 無乜蝕底. :)

Anonymous said...

嗯,有point。咁,都係多啲錢喇。一係著住bikini跑,但全數上繳慈善機構,做善事囉。

mad dog said...

cr: 著bikini就少好多錢都ok. 就三十萬美金啦! :) wahah!

梁巔巔 said...

10000000美金就制, so cheap! 畀我, 要10億美金!

第一題嘅5係咩呀? Keeeeee!

Justin said...

我啲美國同學真係好鐘意裸跑。大概因為佢地好想人地留意佢地。

哈佬喂果日,有兩個同學圍住department裸跑,然後過三日之後完全冇人提起呢件事,佢地就好唔開心。

Anonymous said...

Din: 我打錯咗, 我揀#4先啱! 你? 裸跑都無人睇! :P

justin: hahahah! 咁攪笑!

Karelian said...

哈哈哈哈~Question 1, 我心想選答案4,但因為唔好意思所以選了3. 因為我唔係好明白passionately個定義係點~ :P

Anonymous said...

karelian: 唔洗怕醜噃! :)