Pages

Wednesday, November 21, 2007

Megu @ Elements










和七友去了Elements的Megu替十一月的壽星女"未來高官"慶生. 大家都有興趣試試Elements的新食肆, 於是揀了Megu. 友人看了這個明報介紹: 九龍站Elements Megu 超英趕美, Brad Pitt和Angelina Jolie都常去喎, 好像很吸引.

先說說Elements. 我和同區上班的"會計公僕"一起打的過海, 因為下班時已不早了. 甫走進商場, 感到有點冷清, 或許開幕不久吧. 不過有人說週末這裡很多人的.

友人一早說叫我們找R層便可. 但商場內指示混亂, 一味金, 土, 水... 什麼的, 完全不知道哪裡才是R. 後來我倆竟要問人. 一商場工作人員指示, 見到Valentino, 側邊有escalator上便是了. 去到escalator, 你也不會知道上面就是吃的, 荒謬!

餐廳裝潢不錯, 不過未至於酒店級數, 不太寬敞, 但價錢的確是酒店級數了.

坐下來便是不停談天, 等了良久才決定叫什麼.

我提議喝梅酒, 不過不是人人喝. 熱sake反而人人響應. $70一支, 一起喝. 忘記一說, sake不夠熱, 亦沒有保溫的"設備", 唔夠pro囉...
Sushi Platter:
炸露筍, 非常味美:
Spicy Tuna Roll, 頗辣:
一人一個Hand Roll, 一般:
Tempura:
牛油果鰻魚什麼(忘記了, 是全晚最好吃的一味)(侍應攪錯了, 明明order六件, 上了四件, 之後補上):
蝦Tempura(又係攪錯咗), 好味:
牛肉, 正:
Desserts叫了三客六人分. 沒有驚喜.

Creme Brulee:
Red Bean Cheesecake:
Platter:
結賬猜猜要多少? 答案請看comment... 看了或許沒有人再來了.

再補充說說是晚服務及其他. 餐廳抽煙系統有點問題, 吃完有點擔心衣服要拿去乾洗, 好像剛去完打邊爐一樣, 又曾懷疑鄰桌著了火. 侍應有點混亂, 其實都算殷勤, 但就是未夠周到. 熱吃不夠, 大都是冷吃如壽司, 刺身. 價錢媲美酒店, 但不論服務及裝潢和食物質素和酒店仍差一段距離.

洗手間也想一說. 很漂亮, 本想拿相機拍照呢! 不過我的評語是: 應自動嘅唔自動, 唔應自動嘅又自動. 一推門進廁格, 廁板自動升起. 她們說有暖風, 我感覺不到. 她們又說自動沖廁, 但我去了兩次都是要自己按的. 洗手時以為是自動感應啦, 不是, 要自己扭. 奇特! 噢, 不過洗手間一定是酒店級數了! 不過沒有人在侍候, 所以不用擔心要付小費.








20 comments:

mad dog said...

六人吃, 盛惠$3004.

虎茶 said...

呀.... 好似好好食呀......啲裝修...kekeke..... 如果我食, 會唔夠飽架!

c.r said...

@#$%&*! 唔去搶!
不過睇落好似好好味咁噃~

Anonymous said...

天呀!馬上打消念頭去吃!

邊看還打算今天晚上去試試,因為要過去那附近!

Ursus Maritimus said...

睇到流口水....但係知道價錢, 即刻倒抽一口氣....
果然elements入面嘅餐廳都好貴

Anonymous said...

虎茶: 其實係唔飽...

cr: Elements囉就係...

sc: 要有嘢慶祝先去囉, 咁貴.

fred: 應該都有大眾化小小嘅地方, 未explore.

梁巔巔 said...

"六人吃, 盛惠$3004."

XQYZ##$%ZZX!!#X

阿大, 勁有米 ar ha!

c.r said...

欸~好窮~:(

Anonymous said...

wahaha...啲食物都好一般咋喎. $3004? 得兩個字形容: 失笑!

Cha Vi said...

租貴掛......

3004夠我去旅行喇..

愛美 said...

賣裝修, 賣名氣囉.
睇完你的相片, 都想試試.不過看完價錢, 就唔會特登去試lor.

我都聽人講過elements d 廁所好靚.

mad dog said...

Din: 邊有你咁有米, 又裝修又去旅行!

cr: :)

er jie: 係有啲荒謬.

vv: exactly!

愛美: 都可以一試.

Extraordinary Life 翠斯 said...

個"Sushi Platter:" 好似唔夠新鮮.

唔系好抵咯,

不過學你話, 唔會有下次

LEE GARDEN 個 LAWRY 呀, D PRIME RIB 好正, 價錢同你而家差唔多之嗎. BUT 樣樣都好食喎... 尤其龍蝦湯... YUMMY

Anonymous said...

tracy: 多謝光臨! 不過有網友話Lawry's唔掂, 攪到我唔多想去試. 價錢都咁貴咩?

gar~* said...

哇, 好貴~
有勞你四圍去多d影d相返o黎, 我當食o左o架喇 :)

Pinocchio said...

如果要食好啲嘅話,其實7個人除6個圍返每人比500蚊就唔算貴,不過我睇啲食都係好一般,唔係啲特別野,而且超細碟噃,我睇完你哩篇我一定唔會去.

李小球 said...

死啦,d野好似好細碟咁,又咁貴,我個人又大食,肯定食唔飽 @___@

Anonymous said...

gar: 哈, 咁都得?

pinoochio: 係6-1=5 i.e.位位$600先啱. 都OK. 不過唔多飽就真.

小球: 係架, 未飽架. :)

梁巔巔 said...

呢鑊唔駛去 lu. :( 裝修度超晒預算.

mad dog said...

Din: 有美女相伴, 留響香港都一樣sweet sweet啦!