Pages

Monday, December 18, 2006

文華Clipper Lounge high tea


即興去了文華酒店的Clipper Lounge吃high tea, 沒有訂位, 聖誕又將臨, 當然要等一會才有位了(十五分鐘吧). $188一個set的high tea就是上圖的樣子. 十月嚐過淺水灣酒店The Verandah(露台餐廳)那個$178的high tea, 難免會作比較. 好像上次那個比較好吃.

最好吃的是上層中間兩件, 一件是煙三文魚溶, 一件是沙律溶, 甜的那數件不太突出.

文華未裝修前, 光顧Clipper Lounge多次, 都是Christmas Day Brunch及下午或晚上來喝飲的及吃cake及甜品, 印象中文華high tea只試過以前地下Cafe的那個, 記得好像比這個美味.

咖啡碟上放了一件小餅, 很美味的

25 comments:

Kineyi said...

文?的scone,cheese cake是否你的摯愛?yummy, yummy

Anonymous said...

其實你公司d高層月薪有幾多?;P

Anonymous said...

我鍾意$17(以前)一件細細地既長方形cheesecake, 超好吃, 但為左減肥, 好耐都唔敢食啦.

Anonymous said...

aulina: 點呀, 問咩鬼... 我都話坐入房果D十多廿萬啦我估...

梁巔巔 said...

唔只~~~~

我估廿零三十萬走唔 "lut"~

Mad Dog 呢 oD唔係最高, 但仍高! 十零萬啦! :P

柯蓮娜, 妳都唔方低得去邊!

其實, 最緊要係又賺到, 又做得開心, 人又舒暢! :)

Anonymous said...

$188一個set, 好低人工都afford得起... 唔好咁啦. 再講我就要delete咁D comments架啦...

Anonymous said...

阿mad dog姐,你唔係又一個人食晒個high tea set呀?正呀﹗
btw,柯蓮娜咁問,莫非想跳槽?
哈哈,高層唔易做,睇mad dog姐就知啦﹗阿巔,你話係咪?

Anonymous said...

大家齊齊聲援阿mad dog姐﹗
食high tea-->mad dog姐的興趣係食﹗

梁巔巔 said...

Mad Dog <--- 不 "嬲" 都好 "拆" 得! 啤啤熊, 妳都唔弱 wo, 據我所知~

Delete 咁D commencomments 呀?! 唔好呀! Sorly!

梁巔巔 said...

文華, 始終都係個廁所至吸引我!

梁巔巔 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

喂﹗阿巔,適可而止。一陣mad dog姐發火,禍及我呢d無辜就唔好啦﹗
你睇,真係有留言被刪除,唔好再激嬲mad dog啦﹗
p.s. 我係食得又訓得,唔抵得咩?

Anonymous said...

拿上面個comment唔係我delete架下.
大家知唔知, 任何comment只要一publish, 即刻delete我都睇到架... check下係咩黎先... :P

啤啤熊, 我的確一個人食哂, 隔離果個自己食其他野. 再一次重申, 我好低級架咋. 不過我又真係好鍾意食.

梁巔巔 said...

.....

kee keee keee, 其實小弟我唔覺意, 右手食指快得滯 click 多?, 留多?同一個留言 ---> "文華, 始終都係個廁所至吸引我!", 所以咪 delete 佢囉~

:P

梁巔巔 said...

"你睇,真係有留言被刪除,"

呀哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~ 啤啤熊, 妳 d 唔 d 妳呢句笑到我呢~

呀哈哈哈哈哈~~~~~

P.S. 喂, 快 oD帶我 o地去妳個 Blog 一遊 la! 有 mo 誠意 ga!?!???!!?!

Anonymous said...

??想話係LDD個茂李自己delete既, 呢頭佢就招認啦. :)
啤啤熊, 係啦, 俾個blog黎睇下, 等大家認識下你丫麻, 唔洗咁認真喎.

梁巔巔 said...

"想話係LDD個茂李自己delete既, 呢頭佢就招認啦."

比人郁, 不如自己郁 o左自己先 ma~ ^~

更正: 係靚仔茂李 o丫!

Anonymous said...

靚仔+茂李? What an weird combination!!!!

Anonymous said...

carrie: 我就黎笑死!

Samuel said...

嘩... 好昂貴的high tea...

Anonymous said...

samuel: 我覺得淺水灣果個抵D好食D.

Anonymous said...

撞著LDD有排你笑呀...唔好咁快死住...:P

我都想請老爸老媽去淺水灣食番餐!

Anonymous said...

carrie: 係呀, 我都無同阿媽食過high tea, tea buffet就有試過. high tea怕佢話太甜, 無咩鹹野食.

Anonymous said...

我媽媽反而愛甜的,因為她不太喜愛西餐的咸點。

(所以如果我和她去high tea,我想我會無甜點吃lu...如果她吃得下, 我會讓她吃掉所有甜的,不過我會爭取吃scone,因為我最愛肥死的clotted cream!!!!:PP)

mad dog said...

咁你真係要去淺水灣啦, The Verandah high tea D scones好好味!