Pages

Wednesday, July 25, 2007

Clarins眼霜

護膚/化妝品補給好像沒完沒了, 繼唇彩, 卸妝液, mascara, eyeliner, 香水, 止汗劑之後, 這回是眼霜了. 近年都喜歡用Bobbi Brown的Extra Eye Balm(晚)及Eye Cream(日). 以前都用過多個品牌: Sisley, La Mer, La Prairie, Clinique, Clarins eye cream, Ettusais(只適合二字頭一族). 都不及Bobbi Brown Extra Eye Balm滋潤, 用了三樽了. 不過有朋友說太油且會出油脂粒, 我則覺得蠻不錯.

是時候換換新東西. 又是我近年喜歡的Clarins, 價廉物美. 下面兩支其實應該四字頭才開始用, 不過我提早一點用, 效果很好. 我不怕太早用一些較滋潤及有份量的護膚品, 他日老了又有新科技新產品了, 怕得幾多?

Advanced Extra-Firming Eye Contour Serum(20ml): 早上用, 正!Advanced Extra-Firming Eye Contour Cream(20ml): 晚上用, 都正!
折實兩支總數都只是六百多. 比Bobbi Brown Extra Eye Balm $480更便宜.

*另Sisley約$1000, La Mer$1200以上, La Prairie$1400左右... Chantecaille未試過, 據聞最好, $1600以上... 神仙價!

當然歡迎大家分享你們的至愛品牌!

31 comments:

Anonymous said...

化妝美容保養真係食人。
la mer, la pa..etc..好可怕。個價錢。
Eye cream 尚未找到合意又價錢合適的,一直是熊貓眼。用過的品牌效果全屬聊勝於無--唯有安慰自己不用更糟糕。

Anonymous said...

我也是用過很多不同牌子,不覺得有甚麼分別,又或那一隻特別好。現在剛好也在用clarins。我反正就是有點眼袋、黑眼圈,睡得不好時,就甚麼眼霜都救不了。

Anonymous said...

我都用緊, 超抵用﹗仲有whitening line都不錯﹗
btw,armani出左新cream,成二千幾,攞命﹗如果有品牌公關送,我都想試試﹗不過我又唔係star,無呢d著數﹗

Anonymous said...

嘩嘩嘩!!!非常吸引啊!成日聽你講Clarins,令我心都郁埋!好想試試!

btw, Clarins還有什麼好法寶?

Anonymous said...

sorry, forgot to ask...you just mentioned "折實兩支總數都只是六百多", where to buy? at dept store counter or SASA? just interested to know more :)

Anonymous said...

護膚品當中我最忽略眼部護理。幸好無乜細紋同肚袋,只是一般常人的浮腫,夜晚避免飲水同平日眼部化妝都可以遮到。唔多用係因為嫌煩。舊年開始有人介紹用maria galland,$4xx,夠滋潤,效果也不錯,不過又係懶用。我諗我一星期都有用到幾次...eye cream變左eye mask咁用...哈哈哈哈~

Anonymous said...

cosmicrays: 聊勝於無咁慘? bobbi brown extra eye balm真係超潤, 尤其是冬天必用!

閒趣: Clarins真係好抵.

啤: Armani $2000+?! 嘩, 癲架咩... 有sample/free trial預埋我呀! :)

Anonymous said...

kajie: Clarins都真係幾掂, 尤其個價錢. 物超所值! 我宜家日霜夜霜(face)都用緊佢, 另外一隻叫Thirst Quenching Hydra Serum 就用咗兩三年, 打底用, 超掂! 我一向都係去時代廣場連卡佛買架, 本身係會員, 有LC card都無折, 會員就有. 所以有一次LC閂咗門我去Watson's個Clarins counter買一樣有折.

小蓓: 我諗你尚年輕吓嘛... 我咁多年最重本都係響對眼既護理上, 所以千幾銀既La Prairie, Sisley全部都用過... 妹妹, 趁年輕, 咪忽略眼部護理/保養呀!

Anonymous said...

唯一覺得效果明顯的...不是eye cream,是MTM 的 eye mask. 用完即時緊緻左。

mad dog said...

cosmicrays: MTM, 都聽人講過, 好貴喎吓嘛, 日本野. 我都鍾意用estee lauder隻stress relief eye mask, $210一盒十對, 非常正! 結婚果年個個星期用.

Anonymous said...

其實雙眼真的是靈魂之窗,眼袋大大加上黑眼圈時,整個人馬上老了幾歲似的。但是依然很懶敷eye mask。

Anonymous said...

mad dog +kajie: clarins好用﹗我用緊cleansing milk, toner, eye serum, day cream, night cream, hydrating serum, mask...你話如果唔好點會用呀
加上價錢超抵﹗正﹗
peeling同scrub都好正架﹗

mad dog,如有free trial, email你﹗家姐有人識﹗

Anonymous said...

閒趣: 係呀, 對眼既保養真係最緊要.

Anonymous said...

個個話mtm eye mask好用
未用過...
我用ESTEE LAUDER, SOFINA 同 CLARINS...

Anonymous said...

啤: 呀, 我宜家都有用Clarins隻peeling(不過懶用), 洗面霜都有, 不過冬天用多, 因為潤. toner就仲用緊estee lauder隻cyber white, 用極都未用完. thanks!

Anonymous said...

estee lauder eye mask (stress relief) 大大話話都用左十幾盒,黑眼圈依然強橫...死症。都係個句:聊勝於無。

Anonymous said...

關於mtm eye mask,用過數盒,開頭好dim,之後唔知係米適應左,好似功效差左。跟住就停啦。

Anonymous said...

我年紀都唔輕啦...=_="
不過真係無心打理對眼噃...或者未知死囉~ 好,今晚開始勤啲搽eye cream囉唯有...
我都聽過mtm勁好呀,好貴架咩???

Anonymous said...

cosmicrays: stress relief eye mask對眼紋非常有用, dark circles... 基本上我去等做手術囉... 有無好介紹? :)

小蓓: 可以唔洗日日用eye cream, 咁你一定keep得好好. 我都唔知幾多年前已開始非常關注對眼... :(

Anonymous said...

Clarins的facial lift 同firming mask都幾好用,看得到有效果(年紀大皮膚鬆弛嘛:p)

mad dog said...

firming mask我又未試過噃

Anonymous said...

well.我個case..夜訓/唔夠訓用咩都無用,神仙難救。

mad dog said...

cosmicrays: same here lah

Anonymous said...

睇完你呢篇entry,突然有種好驚恐心寒的感覺...放工去睇睇clarins先...=P

Anonymous said...

小蓓: "突然有種好驚恐心寒的感覺" 有無咁誇呀, 不過我家姐都係好少理隻眼, 或者人人唔同卦...

愛美 said...

我而家用緊雪花秀, 都OK喎. 不過聽你講完, 下次試下轉Clarins.

sisley之前用過, 頭幾日都ok, 點知用左一星期去美加, 一程飛機之後眼肚乾到全部都係網紋, 幾驚救唔番!

MTM eye mask我都用過, 一般啦!

Anonymous said...

愛美: Sisley OK喎, 好過la mer, la prairie先吖.

Anonymous said...

今晚好乖,敷了eye mask兼搽了eye cream...=P

mad dog said...

小蓓: :) 去aulina個blog度吖, 我回應咗你呀.

冬冬 said...

Clarins係美國都幾貴﹐又永遠冇discount。。。 :(

Anonymous said...

冬冬: 竟然係咁??? 響香港平過哂estee lauder, lancome, ultima... 同clinique差不多. 仲一定係made in france添呀!