Pages

Friday, November 09, 2007

My Christmas Wish List

我, 物質架!

雖然距離聖誕節還有一個多月, 不過開始發夢也不錯! 聖誕除了紀念耶穌基督的誕生外, 當然還有送禮物及收禮物了.

禮多人不怪, 物輕情義重.

有時不是自己買不買得起的問題, 而是, 收禮物都令人興奮啊. 即使是一份數十元的小禮物, 只要對方有心思, 收的人都必然高興.

以下是我會喜歡收到的. 朋友們, 識做啦! :) 哈哈! (其實多年來都是我送多過收的... )

相信這些提議對準備買禮物給女朋友/老婆的人都有幫助吧!

1. 物輕情義重系列:
有些人很不喜歡收到coupons等沒有誠意的禮物. 不過有時要想買什麼也頗花神的. 所以我又不太介意收到禮劵. 之不過, 禮劵也有多種... 超市/藥房等都實際, 不過不好看... 如果要我收, 最好是書劵如Dymocks, Page One, 三聯等等. 當然最好還是連卡佛了! 我有一大堆嘢可以買! :)








當然, 喜歡電影的我也不介意收到電影戲票, 多多無妨! 最好包我一年無限次入Palace IFC及BC! (好貪心啊!) 有些人總愛買些無聊的月曆, 不過揀得好的, 我也喜歡. 最喜歡的都是座枱月曆, 每日有一大格可以填寫, 我會把它放在公司案頭上.












還有記事簿也不錯, 只要是靚便可以! :)











2. 扮靚系列:
我喜歡收化妝護膚品作禮物, 只要不是無厘頭無人識用咗唔知會唔會敏感的品牌外, 我都喜歡! 最好就是這些品牌了! Nars, Chantecaille及Annick Goutal(Joyce Beauty有售). 護手護腳的都是L'Occitane有保證.























3. 衣物系列
服飾也是好建議, 不過要懂得我的taste. 通常是二姊或身邊人才夠膽買給我. 不過如果是和芭蕾舞有關的都不錯!












4. 吃

既實際又浪漫, 就是吃聖誕大餐. 自己下廚都好!

5. 看
為什麼沒有人想到我可以很簡單便興奮一個晚上? 帶我去看Moonlight Movies嘛! 一人一個睡袋一起看電影, 我很想去啊!!!!!
6. 貴一點但affordable系列 (開始有啲貪啦... )
iPhone!!!!!
Mulberry袋!
Cartier手錶... hee hee...
7. 再貪啲系列
我好想好想去意大利南部... 仲有蘇格蘭...

8. 發夢系列
出書囉... 都仲想架...






9. 自己唔捨得買系列
MacBook Pro!!!!!

10. "車"想系列...
超級大貪... 一係就唔揸囉, 要揸我只揀歐洲車, 條命要緊噃!

邊度有人送吖... 發吓夢都得卦...

17 comments:

虎茶 said...

聖誕仲有成個幾月喎! 你咁快就諗好晒個list. 好似仲未有咩氣氛, 因為仲著緊短袖衫.
我個wish list
1. 股票/股份, 我鍾意有果種re-current既feel
2. 相機/鏡頭
3. 普洱茶
4. 聖誕大餐

Anonymous said...

哈哈,講個聖誕禮物的趣事。

有年同小兒子買完聖誕禮物,大袋細袋的,我說:弟弟呀,怎麼光你有聖誕禮物,我卻沒有呀?

他答得飛快:我今天去街沒有頑皮,你不用罵我,那就是你的聖誕禮物啦!

Anonymous said...

我想要一只漂亮的手表。

今早突然想起哥哥送給我的手表,當年可能花了他近半個月薪水。

Anonymous said...

虎茶: 快架啦, 開心吓嘛! :) 普洱茶, 有咩好介紹?

閒趣: :) 你個仔真醒! 手錶, 好有紀念價值!

Anonymous said...

今年的新年生日聖誕願望都是:最緊要開心!
禮物倒是沒想那麼多,雖然想要的東西很多...
老了。:P

Mugen C said...

歐洲車...
頭幾年就頂瓜瓜,尤其係Audi or Benz,舊左整到...:hitwall:

MC~

Anonymous said...

cosmicrays: 開心緊係最緊要!

mugen c: 不過安全啲噃...

虎茶 said...

普洱茶呀! 呢年幾好似癲左咁呀. 好既又貴到死, 平既都唔敢叫你飲(難飲到爆!). 老實講, 想有益飲岩茶, 唔怕涼底飲下鐵觀音.
而家d茶好似股市咁, 泡沫就快爆破, 炒味太濃, 不宜飲用.

Anonymous said...

虎茶: 茶都有得炒? 我都鍾意鐵觀音, 龍井都飲. 岩茶, 唔識添...

啊澤 said...

從小到大

我的wishlist未變過:

我要一部

能製造錢的機器

Anonymous said...

請問虎茶,岩茶是那種小圓石頭泡水?見過大陸人喝,據說那些石頭可以泡可久很多次。

mad dog said...

嬲記: wahaha! 醒呀! 又或者係"願望成真"禮物都好!

Anonymous said...

你會送禮物给朋友? 他們真幸福.

Andy said...

I want a Patek Philippe watch!!

mad dog said...

uncle ray: 朋友就一啲啲啦, 七友都係興玩交換禮物. 屋企人就通常我送多合過收啦. :)

andy: 我夠想要咯! 仲有一幢靚樓添! :P

admin said...

我也喜歡你貼出來那個系列的記事簿!
還有,Macbook pro絕對值得買,唔駛唔捨得:P

Anonymous said...

maki: 因為我都有一本! :) 琴日都去望過macbook pro... 玩咗一陣. 17" 又多啲嘢兩三皮... 幾貴呀... 可以去意大利南部有餘!