Pages

Thursday, November 29, 2007

Random Thoughts

原來要公司電腦死了才有時間在工作間寫blog.

沒有什麼特別想說, 就隨心隨意邊想邊寫吧.

昨晚本想早點關機看看電視, 結果又是一個blog到另一個blog, 一個平台到另一個平台, 無休無止. 會不會有一天感到厭倦然後電腦都不開了?

昨晚想到有什麼可以寫寫? 近日似乎許多bloggers都少寫了, 我對寫的熱情確實減退了一點, 或許不只一點了.

其實許多時寫, 都不是因為很想寫才寫. 偶然都會是迫自己去寫. 很沒趣? 或許吧. 但每日一兩篇好像成了習慣, 責任.

昨晚想到, 不如寫點虛構的, 其實我不擅長老作, 虛構的不擅寫亦不太愛讀. 電影太遠離現實也不愛看.

寫虛構的, 或許會是故事? 愛情故事? 不知道.

不如大家開個題目我寫寫... 真懶! :)

6 comments:

Anonymous said...

阿大寪愛情故事我估會幾好看, 因你是個感性的人, 寫感情應幾好睇!

Anonymous said...

多謝你鼓勵呀uncle ray, 但問題係我真係唔多識寫...

Anonymous said...

yeah, something like relationship between man and woman! ;-n

mad dog said...

echo: 點解好似幾多人鍾意睇男男女女, 等我諗諗先. :) thanks!

虎茶 said...

我鍾意你寫心理學題目, 一齊玩下心理測驗, 大家都可以了解下嘛.
仲有男女關係既題材都好好, 你有極感性既見解

Anonymous said...

虎茶: 多謝意見! :) 諗吓先...