Pages

Sunday, November 18, 2007

每人心中都有一...

上星期明報的副刊, 蕭安特寫了一篇"每人心中都有一張最佳電影原聲大碟". 其實沒有細看全文, 不過令我也翻看一下自己的收藏. 哪隻是我心中最佳電影原聲大碟? 其實要選出一隻, 很不容易. 亦不打算要揀選出唯一的一隻.

這篇算是"曬碟"文嗎? :)

喜歡的收藏有這些 (排名不分先後): (會發現其實買得最多都是九十年代初, 還在讀書的年代)

Antonia's Line
The Piano - Michael Nyman
Trois Couleurs - Bleu/Blue
Trois Couleurs - Rouge/Red
Trois Couleurs - Blanc/White
Magnolia
Forrest Gump
Orlando
Exotica
The Big Blue
A Room With A View
The Draughtman's Contract - Michael Nyman
Awakenings
Philadelphia
(由於很喜歡Michael Nyman的音樂, 我之後買了多隻他的CDs)

一些應該曾經很喜歡, 但很少再聽的:

The Wedding Banquet
Schindler's List
The Color Purple
Raise the Red Lantern (大紅燈籠高高掛)
Regarding Henry

也有一些買了回來可能只聽過一兩次, 真的要再細聽:

Original Music from The Films of François Truffaut
Blow-Up
Fellini/Rota - La Dolce Vita
La Vita è Bella (Life is Beautiful)
Farinelli il Castrato
The Silents - Carl Davis
Roberto Benigni and His Music
Citizen Kane
How to Make an American Quilt (當年好似好鍾意)
The Hours
In the Bedroom

不看也忘記自己擁有的:

Great Expectations
Shakespeare in Love
The Bridges of Madison County
Sleepless in Seattle
The Flintstones! (點解會買嘅???!?!?!)
Seven Years in Tibet
Don Juan Demarco
Threesome
Nell
Amistad
Maverick (吓?!)
The Crow
Natural Born Killers
American Beauty

就只有這些麼? 我的收藏應該不只這麼少... 要找找... 我沒有告訴你, 我是個喜歡亂的人嗎? 我不喜歡丟東西, 不過, 我的東西有時要找出來也不是一件易事...

噢, 近年買的有:

After the Wedding
As It Is In Heaven
Marie Antoinette
Shortbus

11 comments:

c.r said...

我好中意"La Vita è Bella"噃。
最多聽嘅OST有"Amelie"和"the English patient"。
好想買"as it is in heaven",好唔好聽架?=)

Anonymous said...

CR: As It Is In Heaven係非常非常正! 必買! 請看: 文章

c.r said...

嘩~好勁! 多謝多謝! =)

Anonymous said...

我最鍾意 The Big Blue 同 The Piano, 到而家仍然會久唔久諗起, 然後攞番出嚟聽...

mad dog said...

閒遊: 我諗呢兩隻應該係經典. 鍾意OST嘅都會有收藏right? :)

calculist said...

我亦很喜歡電影原聲大碟, 禁不住要寫一寫:

絕對no.1:
La Double vie de Véronique

其他好東西:
The Big Blue
Out of Africa
Legend of the Fall
Rouge
Cinema Paradiso
Stealing Home
Good Will Hunting
Once Upon a Time in America
悲惰城市
西遊記(周星馳版)
青蛇
宮崎駿(差不多全部都很好)
....

太開心了, 我可能要寫篇blog至得.

md 多謝妳開了這個好題目.

Anonymous said...

計算士: 我隻La Double vie de Véronique
唔知去咗邊! :( Cinema Paradiso都係... 去咗邊??? 快啲寫, 等你!

梁巔巔 said...

Rouge~ 勁鐘意!!!! 個女主角索. 行天橋嗰幕最正! 首背景音樂亦得. 我就係為咗首曲而去買咗呢齣電影嘅原聲碟.

Anonymous said...

Din: 你竟然答到咀? 前幾篇又唔見你留言?

梁巔巔 said...

驚嘆 ar 哩~

我都會睇電影兼有品味嘅~~~~~

Anonymous said...

Din: 十年先睇一齣嘛... 慢人一個世紀果隻... ;P