Pages

Wednesday, July 18, 2007

沙灘裝

繼上次介紹完一些/泳裝之後(勁多人響Google同Sina搵泳褲跑上嚟呀!), 不如說說沙灘裝. 都是給一眾漂亮女士的.
Dress from A&F, Noelle, $49.50USD (另有白色)
Woven Tank Dress from Roxy (另有湖水藍色)
Knit Tube Dress from Roxy (另有深藍和桃紅色)
Woven Eyelet Dress from Roxy

除服裝外, 當然還有適合戶外的布袋, 撲不到"我不是個膠袋", 可以考慮這兩個A&F布袋:

Diana, $49.50USD (有衝動上網訂呀!)

Carla, $39.50USD (另有深藍及米黃色)

然後還有人字拖, 兩款都是Roxy的:

9 comments:

Anonymous said...

Google 泳褲, then really see your blog at one of the top. Your blog is so popular.

Anonymous said...

sammy cafe: hahah... 我諗係無乜人響blog度講泳褲囉... :)

Anonymous said...

我鍾意第一條藍色tube裙,好靚呀! =)

虎茶 said...

個袋都好想訂呀! 好方便咁.

Anonymous said...

小蓓: 幾靚呀呵!

虎茶: 琴晚差D訂咗架啦, 不過諗落宜家咁多野大減價, 可能$200內都買到類似既布袋... 不過緊係無乜牌子啦.

Anonymous said...

如果買呢類沙灘袋有咩好介紹?我的剛爛了,其實quiksilver都不錯吧...$200內有?!?!邊度???

Anonymous said...

小蓓: 我估咋, 琴晚行崇光, D野減得好勁... quiksilver應該都有折. 要搵吓囉... 銅鑼灣D舖頭仔應該有卦.

Anonymous said...

ROXY個個不錯呢~
我今日都買左件類似~
沙灘裝真爽~哈

Anonymous said...

coffee: 我發覺都幾多地方有cheap cheap袋買.