Pages

Thursday, July 05, 2007

畢業相片看人生?

有一次看某英文電視節目, 說分析中學畢業相片上的笑容便可斷定那人他日的人生是否快樂.

忘記了心理學的詳細分析和原因, 但都是有根有據的. 調查中研究了一班同班同學, 都畢業了多年, 各人都已是三四十歲, 有生活得愉快的, 有事業成功的, 有兒有女的, 也有些單身, 離了婚, 事業不如意, 生活不快樂的, 每個人都過著不同的生活.

而這班同學, 活得愉快的, 都是那些在中學畢業相片上笑得最開心的, 而活得不快樂的, 大都是那些在相片中沒有特別表情或不太喜樂的.

或許是性格影響人生, 或許是三歲定八十的理論, 都忘了究其原因是什麼.

不過有時想, 有些人的樣貌或外表真的是比較苦的, 撇開什麼相學不談, 那麼這種人是否就活得不及其他開心果樣貌的人快樂呢?

25 comments:

Anonymous said...

我冇影過畢業相,冇參加過畢業禮... 唔怪得。

Anonymous said...

我也沒有拍畢業相。但我以前拍照通常很「端莊」的。所以我也是一個很端莊的人咯!

Anonymous said...

我也沒影畢業相, 原因當時被女飛, 慘!

虎茶 said...

相由心生. 呢d野我信架. 一個人有目標, 眼神都唔同架. 面色都會講好多野比人知. 有d人塊面真係灰色. 好得人驚.

Anonymous said...

我不孤單﹏

我也是沒有影畢業相,沒有參加畢業禮。

Anonymous said...

呀,對不起,中學是有影的。沒有影的是大學畢業。

Anonymous said...

我影相時絕大部分都是笑得好開心的。因為不開心時,我根本不會拍照,也無mood拍照。苦瓜乾咁面口影嚟做咩?!?!

Anonymous said...

3: 中學畢業相, 美國high school好緊要架嘛. 你中學/大學都無影相/行禮???

五師兄: 哈, 無分端莊唔端莊, 只係開心唔開心.

uncle ray: 嘩, 咁條女影響你好大啫, 洗唔洗呀?

虎茶: 咁又係, 好似D明星紅果陣個樣都唔同D.

閒趣: 點解咁多人唔影畢業相? yes, 我中學/大學都有, 學校有架嘛. 我屋企好重視.

小蓓: 咁所以你係開心果囉! :)

Anonymous said...

影親相就要笑, 因為,開心先至要影低呀﹗

有d人個樣天生開心笑笑口,有d就天生苦情,所以或多或少都決定左果個人既性格。

咁你係乜樣先?

最開心應該係畢業、結婚、生bb同埋family有喜事﹗見到小朋友都開心架﹗食左好味甜品又happy!!!

梁巔巔 said...

最衰我笑嘅時候, 冇咁靚仔~

mad dog said...

啤: 我唔同時期個樣都唔同... 不過一般黎講都係開心樣多既. 但有時我覺得呢十年八載經歷太多, 可能個樣越來越苦都未定.

Din: 時勢迫人, 無計啦.

mad dog said...

Din: oh, 答錯添... 頭先果句你回應你響我前一篇既comment... :P 但你中學畢業相笑得開唔開心先?

愛美 said...

最近在學習相學. 師父在堂上曾給我們看了一輯類似的美國紀錄片, 從三位女士三/四十年前的畢業照片, 推斷她們現在是否快樂.

我很相信相由心生這句話. 人的思想和內心感受, 無論外表如何掩飾, 也會從其眼神, 面色和身體狀況反映出來. 健康可影響一個人的表現, 而性格控制命運, 所以相學也不全是迷信.

sa said...

噢~ 我每次影畢業相都苦瓜乾面口...

mad dog said...

愛美: 情緒影響樣貌, 都同意.

sa: 真係?

sa said...

真的,細個唔識笑,唔笑個樣好似嬲左成村人咁....

梁巔巔 said...

中學嗰張簡直不識愁嗞味, 精靈開朗過小魚兒!

mad dog said...

sa: :)

Din: 咁你宜家咪會精靈開朗過小魚兒囉, 唔好愁啦咁. :)

梁巔巔 said...

^~

Anonymous said...

我應該是快樂的那種

哀...但最近好憂愁.

Anonymous said...

我大中小學計黎都影過好多畢業相,咁唔知睇邊張先準呢?? :)

Anonymous said...

Din: :)

Mrs. ThePoint: hi! 你好! 多謝光臨. 點解近黎咁多人同我一樣愁?

小鹿: 個研究就睇中學畢業相, 唔知呢.

Anonymous said...

吓!有無咁橋?

aulina said...

諗返,幼稚園有一張,小學都好似冇。中學冇 (not even a school tradition)。城大果張,身在英國;英國果張,身在香港。再響香港又畢業禮時,教緊書,冇得走堂。應該唔會再讀有帽戴嘅嘢,所以注定與畢業禮、畢業相無緣。

最後一次2002年,細路都出哂世會行會走,好似租袍唔使錢,有去攞袍,有同細路響冇乜上過堂嘅campus影過幾張,好似同呀爸呀媽一齊去,因為兩老只係出席過我in absentia 嘅城大畢業禮,一張同我影嘅威威著袍相都冇。反而,真係估唔到,係輪到我自己俾錢讀嘅最後一個頭銜先有機會影。

仲有一個巧合事:同我一日生日嘅呀細,幼稚園已出席不了自己的畢業禮!你都咪話唔奇……

Anonymous said...

kajie: 都唔知算橋定唔橋. 咁其實都可以叫做有科學根據.

aulina: 你間中學分分鐘傳統過我果間啦, 竟然無mandatory畢業相? 咁有grad dinner, graduation ceremony啦卦? "兩老只係出席過我in absentia 嘅城大畢業禮"--> 咁即係你都唔響香港但佢地有去出席個ceremony??? 咁搞笑. 我老豆成日話: "一陣我地唔出席, 第日你怨我一世呀!" 但大學佢地都無黎美國.