Pages

Tuesday, July 17, 2007

Mascara & Eyeliner

一向用Helena Rubinstein(HR) mascaras多年, 用過Spider Eyes, Vertiginous Mascara Waterproof, Extravagant Mascara Waterproof等等, 都喜歡, 只是Spider Eyes效果不特別顯著. 二姊更是忠實用家, 也試過Lash Queen, 都說不夠Extravagant/Vertiginous好用.

早陣子剛用完友人送的mascara(不同品牌的, 她在某大化妝護膚品集團工作), 於是那天去Lane Crawford幫二姊補給Laura Mercier loose setting powder時, 到Dior counter找找看有沒有好的mascara.

售貨員介紹了這支Diorsnow Black Out給我, 雖然不是waterproof, 但勝在夠濃密, 說最多人買的就是這隻. 我眼睫毛很長, 所以買mascara主要是想更濃密, 都是針對volume來揀選. 有時買化妝品都會聽聽哪隻最受歡迎, 最多人買的起碼有一定保證.

這兩天用了, 不覺得特別濃密, 果然都是HR的比較強勁.

另外也補給了eyeliner, 用了ettusais的多年, 前陣子嘗試新的, 因為不喜歡太溶太軟的筆頭, 又不慣用液體eyeliner, 然後揀了Clarins, 但都不及ettusais的筆頭夠硬又易控制, 所以這回都是再次買回ettusais了, 只是$75, 應該是我的第五支ettusais eyeliner(都是深啡色)了.

*Ettusais售賣點: 銅鑼灣時代廣場地庫(元氣壽司及和民那層); 尖沙咀海港城Facesss.

11 comments:

Anonymous said...

聽講YSL好好﹗未試﹗
我有用HR,ESTEE LAUDER,上次去日本買左SHESHIDO既副線, 超好用, 好VOLUME又LAST得耐﹗

eyeliner非必要唔用,好濃裝FEEL﹗

Anonymous said...

啤: shiseido副線即係邊隻??? ettusais? 我寧願用eyeliner唔用mascara呀. 我眼皮好多層, 要畫eyeline先得, 唔係有時對眼無乜神. YSL呀? 下次試試先!

愛美 said...

我以前都係用Helena Rubinstein, 用左好多年了. 近年轉了其他牌子, 效果都麻麻, 下次再轉番HR先!

虎茶 said...

HR的確唔錯呀. Estee Lauder同埋Lancome都用過一段長時間, 近年無意中搵到Bourjois (京華中心Watson's or 郎豪坊Seibu), 一個法國老牌子. 去到東京, 周圍都會搵到架. 佢既Mascara真係又平又靚. 最近仲出左好多款式/顏色. 下次試試啦!!!

admin said...

shiseido副線首推majolica majorca的梳型mascara,最持久,真係打低所有品牌,包括shiseido自己的maquillage 及"dramatic eyes"!
http://www.shiseido.co.jp/mj/products/img/
mjm90102.jpg
除此以外要讚的就是Maybelline的lash discovery, 用來搽下眼睫毛!

Anonymous said...

eyeliner好重要,令對眼精神得多,我下眼睫毛濃密,所以只需要晝上眼線.我用Bobbi Brown的cream狀eyeliner,很自然但需要practice,因為用"掃"畫!

至於Mascara,有沒有試過Estee Lauder?它的Magna Scopic Maximum Volume Mascara,"volume"夠厚,效果不錯.

Anonymous said...

愛美: HR真係幾好呀呵.

虎茶: Bourjois, 都好似見過. thanks!

maki: majorlica majorca, 啱啱問完我家姐, 佢話朋友話日本都賣到斷哂市! 嘩, 好犀利咁喎.

kajie: 係呀, eyeliner對我黎講都非常重要, 即使我有隻眼皮, 仲有好多層果隻, 都一定要畫, 差好遠, 有神好多. 我都睇過BB隻cream eyeliner, 就係怕唔識畫囉, 所以都係用番ettusais. estee lauder呢隻個名咁長既! 下次睇吓先! thanks!

Anonymous said...

ettusais,$75!平!靘!正!早知就咁筍就吾哂錢買Bobbi Brown la!

其實BB不難用,只是要practice,吾趕時間就無問題!我都只係用左兩個月!

mad dog said...

kajie: ettusais係非常抵, 不過我只用過佢既eyeliner同eye zone control, 兩樣都好. 其他護膚就無試啦, 我諗啱年輕D既女仔卦. 講開又講, 果日響時代地庫果間, 有個後生靚仔sales, 嘩, 真係好靚仔, 不過同我一樣高... 有少少嫩口... :)

Anonymous said...

我說係話shiseido副線majolica majorca﹗上次去日本買既,之後叫朋友入貨。volume同 long lash都 好好用架﹗
銅鑼灣金百利樓上水貨店有,另某d sasa都有﹗md, 你快d買黎試下﹗

mad dog said...

啤: 即係水貨店先有. 下次先啦, 我支diorsnow有排用. thanks!